Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 13:49

Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 23. jun 2016, 14:56

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke gider med til skt. hans-halløj i aften, men nu hvor de andre er taget afsted sidder jeg og føler mig forladt fordi a) ingen forsøgte at overtale mig til at tage med, men sagde bare "nå, okay. Hej hej" og b) jeg gider heller ikke sidde alene hjemme.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 23. jun 2016, 14:58

ShuruQ skrev:Mit venstre lår, jeg ved ikke om det er den del af iskiasnerven der går ned der sidder i klemme eller hvad fanden det er, men fuck hvor gør det ondt. Jeg kan nærmest ikke gå :rulle:.


:ae:
Prøv at sætte dig i en god stol, med en bold under din venstre balde.Du skal lægge den, hvor det gør mest ondt.
I mangel af bold, så brug : Frosne ærter eller andet frossent, som du lægger et viskestykke over. Helst noget som kan formes- rundt.
Det vil gøre SK*** ondt i starten. Både i balden, men også i benet.
Jeg har prøvet det flere gange, men det hjælper, hvis det er iskiasnerven.
God bedring :)
1
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nipsting » 23. jun 2016, 20:01

At jeg i lang tid har været pisse negativ, og jeg kan ikke komme ud af ringen
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 20:14

2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere


Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:27

Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere


Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?

Det er ikke fordi jeg får notifikationer på dem. Det er i oversigten hvor de er røde hvis der er nye ulæste indlæg i dem. Og dem kan jeg ikke slå fra desværre
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:29

Det er her jeg mener :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 20:33

2SHY skrev:Det er her jeg mener :)

Kan du ikke bruge 'Overvågede emner' i stedet?
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 20:33

2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere


Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?

Det er ikke fordi jeg får notifikationer på dem. Det er i oversigten hvor de er røde hvis der er nye ulæste indlæg i dem. Og dem kan jeg ikke slå fra desværre


Ah. Det kan jeg godt se.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:35

Mani skrev:
2SHY skrev:Det er her jeg mener :)

Kan du ikke bruge 'Overvågede emner' i stedet?

Jo men jeg gør det bare aldrig :genert: Jeg glemmer den er der fordi det er mere logisk for mig at følge mine indlæg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 20:37

2SHY skrev:
Mani skrev:
2SHY skrev:Det er her jeg mener :)

Kan du ikke bruge 'Overvågede emner' i stedet?

Jo men jeg gør det bare aldrig :genert: Jeg glemmer den er der fordi det er mere logisk for mig at følge mine indlæg

Næ, vi er vanemennesker :)
Jeg bruger kun Nye indlæg eller Ulæste indlæg :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:39

Mani skrev:
2SHY skrev:
Mani skrev:
2SHY skrev:Det er her jeg mener :)

Kan du ikke bruge 'Overvågede emner' i stedet?

Jo men jeg gør det bare aldrig :genert: Jeg glemmer den er der fordi det er mere logisk for mig at følge mine indlæg

Næ, vi er vanemennesker :)
Jeg bruger kun Nye indlæg eller Ulæste indlæg :genert:

Det er vi så også :) Jeg bruger stort set kun Mine indlæg og så lidt sporadisk Nye indlæg

Men det betyder da at der er tråde jeg ikke bidrager til fordi jeg ikke gider at den bliver ved med at poppe op selvom jeg kun har skrevet et enkelt indlæg og aldrig vil skrive flere i tråden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jun 2016, 00:31

Jeg bliver bedt om at gøre noget som jeg ved jeg vil få bøvl med hvis jeg skal stå med det selv.
Jeg får at vide at jeg bare skal åbne munden og sige til hvis jeg vil have hjælp når det skal gøres.
Jeg åbner munden og er 100% ærlig om at jeg helst ikke vil stå alene med det og allerhelst vil have hjælp.
Jeg får lovning på hjælp.
Men da det så skal løbe af stablen får jeg opkald om at hjælperen ikke kommer alligevel. Cirka 10 minutter før han skulle komme.
Jeg kan ikke stoppe selve dét der skal ske, så jeg har reelt ikke andet valg end at stå med det selv.
Jeg klarer mig igennem ganske hæderligt men ikke til UG.
Jeg får opkald fra personen som ikke mødte op for at hjælpe, han ville bare fortælle at jeg ikke havde klaret det særlig godt.
Jeg dropper ham fra listen over mennesker jeg gider have noget at gøre med.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 24. jun 2016, 07:54

Smiling_Goat skrev:Jeg synes egentligt tv2s dækning af vejret er sk***irriterende. De har hele ugen spyttet den ene artikel efter den anden ud om, hvor fantastik vejret skulle blive i weekenden. Det skulle blive varmt, sagde de, der var billeder af stranden og badende mennesker i artiklen. Jeg læste den endda ret grundigt igennem for at se, om de mente varmt med regn eller varmt med sol, for min erfaring siger mig, at bare temperaturen kommer over 20 går tv2 i selvsving og laver artikler om det fantastiske vejr - og udelader regnen.. Nå, men solen stod nævnt nogle steder, så jeg følte mig ret sikker på, at det rent faktisk ville blive godt vejr..

Se ud af vinduet!

Er det godt vejr tv2? Er det?! Jeg har lavet planer om at grille og nyde solen hele weekenden.

På DMI snakker de også om varmt, men vådt vejr. Så tv2, selvom der garanteret er flere der læser jeres artikler om godt vejr end om regn, så lad dog være med at fordreje sandheden. Lad dog være med at bruge billeder af folk på stranden, når I ved, det ikke bliver strandvejr. Det er virkelig skadeligt for min tillid til mediet i hvert fald, og jeg er helt sikkert færdig med at læse vejrrelaterede artikler fra det sted - og muligvis også andre artikler derfra. Det her vidner om en jagt på læsere, som kompromitterer sandhedsværdien af nyhederne - og det er jo nok ikke kun vejret, man gør det omkring.


Synes generelt, at de forskellige meterolog-instanser er dybt uenige pt. om vejrets udvikling. Tror bare vi må kigge ud af vinduet, og tage den dag for dag... I København skinner solen i øvrigt, og det er virkelig varmt!
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dr_bp » 24. jun 2016, 08:06

Dirtylittledevil skrev:Jeg bliver bedt om at gøre noget som jeg ved jeg vil få bøvl med hvis jeg skal stå med det selv.
Jeg får at vide at jeg bare skal åbne munden og sige til hvis jeg vil have hjælp når det skal gøres.
Jeg åbner munden og er 100% ærlig om at jeg helst ikke vil stå alene med det og allerhelst vil have hjælp.
Jeg får lovning på hjælp.
Men da det så skal løbe af stablen får jeg opkald om at hjælperen ikke kommer alligevel. Cirka 10 minutter før han skulle komme.
Jeg kan ikke stoppe selve dét der skal ske, så jeg har reelt ikke andet valg end at stå med det selv.
Jeg klarer mig igennem ganske hæderligt men ikke til UG.
Jeg får opkald fra personen som ikke mødte op for at hjælpe, han ville bare fortælle at jeg ikke havde klaret det særlig godt.
Jeg dropper ham fra listen over mennesker jeg gider have noget at gøre med.

Shit, en klaphat! Hvordan reagerede du på det?
0

Tilbage til "Generelt"