Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 22. jun 2016, 05:49

Jeg er HELT med på, at jeg og ham tager den med ro... Og det er ikke fordi jeg er på vej ud af døren og går total Beyonce "put a ring on it" på ham..
Men vi havde en dejlig aften i går. Nu går der lidt tid inden vi ses igen, fordi han skal til Sverige i weekenden.. Det er måske også meget sundt... :)
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 22. jun 2016, 07:57

Jeg fik kontakt med en sød fyr på Tinder og nu skriver vi sammen over Messenger. Vi har snakket om at mødes, stille og roligt.

Men han er bare "for meget". Han skriver hele tiden, og svarer efter to millisekunder. Hvis jeg ikke lige svarer ham efter et minut, stiller han endnu et spørgsmål. Og hele tiden kommer han med komplimenter for de mindste ting. Som om det er vildt imponerende, at jeg er fan af de gamle X-files. Kan han ikke bare sige "Fedt, det er jeg også"?

Jeg er efterhånden ved at få gevaldigt kolde fødder ved tanken om at mødes. Hvis han allerede er sådan NU, hvad så hvis vi dater eller han får følelser? Det er allerede lidt for meget.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 22. jun 2016, 08:32

Zombie skrev:Jeg fik kontakt med en sød fyr på Tinder og nu skriver vi sammen over Messenger. Vi har snakket om at mødes, stille og roligt.

Men han er bare "for meget". Han skriver hele tiden, og svarer efter to millisekunder. Hvis jeg ikke lige svarer ham efter et minut, stiller han endnu et spørgsmål. Og hele tiden kommer han med komplimenter for de mindste ting. Som om det er vildt imponerende, at jeg er fan af de gamle X-files. Kan han ikke bare sige "Fedt, det er jeg også"?

Jeg er efterhånden ved at få gevaldigt kolde fødder ved tanken om at mødes. Hvis han allerede er sådan NU, hvad så hvis vi dater eller han får følelser? Det er allerede lidt for meget.


Ham tror jeg, jeg har datet :D Starter hans navn med J? Hvis han er den samme, så er der en grund til den lidt sære adfærd :)
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 22. jun 2016, 08:36

Wunder8 skrev:
canoodle skrev:Eij, jeg har lyst til at "come clean" og lyst til at hive tiden en måned tilbage. Det var nærmest sjovere, da jeg ikke var lun på en der er en andens, og man bare skulle finde en for en aften.


Nu ved jeg godt, jeg kommer med et max irriterende kliché-råd, men kan du ikke swipe dig frem til en ny kandidat eller tage i byen og kysse med en sød fyr? Det er muligvis verdens mest forældede tip, men det virker altså. Når jeg har haft crushes på "umulige" typer, så er det faktisk det eneste, der har hjulpet. Det at mærke, at andre faktisk også er spændende og kan give en sommerfugle.


Jo, jeg har faktisk forsøgt. Men er vitterligt ikke stødt på en sød mand på hverken Happn eller Tinder i den måned jeg har gået og været lun på ham der. Og det med byen, well, det er jo kun noget jeg kan praktisere hver anden weekend. Den sidste jeg rendte ind i var en giga nitte. Så jeg ville sådan ønske at jeg kunne få sommerfugle eller blive spændt på nogle andre. En dag, ja, helt sikkert, men lige nu er det slet ikke sådan.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 22. jun 2016, 11:18

Jeg skal i biografen i dag med min søster og se "Me before You" og jeg glæder mig såååå meget! Jeg har lige læst bogen, og hold nu op hvor jeg græd! :whine:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 11:57

Nå, men her bliver ingen date nr. 2, kan jeg berette. Jeg har stadig ikke hørt fra ham, og gik så lige på facebook for at se hans profil - og så har han sørme slettet mig ... Altså. Det viser så, at han slet ikke var noget for mig alligevel, men der går da ikke skår af nogen for lige at smide en besked, skulle jeg mene. Min verden falder jo ikke sammen af den grund, men det her er så vattet.
2
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 22. jun 2016, 12:16

Jeg var til psykolog i dag og nævnte kort med at jeg nogle gange godt kan få "nedture" over at være single, fordi at jeg føler at alle omkring mig render rundt i forhold, har børn og jeg ved ikke hvad. Selvom jeg på den anden side har det fint med at være single og ingen forpligtelser har!

Hun sagde at man ikke behøver være mere lykkelig fordi at man har en kæreste. Selv hvis hun var single (nu har hun så en kæreste), så ville hun da stadig være lige så glad som hun er nu. Jeg skulle leve mit liv på den måde jeg har det fint med og hun synes det er dumt at jagte det med at skulle have en kæreste, det var bedre at møde en hvor det falder naturligt at skulle være kærester (vi snakkede bare sådan generelt om det). Det er rart når andre siger det :-D selvom jeg det meste af tiden er glad og der er bare ting i mit liv pt jeg vægter højere end at skulle ud og finde en fyr, så er det stadig rart når folk "bekræfter" en i at man SELVFØLGELIG kan være glad og lykkelig, selvom at man ikke er i et længerevarende forhold.
3
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 12:28

JessicaD skrev:
NLeth skrev:Nå, men her bliver ingen date nr. 2, kan jeg berette. Jeg har stadig ikke hørt fra ham, og gik så lige på facebook for at se hans profil - og så har han sørme slettet mig ... Altså. Det viser så, at han slet ikke var noget for mig alligevel, men der går da ikke skår af nogen for lige at smide en besked, skulle jeg mene. Min verden falder jo ikke sammen af den grund, men det her er så vattet.


Ej, helt ærligt. Man ved snart ikke, om man skal grine eller græde. Det er da godt nok konfliktskyhed på højeste plan. :D Vatpik! :skeptisk:


Præcis. :) Det er så skørt og unødvendigt, og han virkede ellers ikke som "dén type". Jeg er nu lige glad, det var bare en date. Jeg har bare meget lidt respekt for, at man ikke kan gi' en klar melding (især når man selv har foreslået date nr. 2), men vælger at sige "jeg har fortrudt" med sådan en passiv luskeløsning.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 13:49

NLeth skrev:Nå, men her bliver ingen date nr. 2, kan jeg berette. Jeg har stadig ikke hørt fra ham, og gik så lige på facebook for at se hans profil - og så har han sørme slettet mig ... Altså. Det viser så, at han slet ikke var noget for mig alligevel, men der går da ikke skår af nogen for lige at smide en besked, skulle jeg mene. Min verden falder jo ikke sammen af den grund, men det her er så vattet.


Jeg plejer ellers generelt at sige, at efter kun én date er det okay med mig, at der bare ikke bliver taget kontakt igen, hvis man ikke er interesseret. Det er nok, fordi det på de dates, jeg har været på, som ikke skulle være mere, har ligget i luften. Parterne har været enige, og ingen har derfor taget kontakt. Får jeg en besked, kunne jeg dog ikke drømme om at ignorere den. Klart.

Well. Alligevel ser jeg din oplevelse lidt anderledes, NLeth. Har man haft den dér "lad os skrives ved"- eller "jeg vil gerne ses igen"-ordveksling, SÅ må altså lige mande sig op, tage kontakt og stå ved, man fortrød. Og det dér med bare at slette fra Facebook. Nej. Også dårlig stil.

At jeg så aldrig ville have en eller anden date på min Facebook er en anden side af sagen :) Der er jo forskel på, hvordan folk bruger sociale medier.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 13:56

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Nå, men her bliver ingen date nr. 2, kan jeg berette. Jeg har stadig ikke hørt fra ham, og gik så lige på facebook for at se hans profil - og så har han sørme slettet mig ... Altså. Det viser så, at han slet ikke var noget for mig alligevel, men der går da ikke skår af nogen for lige at smide en besked, skulle jeg mene. Min verden falder jo ikke sammen af den grund, men det her er så vattet.


Jeg plejer ellers generelt at sige, at efter kun én date er det okay med mig, at der bare ikke bliver taget kontakt igen, hvis man ikke er interesseret. Det er nok, fordi det på de dates, jeg har været på, som ikke skulle være mere, har ligget i luften. Parterne har været enige, og ingen har derfor taget kontakt. Får jeg en besked, kunne jeg dog ikke drømme om at ignorere den. Klart.

Well. Alligevel ser jeg din oplevelse lidt anderledes, NLeth. Har man haft den dér "lad os skrives ved"- eller "jeg vil gerne ses igen"-ordveksling, SÅ må altså lige mande sig op, tage kontakt og stå ved, man fortrød. Og det dér med bare at slette fra Facebook. Nej. Også dårlig stil.

At jeg så aldrig ville have en eller anden date på min Facebook er en anden side af sagen :) Der er jo forskel på, hvordan folk bruger sociale medier.


Enig. Havde han ikke selv foreslået date nr. 2, og snakket om planer for den, og sagt vi skrives ved, så ville det også være okay for mig, at man bare lod den ligge der. Ingen besked er også en besked. Det er "fjern som ven" jo selvfølgelig også, kan man sige.

Hvorfor ikke (mht. facebook)? Jeg synes faktisk det er rart, måske fordi jeg flere gange er blevet lidt skuffet over virkeligheden ift. datingprofilen, og der giver billeder og facebookopførsel ofte et lidt mere udvidet indblik i en person, synes jeg.
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 14:01

JessicaD skrev:
NLeth skrev:Præcis. :) Det er så skørt og unødvendigt, og han virkede ellers ikke som "dén type". Jeg er nu lige glad, det var bare en date. Jeg har bare meget lidt respekt for, at man ikke kan gi' en klar melding (især når man selv har foreslået date nr. 2), men vælger at sige "jeg har fortrudt" med sådan en passiv luskeløsning.


Kan han måske tænke, at du ikke var interesseret i date nr. 2, og at det er derfor, han har slettet dig? Men ja - uanset hvad, så kunne han jo bare skrive og spørge, hvordan tingene står til. Det andet er simpelthen for plat.


Tja, det kan vi gætte på herfra og til evighed uden at blive klogere. :) Hvis det var tilfældet kunne han, som du siger, jo spørge. Det er en underlig opførsel.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 14:02

^^Fordi mine venner og kolleger helt klart ville spørge: "Hvem er ham dér, du er blevet venner med?"

Og dét ville jeg ikke gide inddrage ... jeg skulle til at skrive "andre end de nærmeste par stykker i". Men det er ikke rigtigt. Det går op for mig, at med en første eller anden date, ville jeg ikke gide inddrage NOGEN. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 22. jun 2016, 15:44

Åh Anonymiseret. Jeg synes, det er dejligt, hvis du kan finde ud af det med ham, du holder af. Men jeg kan slet ikke forholde mig til det med at skulle være hemmelige. Jeg ville simpelthen ikke finde mig i det.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 22. jun 2016, 15:51

Citat slettet

Okay, jamen det er jo en helt anden historie - og det beviser bare, at man ikke bare kan gå ud fra, at andre ved, hvad man tænker - her tænker jeg på ham, at han troede, at ting gav sig selv :)
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 22. jun 2016, 15:54

canoodle skrev:
Wunder8 skrev:
canoodle skrev:Eij, jeg har lyst til at "come clean" og lyst til at hive tiden en måned tilbage. Det var nærmest sjovere, da jeg ikke var lun på en der er en andens, og man bare skulle finde en for en aften.


Nu ved jeg godt, jeg kommer med et max irriterende kliché-råd, men kan du ikke swipe dig frem til en ny kandidat eller tage i byen og kysse med en sød fyr? Det er muligvis verdens mest forældede tip, men det virker altså. Når jeg har haft crushes på "umulige" typer, så er det faktisk det eneste, der har hjulpet. Det at mærke, at andre faktisk også er spændende og kan give en sommerfugle.


Jo, jeg har faktisk forsøgt. Men er vitterligt ikke stødt på en sød mand på hverken Happn eller Tinder i den måned jeg har gået og været lun på ham der. Og det med byen, well, det er jo kun noget jeg kan praktisere hver anden weekend. Den sidste jeg rendte ind i var en giga nitte. Så jeg ville sådan ønske at jeg kunne få sommerfugle eller blive spændt på nogle andre. En dag, ja, helt sikkert, men lige nu er det slet ikke sådan.


Nej, jeg ved godt, det er lettere sagt end gjort. Og det er selvfølgelig aldrig, når man virkelig gerne vil have det, at ham den søde dukker op. Det er typisk :cuss:
0

Tilbage til "Forhold og sex"