Novella skrev:Jeg bliver nødt til at tage til Færøerne
Ja, du gør! Det er hjertegribende smukt

Novella skrev:Jeg bliver nødt til at tage til Færøerne
Flora skrev:Men du er jo lyserød Ninja.... som en prinsesse
ManicNinja skrev:Smør er fint for mig - alt for få moderne mennesker skatter dette mageløse produkt og dets søskende (smørbar-produkter).
Men prinsesse ...Du sku' fandeme stemmes hjem. I sidste afsnit lige inden finalen. Tsk!
ManicNinja skrev:Flora skrev:Men du er jo lyserød Ninja.... som en prinsesse
Ja. Det var jo noget af det, jeg faldt for ved min ninja (og som gør, at jeg beholder den): Tøset og sej på samme tid. Prinsesser har INTET at gøre i det setup. Come on? Hvad kan de? De kan bare gå og være lyserøde ...
2SHY skrev:Godnat![]()
![]()
Daine skrev:Du er simpelhen så tarvelig!![]()
Jeg havde virkelig øvet mig til den finale - INGEN ville kunne overgå mig og min panfløjte. Og så ødelægger du min store drøm og 15 minutters berømmelse!! (Okay, måske kun 5 ... eller 2). Men alle andre skal ikke snydes for mit mesterværk!
Joe skrev:Jeg mangler lige nu en tråd, der hedder "hvornår har din mor sidst været en nar?"
Jeg sad og kiggede billeder med hende fra i går, hvor min lillesøster blev student. På et af billederne har jeg så taget huen på.
Min mors bemærkning: "Man kan godt se at det er et stykke tid siden du blev student."
Selv min mor synes jeg ser herre gammel ud!![]()
Hun fik forresten også kommenteret på at nogle billeder ikke var helt gode af mig. Prøvede at bløde det op med "men det har du jo fra mig."
Næste gang kigger jeg på billeder sammen med min far i stedet. Så ville jeg være fin som jeg er på alle billeder.
Mødre!!!