Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 20. jun 2016, 16:21

Mulan skrev:
KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.

Ahmen for fanden da - EKS - hvis du kigger med lige nu ikke? Så tager du og skrubber så meget af, at vi kun kan høre døren smække! Føj, hvor er det ulækkert sådan at snage i dit private frirum. Føj.


Håber ikke i misforstår dette, jeg syntes også det er træls gjort af eksen, men jeg kan ikke se hvordan i kan se på det som et PRIVAT frirum eller en anden sammenlignede det med en privatsamtale via SMS - det her er et offentligt forum - det er risikoen der følger med.
16
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jun 2016, 16:35

Jeg står og laver mad - og løber tør for gas! FFS!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 20. jun 2016, 18:08

Et generelt svingende humør med hovedvægt på den nedadgående kurve. Øv! Fis ud af mit hoved!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23346

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 20. jun 2016, 18:12

Hoste og en øm og ru hals
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf KitKat » 20. jun 2016, 19:22

Studsgaard skrev:Håber ikke i misforstår dette, jeg syntes også det er træls gjort af eksen, men jeg kan ikke se hvordan i kan se på det som et PRIVAT frirum eller en anden sammenlignede det med en privatsamtale via SMS - det her er et offentligt forum - det er risikoen der følger med.


Jeg er faktisk helt enig. Selvfølgelig er det ikke mit private frirum, og selvfølgelig må man antage, at der kan være/komme folk man kender IRL og læser med, sådan er vilkårene :)

Hvis min eks generelt interesserede sig for debatten og kom forbi af generel nysgerrighed eller interesse, ville det heller ikke genere mig overhovedet.

Men i de 3 år vi var sammen har han altid synes debatten var sådan lidt... underligt, og ihvertfald ikke noget for ham!
Han har dog accepteret at jeg ser anderledes på det, og vi har haft en indforstået aftale om at debatten, imellem ham og mig, har været mit sted som jeg blandt andet har brugt til at vende halvfærdige tanker så de kunne blive helfærdige tanker inden jeg lod dem påvirke mit virkelige liv.

Når han så efter vores brud målrettet googler "min" debat, finder frem til min bruger, og læser alle mine gamle indlæg igennem for derefter at tolke på alt muligt og sende mig en sur, forurettet besked om det, så føles det ret meget som snagen i mit privatliv, og det var det jeg reagerede på i morges.

Men hey, det er ikke noget jeg gider gå og skumle over i kæmpe lang tid. Jeg blev arrig, jeg afreagerede, Patrick har slettet alle mine gamle indlæg og så er dén episode ikke værd at ofre mere krudt på :)
9
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 20. jun 2016, 21:52

At det ikke hjalp at bage. Mit hoved kører stadig med 180 km/t. Det plejer ellers at hjælpe. Tegne hjælper heller ikke, tegner bare supermorbide/mørke triste ting og kommer ned i spiralen. Vil spille computer. Det plejer at slukke alt på første etage.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Karkluden » 21. jun 2016, 04:36

Det overfald der skete for 14 dage siden på 4 ansatte på en afdeling, hvor jeg er kommet meget som vikar. Jeg havde helt ude af normal rytme (fordi jeg har fået faste timer på en anden afdeling, og snart flytter, og bare lige skulle tjene lidt ekstra) haft en enkelt nattevagt op til den dag, hvor det skete. Og der var seriøst INTET at mærke på den patient. Ofte kan man mærke, når nogen er lidt latente, men der var intet. Det var simpelthen en så hyggelig og fin nattevagt, hvor vi snakkede og jokede lidt med de patienter, der var oppe, og vi overgav vagten med: "vi er sikre på, I får en skøn dag".
Flash forward til 4 personaler med hjernerystelse, hjerneblødning, kæbebrud, adskillige spark på kroppen, forbrænding i ansigtet, søvnproblemer, sygemeldinger osv. Jeg VED godt, at vi ikke har gjort noget forkert, men det ramte noget helt indeni mig, og jeg kan mærke, at jeg er glad for, at jeg skal væk fra psykiatrien nu.
Jeg er faktisk glad for det som speciale, men jeg bliver faktisk af og til bange for at gå på arbejde, og mit hjerte bløder for både de patienter der er så syge og pressede, at de når derud at de søndertæver 4 mennesker, der passer på dem, og for de kollegaer, der er blevet tæsket sønder og sammen.

:whine:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 04:38

KitKat skrev:
KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.


Problem løst :klap:

Patrick har slettet alle mine indlæg frem til nu, så hvis eks'en kommer i tanker om at kigge med igen vil der ikke længere være noget som kommer ham ved.


Godt at du med den løsning føler dig bedre tilpas. Men alligevel surt, at du må gribe til sådanne midler. Fatter derudover ikke, at din eks gider det dér. Jeg skulle eddermame ikke nyde noget af at læse en eks' fremlæggelser af vores forhold på den måde ... Så kan man sidde dér og tolke og ikke have krav på svar, fordi man har læst med et sted, man ikke burde. Så hellere leve i lykkelig uvidenhed. Har af samme grund heller aldrig Facebookstalket eks'er - i hvert fald ikke mens det stadig gjorde ondt :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 05:09

Det er min mors dødsdag. To år.

Og i anledning af Skt. Hans er der bedsteforældredag i børnehaven. Min datter er ked.
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3905

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Anlewi » 23. jun 2016, 05:52

Er inde i en stime af migræneanfald der hæmmer min hverdag. Måtte gå hjem igår og starte dagen med en migrænepille
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6614

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 23. jun 2016, 05:57

Kan mærke migræne på vej i baghovedet. Ikke lige sådan jeg gerne ville starte en forlænget weekend til london!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23346

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 06:02

Jeg er med på migræne holdet :(
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. jun 2016, 09:33

En uklar og ja, faktisk usympatisk TR, der med sine rodede, ugennemtænkte spørgsmål fik ødelagt slutningen på en ellers vellykket jobsamtale, som jeg var til i går. Hvis jeg alligevel får jobbet, vil min glæde faktisk kunne ligge på et ret lille sted, for jeg ved ikke, om jeg kan blive tryg ved vedkommende, og det skal man være, når det gælder en TR, synes jeg.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 09:53

pige1987 skrev:Vejret.. Øv hvor det pisser ned... keder mig altid inde.. God jeg ikke skal til sankthans :-)


Wauw. Vi har fuld sol i København. Og det skulle blive 27 grader ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 10:01

Anlewi skrev:Er inde i en stime af migræneanfald der hæmmer min hverdag. Måtte gå hjem igår og starte dagen med en migrænepille


Sophaya skrev:Kan mærke migræne på vej i baghovedet. Ikke lige sådan jeg gerne ville starte en forlænget weekend til london!


Mani skrev:Jeg er med på migræne holdet :(


Hold da op! Det var mange i rap - rigtigt god bedring fra en anden migrænepatient, som dog heldigvis ikke er plaget i dag. Men tung, fugtig luft som de seneste par dage trigger det jævnligt. Måske er det dét, der gør det hos jer?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"