Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 20. jun 2016, 18:23

Jeg synes i øvrigt I er hårde ved Anonymiseret ikke-kæreste, jeg husker ham ikke portrætteret så slemt. Det eneste jeg rigtig bed mærke i, Anonymiseret, er at du jævnligt har nævnt at du blev transformeret til en 16-årig dramaqueen i forholdet: hvad enten det skyldes uhensigtsmæssig opførelse fra hans side, eller uhensigtsmæssige reaktioner fra din side, var det ikke en situation jeg selv ville ønske at komme i igen.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jun 2016, 18:36

Citat slettet

Du har ret. Jeg er i hvert fald. Hård ved ham. Jeg kan bare ikke ret godt med dem dér, som bliver ved at have en masse pseudo-undskyldninger for, hvorfor man ikke skal være kærester med alt, hvad det indebærer og ligesom holder den anden hen ... Dét er min primære anke. Derudover mener jeg så også, at man hvis man selv har lyst til et mere seriøst og officielt forhold, må man jo sørge for at have nosserne til at slutte det, hvis man kan se, at det ikke kommer til at udvikle sig yderligere, når der er gået x antal måneder.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. jun 2016, 18:51

DenBlødeJyde skrev:
Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:Nå, jeg skal ses med min date igen på tirsdag. Vi skal i biografen og se The conjuring 2. Så nu går vi public... :P

Jeg kan godt mærke, at jeg snart har brug for en afklaring af, om vi er på vej til at blive noget mere end bare dateri eller hvad. Håber vi kan tage snakken på tirsdag, og så må vi se om jeg melder mig ud af tråden her :cool: .

Han sagde i lørdags, at han "ikke ville sige noget til hans forældre før han vidste om det her var noget", hvor jeg sådan lidt tænker. Vi har set hinanden 4 gange inkl. sex og overnatning mm, og jeg tænker lidt at vi begge må have en fornemmelse af, om det er noget. Men vil heller ikke overtænke for meget, som jeg ellers har en tendens til.
Vi må tage den på tirsdag... :)

Sådan har jeg det også. Mine forældre involverer sig meget, og både for deres og min egen skyld (og i princippet også for den anden). I andre familier ved jeg, at man meget hurtigt fortæller om nye kærester og tager både venner, kærester og dem midt imellem med hjem, men hos os er det kun de virkeligt seriøse, man introducerer. Dem, der skal være en del af familien. Jeg fortæller heller ikke om mænd, jeg ser løst, fordi mine forældre med det samme vil lægge mere i det.


Jeg tror som skrevet også, at det bare er mig, der overtænker det hele.

Jeg er nok bare ramt af et behov for at vise, at "jeg også godt kan det med kærester", hvis det giver mening :genert:
Hele min facebook er fyldt med nye forhold, kærlighedserklæringer, nye babyer, nye graviditeter etc. og har egentlig lidt følt at jeg stod lidt i stampe med mit singleliv med to katte og mænd, der var dumme.. :rulle:
Så jeg skal bare lige skrue lidt ned for tempoet og forventningerne... :)


Jeg kan godt følge dig, og jeg ville også have brug for at få afklaring.

For ikke så længe siden blev jeg slemt såret, fordi den mand jeg havde set i nogle måneder, tilsyneladende ikke havde samme opfattelse af vores relation, som jeg havde - på trods af, at vi på ingen måde var hemmelige. Så selvom der ikke var noget "kæreste-pres", var vi åbenbart ikke samme sted alligevel. Det gider jeg faktisk ikke igen, så hellere blive skuffet tidligere i forløbet.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. jun 2016, 19:25

Her er der så småt ved at være nerver på (læs: Mange nerver og er skide nervøs) for vores sidste eksamen i morgen. Det er mundtligt forsvar af semesterprojekt kl. 14. Jeg ved vores projekt som helhed er ganske udemærket. Men jeg er skide nervøs alligevel :tie:

Wish me luck. I morgen kl. 15.00 er der, hvis alt går vel, sommerferie :banan:
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 20. jun 2016, 20:32

FrøkenM, lots of luck! :D
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. jun 2016, 06:12

MOGA skrev:
DenBlødeJyde skrev:
Rapfisk skrev:
DenBlødeJyde skrev:Nå, jeg skal ses med min date igen på tirsdag. Vi skal i biografen og se The conjuring 2. Så nu går vi public... :P

Jeg kan godt mærke, at jeg snart har brug for en afklaring af, om vi er på vej til at blive noget mere end bare dateri eller hvad. Håber vi kan tage snakken på tirsdag, og så må vi se om jeg melder mig ud af tråden her :cool: .

Han sagde i lørdags, at han "ikke ville sige noget til hans forældre før han vidste om det her var noget", hvor jeg sådan lidt tænker. Vi har set hinanden 4 gange inkl. sex og overnatning mm, og jeg tænker lidt at vi begge må have en fornemmelse af, om det er noget. Men vil heller ikke overtænke for meget, som jeg ellers har en tendens til.
Vi må tage den på tirsdag... :)

Sådan har jeg det også. Mine forældre involverer sig meget, og både for deres og min egen skyld (og i princippet også for den anden). I andre familier ved jeg, at man meget hurtigt fortæller om nye kærester og tager både venner, kærester og dem midt imellem med hjem, men hos os er det kun de virkeligt seriøse, man introducerer. Dem, der skal være en del af familien. Jeg fortæller heller ikke om mænd, jeg ser løst, fordi mine forældre med det samme vil lægge mere i det.


Jeg tror som skrevet også, at det bare er mig, der overtænker det hele.

Jeg er nok bare ramt af et behov for at vise, at "jeg også godt kan det med kærester", hvis det giver mening :genert:
Hele min facebook er fyldt med nye forhold, kærlighedserklæringer, nye babyer, nye graviditeter etc. og har egentlig lidt følt at jeg stod lidt i stampe med mit singleliv med to katte og mænd, der var dumme.. :rulle:
Så jeg skal bare lige skrue lidt ned for tempoet og forventningerne... :)


Jeg kan godt følge dig, og jeg ville også have brug for at få afklaring.

For ikke så længe siden blev jeg slemt såret, fordi den mand jeg havde set i nogle måneder, tilsyneladende ikke havde samme opfattelse af vores relation, som jeg havde - på trods af, at vi på ingen måde var hemmelige. Så selvom der ikke var noget "kæreste-pres", var vi åbenbart ikke samme sted alligevel. Det gider jeg faktisk ikke igen, så hellere blive skuffet tidligere i forløbet.


Præcis. Jeg kan godt mærke at jeg ikke involverer mig helt så meget følelsesmæssigt, fordi vi indtil nu "bare" dater.. Altså det er hyggeligt og rart, og jeg kan bestemt rigtig godt lide ham og savner ham når vi ikke er sammen. Men jeg mangler lige lidt mere seriøsitet før jeg giver helt los.

Håber vi kommer lidt tættere på en afklaring i aften..
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 21. jun 2016, 06:20

DenBlødeJyde skrev:Præcis. Jeg kan godt mærke at jeg ikke involverer mig helt så meget følelsesmæssigt, fordi vi indtil nu "bare" dater.. Altså det er hyggeligt og rart, og jeg kan bestemt rigtig godt lide ham og savner ham når vi ikke er sammen. Men jeg mangler lige lidt mere seriøsitet før jeg giver helt los.

Håber vi kommer lidt tættere på en afklaring i aften..


Åhr, jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide om tingene kommer til at blive seriøse, menfra min personlige vinkel af, så synes jeg det er ret hurtigt at ville møde forældre, efter man kun har mødtes fire gange. Selvom det har involveret sex. Personlig ville det afskrække mig gevaldigt, hvis en date ville møde mine forældre så kort tid efter at vi var startet med at ses.

Det er selvfølgelig fair nok, hvis du har behov for mere commitment, for at kunne involvere dig mere følelsesmæssigt, men personligt synes jeg at det er ret tidligt at ville møde forældre. :)
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. jun 2016, 06:25

Jeg vil skam ikke møde hans forældre... Det er jeg helt med på slet ikke er relevant lige nu.

Og jeg ved også, at nogle af hans venner ved, at han ser en.

Jeg har bare brug for, at vi kommer lidt videre end bare dating-fasen..
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 21. jun 2016, 06:52

Tak for jeres søde kommentarer og grønne kort :kys: :lun:


Jeg føler mig så klar som jeg kan blive og har nu indledt de absolut sidste forberedelser. Jeg har lidt sommerfugle i maven og nervøsiteten har også småt indfundet sig igen :genert:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 21. jun 2016, 16:23

Jeg overlevede. Vi fik begge 4. Projektet lå til 7, men fordi vi var nervøse, så kunne det ikke retfærdiggøres. Først blev jeg meget skuffet, men det har lagt sig helt nu. Jeg er fint tilfreds og nu er det endelig sommerferie :banan:
21
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 21. jun 2016, 20:47

Eij, jeg har lyst til at "come clean" og lyst til at hive tiden en måned tilbage. Det var nærmest sjovere, da jeg ikke var lun på en der er en andens, og man bare skulle finde en for en aften.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. jun 2016, 21:34

canoodle skrev:Eij, jeg har lyst til at "come clean" og lyst til at hive tiden en måned tilbage. Det var nærmest sjovere, da jeg ikke var lun på en der er en andens, og man bare skulle finde en for en aften.

Det er klart sjovere, selv om det er overvurderet.
1
Livslinjen: 70 201 201
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 21. jun 2016, 22:18

DenBlødeJyde skrev:Jeg vil skam ikke møde hans forældre... Det er jeg helt med på slet ikke er relevant lige nu.

Og jeg ved også, at nogle af hans venner ved, at han ser en.

Jeg har bare brug for, at vi kommer lidt videre end bare dating-fasen..


Jeg kan så godt sætte mig ind i det behov. Og hvis man virkeligt kan mærke, at man har brug for en afklaring, så skal man selvfølgelig lytte til sig selv og tage sine følelser seriøst. Men: Min erfaring med dating har også lært mig, at det kan være sundt nok lige at slappe lidt af og ikke tænke så meget over, hvad det skal blive til, men i stedet fokusere på nuet og nyde at ses og have sommerfugle i maven :)

Personligt tænker jeg, at fire dates ikke er et særligt stort grundlag at bedømme en person på. Jeg ville i hvert fald ikke vide efter fire dates, om jeg ville være kærester med en fyr eller ej - heller ikke selvom han gav mig kriller i maven og vi havde det fantastisk. Nu kender jeg dig jo ikke, så dette siger jeg i den bedste mening: Nogle gange handler ens behov for en definition (så tidligt i processen) også om, at man har et kontrolbehov og gerne vil vide og forstå det, der sker. Og det er helt fair, man skal bare ikke forveksle det med, at man nødvendigvis har behov for at blive kærester med vedkommende, man dater - når man ikke kender hinanden bedre.

Beklager, hvis jeg rabler :)
7
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 21. jun 2016, 22:21

canoodle skrev:Eij, jeg har lyst til at "come clean" og lyst til at hive tiden en måned tilbage. Det var nærmest sjovere, da jeg ikke var lun på en der er en andens, og man bare skulle finde en for en aften.


Nu ved jeg godt, jeg kommer med et max irriterende kliché-råd, men kan du ikke swipe dig frem til en ny kandidat eller tage i byen og kysse med en sød fyr? Det er muligvis verdens mest forældede tip, men det virker altså. Når jeg har haft crushes på "umulige" typer, så er det faktisk det eneste, der har hjulpet. Det at mærke, at andre faktisk også er spændende og kan give en sommerfugle.
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 22. jun 2016, 05:44

Godmorgen :)

Jeg havde den bedste dag igår. Min søn blev student, vi var ude og spise (at spise? undskyld, det render jeg altid vild i :genert: ) og jeg nød bare meget at det kun var ham og mig.

-selvom det nok stod ret meget i kontrast til nogle af de andre studenters følge, som bestod af noget der lignede 2 sæt forældre, 2-3 søskende, bedsteforældre og veninder :lol:
8

Tilbage til "Forhold og sex"