Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Wizzze » 20. jun 2016, 11:45

1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25606

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. jun 2016, 12:17

Jeg elsker mit job...
En kollega, jeg og et par beboere snakkede om ferie, og en fortæller om sidste års ferie

"ja det var nogle dejlige lejligheder vi havde, der var altan, stue, køkken, og så var der SPAS-bad..... og en hoveddør"
7
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Karkluden » 21. jun 2016, 03:12

Min kollega har bedt mig bestille lactulose-fri mælk til en patient.
Da jeg sagde, at al mælken forhåbentlig var lactulose-fri, kiggede hun mærkeligt på mig. Som om jeg er tossen.. (og jeg ved godt, hun mente laktosefri, men jeg undrer mig virkelig over, hvor mange der laver den ombytning her. Det er et effing sygehus :lol: Folk burde da vide hvad lactulose er - et afføringsmiddel - og at det ikke er i mælk).
12
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14436

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mangoness » 21. jun 2016, 15:57



:forvirret2:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. jun 2016, 20:10

Mangoness skrev:
Jeg er løbet tør for random info. Jeg må vende tilbage, når jeg har fundet noget nyt :lol:

Men du kan lige få nogle billeder af The Pink Fairy Armadillo :lol:






:trist:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Kommodedyret » 21. jun 2016, 20:16

Justified Ancients of Mu Mu skrev:
Mangoness skrev:
Jeg er løbet tør for random info. Jeg må vende tilbage, når jeg har fundet noget nyt :lol:

Men du kan lige få nogle billeder af The Pink Fairy Armadillo :lol:






:trist:

Yaaaaaayyyy WEEBL!

Det får du SUPERGRØNT for!
Billede
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14436

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mangoness » 21. jun 2016, 20:18

Justified Ancients of Mu Mu skrev:
Mangoness skrev:
Jeg er løbet tør for random info. Jeg må vende tilbage, når jeg har fundet noget nyt :lol:

Men du kan lige få nogle billeder af The Pink Fairy Armadillo :lol:






:trist:


:ad!:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. jun 2016, 20:27

Kommodedyret skrev:Yaaaaaayyyy WEEBL!

Det får du SUPERGRØNT for!
Billede


So much pressure...

Billede
2
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Hunkat » 22. jun 2016, 06:21

*scroller politiken*

http://politiken.dk/kultur/boger/skonlitteratur_boger/premium/ECE3261806/prisvindende-koreansk-vegetarbog-gaar-sin-sejrsgang-verden-rundt/

Hm, interessant... kunne godt bruge en god vegetarisk kogebog


.... :gisp:




Nevermind :lol: :blush:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:05

Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24627
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36777

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Daine » 23. jun 2016, 07:35

sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:55

Daine skrev:
sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D


Jeg har ikke læst bogen, så jeg var ikke helt forberedt på, at den sluttede sådan. Normalt skal der også en del til, før jeg tuder i offentligheden, men når jeg er alene derhjemme tuder jeg over alting: Når sportsfolk udviser glæde over at vinde, naturdokumentarer, TV-serier, you name it. :lol:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 09:08

sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.


Haha, jeg så den også i går og oplevede præcis det samme :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3260

Re: Debattens losseplads

Indlægaf gro71 » 23. jun 2016, 09:10

sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.


Jeg så Moulin Rouge i biffen, da den i sin tid havde premiere. Hen mod slutningen sad der en dame et par rækker bag mig, som vrælede højlydt de sidste 10 minutter af filmen. Det var VOLDSOMT! Så voldsomt, at folk vendte sig om for at se, hvad der skete. Og hun blev bare ved. Det var vildt underligt.
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 10:13

Jeg sad lige og så debatten med Daniel Carlsen og Abdel Aziz Mahmoud. Jeg synes faktisk det er rigtig skræmmende hvor sød og rar Daniel virker, uden for debatten. Hvis ikke jeg vidste at han var formand for Danskernes Parti, ville jeg synes han at virkede som en fyr der ville være sjov at hænge ud med.
For det ville være 100 x nemmere hvis han var en stjernetosset, blæst ekstremist, som man kunne sidde og ryste bedrevidende på hovedet af fordi "de ved jo ikke bedre."
Men at folk der virker ganske søde og rare og helt almindelige, alligevel kan have sådanne ekstreme holdninger - dét er fandme skræmmende!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"