Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 22. jun 2016, 16:01

Fuck, jeg har en træls dag i dag. Ham jeg ser opfører sig røvirriterende, jeg har overtræk og jeg kan slet ikke komme op i gear på mit arbejde efter ferien. Nåja, jeg har også PMS og kan se frem til megameget larm i aften, fordi jeg bor lige ved Parken, hvor der er Bruce Springsteen-koncert (som jeg er vild med, bare ikke lige i aften). Jeg har seriøst lyst til bare at TUDE af arrigskab over, hvor nederen alt og alle er. Nu har jeg været i Netto efter ingredienser til flødepasta, så håber jeg, det kan hjælpe lidt.

Beklager galden, det skulle simpelthen ud. Lige nu har jeg bare lyst til at få redt trådene ud med min date, men på samme tid orker jeg det ikke. Alt er RØV :trist:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 16:40

Dikus skrev:Så er det nok også meget forskelligt, hvordan man bruger facebook.


Jep. Som jeg også skrev til NLeth i indlægget før det, du citerer. :D

Noget helt andet er så, jeg ikke ville gide lukke en helt fremmed ind på min Facebook. Debatfolk er ikke fremmede, kan jeg afsløre :) Bl.a. fordi I jo alle sammen giver så herligt meget liv, input, sjov og dybsindighed. Giver noget af jer selv. Og er positivt nysgerrige på andre.

Det er noget med, at en eller anden date sgu ikke bare skal have alt muligt serveret med det samme uden at skulle kæmpe lidt for det. Reserveret? Mig? Ikke det fjerneste! :D :fløjt:

Men alt for mange mænd (mennesker) evner bare ikke at udtænke et eneste selvstændigt og interesseret spørgsmål, men vil blot underholdes uden at arbejde lidt for det. Bliver ikke hos mig. Jeg vil se, at han kan finde ud af at læse mig og spørge mig, reflektere over den info, han får - i stedet for at sidde og lamme-øje min FB. Det kan han gøre så tosset, han vil, hvis det skulle blive til mere end nogle dates mellem os. :)

Svært at forklare ...
Senest rettet af ManicNinja 22. jun 2016, 16:44, rettet i alt 2 gange.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 17:51

Wunder8 skrev:Fuck, jeg har en træls dag i dag. Ham jeg ser opfører sig røvirriterende, jeg har overtræk og jeg kan slet ikke komme op i gear på mit arbejde efter ferien. Nåja, jeg har også PMS og kan se frem til megameget larm i aften, fordi jeg bor lige ved Parken, hvor der er Bruce Springsteen-koncert (som jeg er vild med, bare ikke lige i aften). Jeg har seriøst lyst til bare at TUDE af arrigskab over, hvor nederen alt og alle er. Nu har jeg været i Netto efter ingredienser til flødepasta, så håber jeg, det kan hjælpe lidt.

Beklager galden, det skulle simpelthen ud. Lige nu har jeg bare lyst til at få redt trådene ud med min date, men på samme tid orker jeg det ikke. Alt er RØV :trist:


Sjovt. Jeg har også lige spist flødepasta, og brokket mig lidt indeni over alle Østerbroturisterne, da jeg handlede ind i Netto på vej hjem fra træning. Det er ikke til at sparke sig frem, når der er koncerter herude. :) Jeg håber maden hjælper, og du bliver hurtigt i bedre humør igen.
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 17:55

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:^^Fordi mine venner og kolleger helt klart ville spørge: "Hvem er ham dér, du er blevet venner med?"

Og dét ville jeg ikke gide inddrage ... jeg skulle til at skrive "andre end de nærmeste par stykker i". Men det er ikke rigtigt. Det går op for mig, at med en første eller anden date, ville jeg ikke gide inddrage NOGEN. :D


Så er det nok også meget forskelligt, hvordan man bruger facebook. Der er da ikke en dyt, der vil lægge mærke til, at den ny ven er en date og ikke "bare" en almindelig ny bekendt på facebook hos mig. Jeg lægger nu heller ikke mærke til, hvem der får nye bekendtskaber på min facebook.

Flirt har f.eks. været min facebookven i over et halvt år, siden vi mødte hinanden tilfældigt. Og her har han jo bare været en bekendt. Der er da aldrig nogen, der har spurgt ind til "nyt bekendtskab uden overlappende venskabskreds". Så spændende er ændringerne i mine facebookvenner bare ikke :genert:

...

Jeg har skrevet en del med ikke-kæreste og skal tale med ham i aften (telefon, der er stadig nogen tid, til han kommer hjem). Jeg er fortsat i tvivl, men fornemmer, at vi virkeligt er gået skævt af hinanden uden helt at indse det.

Jeg har det lidt sådan, at hvis jeg skal lave en tjekliste med de to, så vil langt størsteparten af punkterne falde ud til flirts fordel. Det største minus er dog, at der ikke står "ikke-kæreste" på flirts liste. For når jeg oplever noget, så er det jo ikke-kæreste, jeg vil dele det med. Og det er ham, jeg savner. Hvor flirt mere er en "god på papiret og dejlig ny mulighed".

Jeg tror bestemt, jeg kunne blive rigtig glad for flirt. Men jeg ER ikke rigtig glad for ham endnu. Det er jeg til gengæld for ikke-kæreste.
*suk* Hvem der havde en krystalkugle.


Samme her med facebook. Jeg er aldrig blevet spurgt til en nytilkommen ven.

Øv, jeg føler med dig ift. ikke-kæreste. Jeg kan godt forstå det er svært, og det er kun dig selv der kan finde ud af, hvad der er rigtigt. Jeg tænker dog, at det der med, at det er ham, du har lyst til at dele ting med, ikke nødvendigvis betyder noget. Det tror jeg (også) er tryghed og vane. Da jeg flyttede fra min ekskæreste havde jeg i flere uger efter hele tiden lyst til at ringe til ham og snakke: Det plejede jo at være ham jeg delte alting med. Jeg vidste 100 % at jeg ikke ville ham mere, men det var alligevel så svært at give slip på den der tryghed, der trods alt var i det, selvom forholdet var dårligt (uden sammenligning i øvrigt).
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 22. jun 2016, 18:02

Dikus skrev:
Wunder8 skrev:Fuck, jeg har en træls dag i dag. Ham jeg ser opfører sig røvirriterende, jeg har overtræk og jeg kan slet ikke komme op i gear på mit arbejde efter ferien. Nåja, jeg har også PMS og kan se frem til megameget larm i aften, fordi jeg bor lige ved Parken, hvor der er Bruce Springsteen-koncert (som jeg er vild med, bare ikke lige i aften). Jeg har seriøst lyst til bare at TUDE af arrigskab over, hvor nederen alt og alle er. Nu har jeg været i Netto efter ingredienser til flødepasta, så håber jeg, det kan hjælpe lidt.

Beklager galden, det skulle simpelthen ud. Lige nu har jeg bare lyst til at få redt trådene ud med min date, men på samme tid orker jeg det ikke. Alt er RØV :trist:


:ae: Sådan nogle dage er belastende. Det eneste gode ved dem er, de går over!


Tak for opmuntringen :) Ja, jeg håber, det snart går over. Er bare så dårlig til at have uoverensstemmelser kørende med folk uden at løse dem med det samme. Ved ikke engang, om man kan kalde dette for det - det er nok mere mig, der synes, han er pissetræls.
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 22. jun 2016, 18:04

NLeth skrev:
Wunder8 skrev:Fuck, jeg har en træls dag i dag. Ham jeg ser opfører sig røvirriterende, jeg har overtræk og jeg kan slet ikke komme op i gear på mit arbejde efter ferien. Nåja, jeg har også PMS og kan se frem til megameget larm i aften, fordi jeg bor lige ved Parken, hvor der er Bruce Springsteen-koncert (som jeg er vild med, bare ikke lige i aften). Jeg har seriøst lyst til bare at TUDE af arrigskab over, hvor nederen alt og alle er. Nu har jeg været i Netto efter ingredienser til flødepasta, så håber jeg, det kan hjælpe lidt.

Beklager galden, det skulle simpelthen ud. Lige nu har jeg bare lyst til at få redt trådene ud med min date, men på samme tid orker jeg det ikke. Alt er RØV :trist:


Sjovt. Jeg har også lige spist flødepasta, og brokket mig lidt indeni over alle Østerbroturisterne, da jeg handlede ind i Netto på vej hjem fra træning. Det er ikke til at sparke sig frem, når der er koncerter herude. :) Jeg håber maden hjælper, og du bliver hurtigt i bedre humør igen.


Tak :) Heh, så kan det være, jeg stødte ind i dig i Netto. Jeg gik rundt med en stor tordensky over hovedet og købte kun fløde, ost og pasta :D Tror jeg vil tage et varmt bad og gå tidligt i seng med en bog, det plejer at være ret effektivt.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 22. jun 2016, 18:06

Wunder8 skrev:Tak for opmuntringen :) Ja, jeg håber, det snart går over. Er bare så dårlig til at have uoverensstemmelser kørende med folk uden at løse dem med det samme. Ved ikke engang, om man kan kalde dette for det - det er nok mere mig, der synes, han er pissetræls.


Øv, det er anstrengende at have det sådan :ae: Er det ham, du har haft skrevet om, der er den knap så planlæggende type?
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 22. jun 2016, 18:15

MilleMercy skrev:
Wunder8 skrev:Tak for opmuntringen :) Ja, jeg håber, det snart går over. Er bare så dårlig til at have uoverensstemmelser kørende med folk uden at løse dem med det samme. Ved ikke engang, om man kan kalde dette for det - det er nok mere mig, der synes, han er pissetræls.


Øv, det er anstrengende at have det sådan :ae: Er det ham, du har haft skrevet om, der er den knap så planlæggende type?


Ja, og konflikten handler om præcis dét :genert: Det er virkelig op ad bakke på det område, selvom jeg overordnet synes, det er blevet bedre, og vores "forhold" har en fin udvikling. Jeg har tidligere sagt til ham direkte, hvordan jeg havde det, men det er ligesom ikke sivet 100 % ind. Det korte af det lange er, at han i dag ville lave en måske-aftale, og jeg simpelthen blev så TRÆT indeni af, at vi ikke bare kunne lave en almindelig, bindende aftale. Men han er typen, der kun tænker en dag frem i tiden - og nej, jeg tror faktisk ikke, det har noget med hans følelser for mig at gøre, for dem har han vist på flere andre måder.

Jeg blev bare så skidetræt af det, at jeg endte med at sende en rigtig samtalelukker, fordi jeg simpelthen ikke gad tale videre om andre ting (som han prøvede på), når jeg inderst inde var pissesur. Jeg tror godt, han kan fornemme, at jeg ikke er helt tilfreds med ham.

Nå, beklager det lange svar ;)
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. jun 2016, 20:53

Wunder8 skrev:
NLeth skrev:
Wunder8 skrev:Fuck, jeg har en træls dag i dag. Ham jeg ser opfører sig røvirriterende, jeg har overtræk og jeg kan slet ikke komme op i gear på mit arbejde efter ferien. Nåja, jeg har også PMS og kan se frem til megameget larm i aften, fordi jeg bor lige ved Parken, hvor der er Bruce Springsteen-koncert (som jeg er vild med, bare ikke lige i aften). Jeg har seriøst lyst til bare at TUDE af arrigskab over, hvor nederen alt og alle er. Nu har jeg været i Netto efter ingredienser til flødepasta, så håber jeg, det kan hjælpe lidt.

Beklager galden, det skulle simpelthen ud. Lige nu har jeg bare lyst til at få redt trådene ud med min date, men på samme tid orker jeg det ikke. Alt er RØV :trist:


Sjovt. Jeg har også lige spist flødepasta, og brokket mig lidt indeni over alle Østerbroturisterne, da jeg handlede ind i Netto på vej hjem fra træning. Det er ikke til at sparke sig frem, når der er koncerter herude. :) Jeg håber maden hjælper, og du bliver hurtigt i bedre humør igen.


Tak :) Heh, så kan det være, jeg stødte ind i dig i Netto. Jeg gik rundt med en stor tordensky over hovedet og købte kun fløde, ost og pasta :D Tror jeg vil tage et varmt bad og gå tidligt i seng med en bog, det plejer at være ret effektivt.


Jeg bemærkede ingen tordenskyer, men det var mig i træningstøj med røde kinder, pjusket hår og det samme + cola i indkøbskuren. ;) Bad og bog er god terapi (og jeg forstår planlægningsirritationen!). Håber du er frisk og glad, når du vågner i morgen! :kys:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 22. jun 2016, 22:11

Uuh, der var tilbud på Speeddating, så jeg kunne selvfølgelig ikke andet end at melde mig til. Dét skal nok blive interessant :dance:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. jun 2016, 23:10

Animi skrev:Uuh, der var tilbud på Speeddating, så jeg kunne selvfølgelig ikke andet end at melde mig til. Dét skal nok blive interessant :dance:

Spændende! :pompom:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 22. jun 2016, 23:14

Dikus skrev:
Animi skrev:Uuh, der var tilbud på Speeddating, så jeg kunne selvfølgelig ikke andet end at melde mig til. Dét skal nok blive interessant :dance:


Ej hvor spændende! Hvordan fungerer det... Altså tager du alene afsted, hvor mange deltager mon? (Selve konceptet er jeg med på)


Jeg tager afsted med en veninde, ville aldrig turde gøre det alene :lol2: Sidst jeg prøvede det, var der ca 15 mænd og 15 kvinder - og det tager alligevel et stykke tid at komme igennem :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 09:07

Marioneta skrev:Hvor finder I sådan noget speed dating henne? Jeg trænger til at komme ud og har ingen at gå i byen med.



seeqone.com er det jeg har været til før, og skal nu igen :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 23. jun 2016, 09:18

Tak for jeres søde svar og grønne kort :kys:

Det går bedre i dag. Jeg har besluttet at "let it go" og tage snakken med ham næste gang vi ses. Han er på vej på ferie, så gider ikke tage den over sms, og vigtigt af alt gider jeg ikke lade det påvirke mit humør nu. Men jeg er nødt til at skære det ud i pap for ham, så han ved, hvad jeg mener om det. Havde lige en snak med min veninde, hvis kæreste er på præcis samme måde, og først efter et par år er blevet bedre til det - det hjælper på den måde, at det understreger, jeg ikke skal tage det personligt, men på den anden side ved jeg simpelthen ikke, om jeg magter det.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 09:49

Wunder8 skrev:
MilleMercy skrev:
Wunder8 skrev:Tak for opmuntringen :) Ja, jeg håber, det snart går over. Er bare så dårlig til at have uoverensstemmelser kørende med folk uden at løse dem med det samme. Ved ikke engang, om man kan kalde dette for det - det er nok mere mig, der synes, han er pissetræls.


Øv, det er anstrengende at have det sådan :ae: Er det ham, du har haft skrevet om, der er den knap så planlæggende type?


Ja, og konflikten handler om præcis dét :genert: Det er virkelig op ad bakke på det område, selvom jeg overordnet synes, det er blevet bedre, og vores "forhold" har en fin udvikling. Jeg har tidligere sagt til ham direkte, hvordan jeg havde det, men det er ligesom ikke sivet 100 % ind. Det korte af det lange er, at han i dag ville lave en måske-aftale, og jeg simpelthen blev så TRÆT indeni af, at vi ikke bare kunne lave en almindelig, bindende aftale. Men han er typen, der kun tænker en dag frem i tiden - og nej, jeg tror faktisk ikke, det har noget med hans følelser for mig at gøre, for dem har han vist på flere andre måder.

Jeg blev bare så skidetræt af det, at jeg endte med at sende en rigtig samtalelukker, fordi jeg simpelthen ikke gad tale videre om andre ting (som han prøvede på), når jeg inderst inde var pissesur. Jeg tror godt, han kan fornemme, at jeg ikke er helt tilfreds med ham.

Nå, beklager det lange svar ;)


Aaaarmen, for hunnan da! Måske-aftaler er da også skideirriterende! Der skal i hvert fald være en bedre grund til at ville lave sådan én, end bare at man ikke lige kan bestemme sig eller gerne vil have følelsen af ego-frihed ... Det bliver nemt ret respektløst i forhold til andre menneskers tid, synes jeg. Er man meget nære/ses meget tit, så måske. En gang imellem. Ellers ikke.

Jeg bliver lidt træt i ansigtet over folk, der ikke kan se længere end en dag frem. Gu' ka' de da så! Men de vil ikke. Fordi de er panisk angst for at gå glip af noget. Hviiiis nu der kom noget mere spændende forbi. Åh, jeg gider ikke blive ufrivilligt impliceret i deres ego-cirkus.
Rent undtagelsesvis, men sgu ikke som standard.

Og jeg må nok indrømme, at jeg ikke ville kunne undgå at tage det som en kommentar til hans syn på mig. Jeg er nok lidt af en primadonna, hvad det angår. Men i min bog giver det bare ikke mening på den ene side at sige, man vil mig. På den anden side altid kun at ville lave måske-aftaler eller fx ikke at kunne planlægge mig ind i billedet. Ikke at jeg siger, din date altid gør sådan. Mere generelt ment. Ord og handling skal understøtte hinanden. Ellers bliver det for sært og drænende til mig.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"