Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 08:41

Så skal jeg fandme webshoppe i UK.
Og til London. Og sikkert også til koncert derovre.
Yiiiirh (lavt pund som følge af Brexit)

Og jeg er rigtig optimistisk over resultatet.
Det betyder at EU må reformeres for at overleve og det tror jeg faktisk har reddet det, fra en langsom og meget mere smertefuld død.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. jun 2016, 08:59

Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 24. jun 2016, 09:22

Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!
11
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 24. jun 2016, 09:39

Jeg synes hjemmeværnet har sin berettigelse.
4
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 24. jun 2016, 09:53

Man kan ALTID spise flæskestegssandwich!
7
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 24. jun 2016, 09:56

Kommodedyret skrev:Man kan ALTID spise flæskestegssandwich!

Det har du ret i - og det har ikke en dyt med jul at gøre :santa2:
Senest rettet af HappyPaww 24. jun 2016, 09:56, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Marichen12 » 24. jun 2016, 09:57

dykkersild skrev:Samtlige kolleger med børn "kommer lige lidt senere" fordi der er afslutningsmorgenbrød i børnehave, skole whatever idag.
Jeg syntes, at der er ved at tage overhånd med morgenmad og eftermiddagsting som forældrene lige skal smutte til i arbejdstiden.


Det synes flere af "os med børn" også!
5
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 24. jun 2016, 09:59

Marichen12 skrev:
dykkersild skrev:Samtlige kolleger med børn "kommer lige lidt senere" fordi der er afslutningsmorgenbrød i børnehave, skole whatever idag.
Jeg syntes, at der er ved at tage overhånd med morgenmad og eftermiddagsting som forældrene lige skal smutte til i arbejdstiden.


Det synes flere af "os med børn" også!

Ja lige præcis. Vi vil jo gerne deltage i vores børns arrangementer osv., men det kan også blive for meget, og man kan føle sig som en lus mellem to negle...

I de tilfælde, hvor jeg skal gå tidligt fx for en sommerfest eller noget i vuggestuen, indhenter jeg "bare" tiden en anden dag og arbejder længe eller derhjemme om aftenen. Det har mine kolleger heldigvis fuld forståelse for.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 10:07

Gud fader bevares, hvor er jeg pissetræt af, at man ikke kan synes, at Thulesen-Dahl har sagt noget klogt, eller at Johanne havde en rigtig god pointe, eller at Støjberg lige fik vinklet noget på en fin måde, eller at Alternativet har fremført et synspunkt man er enig i.
For det er åbenbart kun tilladt at have sort/hvide holdninger til politikere (og politik i det hele taget) og Gud nåde og trøste den, der agiterer for en nuanceret tilgang til tingene. Medmindre, selvfølgelig, at det er midterpartierne vi snakker om. Så må man gerne.
Fordi det er helt umuligt, at være enig i noget som helst en politiker siger, uden at være enig i resten :stoned:
Jeg bliver så rasende over, at man bliver taget op som et uartigt barn og smidt ned i en kasse og knaldet låget i, inden man overhovedet har snakket færdig.
Det lukker for al interessant debat, fordi det, nå, ja, så ikke er en debat længere.

EDIT: Når jeg skriver debat, så mener jeg ikke denne debat! Men ude i det virkelig liv.
19
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 10:13

Tak, Shuruq!
Jeg turde faktisk slet ikke nævne Joachim :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. jun 2016, 10:24

HappyPaww skrev:
Ado skrev:Jeg kan godt lide Bilka. Der er desuden ingen der ville brokke sig, hvis Bilka midt i december havde en "Sommer i december" event.

Jo! Hver ting til sin tid - og lad os da bevare charmen og hyggen ved de forskellige sæsoner og højtider! Jeg spiser ikke koldskål og går rundt med en stor solhat i december, og jeg gider ikke julemænd og vintermad i Juni!

Jamen, det er da rigtigt. Men det skorter dælme ikke på Weber-folk, som klynker efter sommer året rundt. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 24. jun 2016, 10:30

HappyPaww skrev:
Marichen12 skrev:
dykkersild skrev:Samtlige kolleger med børn "kommer lige lidt senere" fordi der er afslutningsmorgenbrød i børnehave, skole whatever idag.
Jeg syntes, at der er ved at tage overhånd med morgenmad og eftermiddagsting som forældrene lige skal smutte til i arbejdstiden.


Det synes flere af "os med børn" også!

Ja lige præcis. Vi vil jo gerne deltage i vores børns arrangementer osv., men det kan også blive for meget, og man kan føle sig som en lus mellem to negle...

I de tilfælde, hvor jeg skal gå tidligt fx for en sommerfest eller noget i vuggestuen, indhenter jeg "bare" tiden en anden dag og arbejder længe eller derhjemme om aftenen. Det har mine kolleger heldigvis fuld forståelse for.


Det her var ikke et angreb på forældrene - selv om der naturligvis er nogen som får nogle af arrangementer hurtigt overstået og andre (heldigvis få) der faktisk trækker den langt ud over grænsen for "jeg kommer lige lidt senere". Det er heller ikke alle, der kan klare deres job på andre tidspunkter.

Jeg forstår ikke, at man kan forventer at forældre kan kommer snart sagt hver anden uge - omkring kl. 0830 og lige blive en times tid og også gerne lige rydde op. Eller komme til eftermiddagshygge kl. 1600 medbringende en frisk salat. Det hænger ikke sammen med at passe sit job sammen med sine kolleger.
3
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 24. jun 2016, 10:37

Jeg gider ikke at læse tråde, hvor man quoter 5-6 indlæg i sit eget indlæg. TRIM dog!
10
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 24. jun 2016, 10:41

ShuruQ skrev:Det er virkelig også noget der kan irritere mig grænseløst. Specielt hvis man læser med fra mobilen, så er quotene til sidst sådan at der står to ord pr linie og det bliver nærmest meterlange. Det er vildt forstyrrende.


Men flere gider ikke at trimme, fordi det er SÅÅÅÅÅ besværligt. Det er dræbende for debatten, hvilket er grunden til, at jeg ikke gider at deltage.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19607

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. jun 2016, 10:47

Men det er altså besværligt at trimme fra mobilen :ninja:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"