Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1941

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf In_your_eyes » 21. jun 2016, 17:35

Min datter har fået hue på i dag, jeg er bare så stolt af hende :lun:
21
:pompom:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Guilded_Lily » 21. jun 2016, 19:27

Er der ved at gå agurketid i den herinde? Der kan vel ikke være tale om solstik?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf lillebjoern » 21. jun 2016, 19:50

http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-06-21 ... ium=Social

Til dem der følger med i storkesituationen... :whine:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 21. jun 2016, 19:53

lillebjoern skrev:http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-06-21-storkeunge-doed-kun-en-tilbage-i-reden?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social

Til dem der følger med i storkesituationen... :whine:


Wow, jeg anede ikke at storke-stalking var det sidste nye.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 21. jun 2016, 21:54

lillebjoern skrev:http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-06-21-storkeunge-doed-kun-en-tilbage-i-reden?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social

Til dem der følger med i storkesituationen... :whine:


Er det samme stork som en anden debattør berettede om hvor der havde været en læge ude som var angst for at storken havde fået noget galt i halsen hvilket viste sig ikke at være tilfældet? Og havde denne stork så alligevel fået noget galt i halsen som nu har slået den ihjel eller er dødsårsagen en helt anden? Eller er der ligefrem tale om en helt anden storkesituation og hvad er i så fald årsagen til at vi pludselig hører så meget om storke? :gruble:

(Beklager hvis svarene står i artiklen. Jeg magtede ikke at læse andet end overskriften :genert:)
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 21. jun 2016, 22:38

Smiling_Goat skrev:
Flora skrev:
lillebjoern skrev:http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-06-21-storkeunge-doed-kun-en-tilbage-i-reden?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social

Til dem der følger med i storkesituationen... :whine:


Er det samme stork som en anden debattør berettede om hvor der havde været en læge ude som var angst for at storken havde fået noget galt i halsen hvilket viste sig ikke at være tilfældet? Og havde denne stork så alligevel fået noget galt i halsen som nu har slået den ihjel eller er dødsårsagen en helt anden? Eller er der ligefrem tale om en helt anden storkesituation og hvad er i så fald årsagen til at vi pludselig hører så meget om storke? :gruble:

(Beklager hvis svarene står i artiklen. Jeg magtede ikke at læse andet end overskriften :genert:)


At vi pludselig er begyndt at høre så meget om storke? Laver du sjov? Hele Danmarks samlede presse har et eller andet med storke - og sådan har det været, så langt tilbage jeg kan huske.

"NU er storken landet"
"Storken har bygget redde"
"Vi troede, storken ville blive, men så fløj den igen"

ALT, den pokkers stork laver, dokumenteres i medierne.

Sidste år var journalisterne også helt oppe at køre, da storken endelig fik unger, det var ellers årevis siden sidst. Der blev skrevet en masse om de unger... Altså indtil farstork slugte den ene.

Det. Er. Sært..


Du har ret. Storke er mediedarlings. Lur mig om ikke også der bliver lavet en dokumentar om den der stork der havde ondt i halsen. Hvis det viser sig at være den samme som den der nu er død er der jo nærmest materiale til et heltaftensprogram. Storkens liv fra vugge til grav. Der bliver ikke et øje tørt :lun:
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf lillebjoern » 22. jun 2016, 04:46

Flora skrev:
lillebjoern skrev:http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-06-21-storkeunge-doed-kun-en-tilbage-i-reden?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social

Til dem der følger med i storkesituationen... :whine:


Er det samme stork som en anden debattør berettede om hvor der havde været en læge ude som var angst for at storken havde fået noget galt i halsen hvilket viste sig ikke at være tilfældet? Og havde denne stork så alligevel fået noget galt i halsen som nu har slået den ihjel eller er dødsårsagen en helt anden? Eller er der ligefrem tale om en helt anden storkesituation og hvad er i så fald årsagen til at vi pludselig hører så meget om storke? :gruble:

(Beklager hvis svarene står i artiklen. Jeg magtede ikke at læse andet end overskriften :genert:)


Nope, that's the one :D

Eller... det tror jeg i hvert fald :-D
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 22. jun 2016, 06:57

Vores lokale zoo i Haunstrup har fortalt på FB at de igen i år har fået en søbjørne-unge. Er den ikke sød? :lun: Jeg lærte sidste år, at søbjørnes unger skal lære at svømme, den evne er de ikke født med :)

image.jpeg
image.jpeg
23
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Thestral » 22. jun 2016, 07:06

Jeg har mulighed for at få min karakter idag. Der er pt bare en der har været hurtigere på telefonen end jeg :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Sjo » 22. jun 2016, 07:13

Der er aldrig nogen, der fortæller mig noget! Jeg skal i åbent forum for at finde ud af at Skum er væk? WTF! *surmulende smiley med korslagte arme*
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23097

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 07:13

Sjo skrev:Der er aldrig nogen, der fortæller mig noget! Jeg skal i åbent forum for at finde ud af at Skum er væk? WTF! *surmulende smiley med korslagte arme*

Det er sgu ellers ikke nemt at overse :-D
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Bøtte » 22. jun 2016, 14:50

Daine skrev:Vores lokale zoo i Haunstrup har fortalt på FB at de igen i år har fået en søbjørne-unge. Er den ikke sød? :lun: Jeg lærte sidste år, at søbjørnes unger skal lære at svømme, den evne er de ikke født med :)

image.jpeg
image.jpeg


Årh :love:
Viste den lige til min datter, hun glæder sig meget til vi skal ned og se den :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 15:09

Daine skrev:Vores lokale zoo i Haunstrup har fortalt på FB at de igen i år har fået en søbjørne-unge. Er den ikke sød? :lun: Jeg lærte sidste år, at søbjørnes unger skal lære at svømme, den evne er de ikke født med :)

image.jpeg
image.jpeg



Haha! Jeg går nærmest aldrig "åhr" over dyr. Eller synes, de er nuttede eller rørende eller ... Mest bare ligegyldige. Bare de har det godt og passer deres derude i naturen, så passer jeg mit. Langt væk fra dem. Agtigt.

Men hold kæft, hvor er den da kær, Daine! Specielt fordi den også er sær. Du har lige ødelagt mit hårde image. :whine:

:D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 22. jun 2016, 15:24

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Vores lokale zoo i Haunstrup har fortalt på FB at de igen i år har fået en søbjørne-unge. Er den ikke sød? :lun: Jeg lærte sidste år, at søbjørnes unger skal lære at svømme, den evne er de ikke født med :)

image.jpeg
image.jpeg



Haha! Jeg går nærmest aldrig "åhr" over dyr. Eller synes, de er nuttede eller rørende eller ... Mest bare ligegyldige. Bare de har det godt og passer deres derude i naturen, så passer jeg mit. Langt væk fra dem. Agtigt.

Men hold kæft, hvor er den da kær, Daine! Specielt fordi den også er sær. Du har lige ødelagt mit hårde image. :whine:

:D

Nåååårh, stakkels lille maniske ninja :ae: :kram:
Hvor har jeg dog ikke dårlig samvittighed :kys:



Det ender med du skal omdøbes til smørprinsesse i stedet for :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 16:23

Smør er fint for mig - alt for få moderne mennesker skatter dette mageløse produkt og dets søskende (smørbar-produkter).

Men prinsesse ... :tie: Du sku' fandeme stemmes hjem. I sidste afsnit lige inden finalen. Tsk! :naughty:

:D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"