Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 24. jun 2016, 17:41

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:Det er upassende jeg ikke kan huske om jeg har husket at sende ønskesedler til dem der har spurgt efter det.

Ikke til os allesammen i hvert fald :fløjt:


:genert: :fløjt:
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 24. jun 2016, 18:21

Muspel skrev:
Sevii skrev:Det er virkelig ikke fedt at min telefon på mystisk vis ringer en bekendt op uden jeg ved det. Men det der er upassende er, at personen har lyttet med under hele den fortrolige samtale jeg har haft med psykologen. Det kan jeg nemlig se. Hun lagde først på efter 20 minutter.

Tak for det. Fra nu af slukker jeg min mobil. :wacko:


Det KAN jo også være, at den er gået på telefonsvarer- og først efter 20 min har hukommelsen været fuld?

Men øv ellers! Kram

Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:
1
:banan: :banan:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Muspel » 24. jun 2016, 18:28

Sevii skrev:
Muspel skrev:
Sevii skrev:Det er virkelig ikke fedt at min telefon på mystisk vis ringer en bekendt op uden jeg ved det. Men det der er upassende er, at personen har lyttet med under hele den fortrolige samtale jeg har haft med psykologen. Det kan jeg nemlig se. Hun lagde først på efter 20 minutter.

Tak for det. Fra nu af slukker jeg min mobil. :wacko:


Det KAN jo også være, at den er gået på telefonsvarer- og først efter 20 min har hukommelsen været fuld?

Men øv ellers! Kram

Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:


Gud ja! Det er en pointe. Men mon ikke hun hurtigt har slettet? Det plejer jeg at gøre, når noget tydeligvis er et lommeopkald. Hun har garanteret ikke kunne høre noget. Den var vel ikke på højtaler...
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jun 2016, 18:49

Sevii skrev:Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:


Nå men jeg vil bare sige at jeg af og til har fået den slags opkald, og jeg plejer også at lytte i meget meget MEGET lang tid, ikke for at snage, for jeg synes sgu aldrig rigtig jeg kan høre så mange ord klart at jeg kan sammenstykke en samtale. Nej det er mere fordi jeg frygter at personen faktisk er midt i en gidseltagning eller bortførelse, og lige ved et lykketræf fik klikket på mit nr i panik, og hvis jeg så bare afbryder har han/hun jo ikke en chance :blush:
Så jeg bliver egentlig ved og ved indtil jeg fx hører telefonens ejer grine, eller råbe skååål, eller andet der tyder på at vedkommende IKKE ligger bundet i et bagagerum. (Man er vel lidt dramatisk anlagt).
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 24. jun 2016, 19:02

Dirtylittledevil skrev:
Sevii skrev:Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:


Nå men jeg vil bare sige at jeg af og til har fået den slags opkald, og jeg plejer også at lytte i meget meget MEGET lang tid, ikke for at snage, for jeg synes sgu aldrig rigtig jeg kan høre så mange ord klart at jeg kan sammenstykke en samtale. Nej det er mere fordi jeg frygter at personen faktisk er midt i en gidseltagning eller bortførelse, og lige ved et lykketræf fik klikket på mit nr i panik, og hvis jeg så bare afbryder har han/hun jo ikke en chance :blush:
Så jeg bliver egentlig ved og ved indtil jeg fx hører telefonens ejer grine, eller råbe skååål, eller andet der tyder på at vedkommende IKKE ligger bundet i et bagagerum. (Man er vel lidt dramatisk anlagt).

Jeg har præcis den samme tankegang! Jeg sidder nærmest med hjertebanken og koldsved, indtil jeg endelig hører grin eller almindelig snak :genert:
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 24. jun 2016, 19:16

Jeg læste overskriften: "Skal jeg teste min ægkvalitet?" som "Skal jeg teste din ægkvalitet?"..

Det virkede lidt upassende.
5
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 24. jun 2016, 19:38

Rikke skrev:
LadyFox skrev:Jeg læste overskriften: "Skal jeg teste min ægkvalitet?" som "Skal jeg teste din ægkvalitet?"..

Det virkede lidt upassende.

Visse vasse...

Ja okay. Jeg skal måske bare bruge lidt tid til at vænne mig til tanken :panik:
0
...
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 24. jun 2016, 19:54

Muspel skrev:
Sevii skrev:
Muspel skrev:
Sevii skrev:Det er virkelig ikke fedt at min telefon på mystisk vis ringer en bekendt op uden jeg ved det. Men det der er upassende er, at personen har lyttet med under hele den fortrolige samtale jeg har haft med psykologen. Det kan jeg nemlig se. Hun lagde først på efter 20 minutter.

Tak for det. Fra nu af slukker jeg min mobil. :wacko:


Det KAN jo også være, at den er gået på telefonsvarer- og først efter 20 min har hukommelsen været fuld?

Men øv ellers! Kram

Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:


Gud ja! Det er en pointe. Men mon ikke hun hurtigt har slettet? Det plejer jeg at gøre, når noget tydeligvis er et lommeopkald. Hun har garanteret ikke kunne høre noget. Den var vel ikke på højtaler...


Det håber jeg hvert fald er tilfældet. :)

Pixie88 skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Sevii skrev:Det håber jeg hvertfald ikke, fordi så er det jo blevet optaget. Og jeg ved ikke om en telefonsvarer optager i hele 20 minutter? Nå, men hvis hun hørte med, så fik hun bare lov til at lære en ny side af mig at kende. :cool:

Tak for din kommentar. :kys:


Nå men jeg vil bare sige at jeg af og til har fået den slags opkald, og jeg plejer også at lytte i meget meget MEGET lang tid, ikke for at snage, for jeg synes sgu aldrig rigtig jeg kan høre så mange ord klart at jeg kan sammenstykke en samtale. Nej det er mere fordi jeg frygter at personen faktisk er midt i en gidseltagning eller bortførelse, og lige ved et lykketræf fik klikket på mit nr i panik, og hvis jeg så bare afbryder har han/hun jo ikke en chance :blush:
Så jeg bliver egentlig ved og ved indtil jeg fx hører telefonens ejer grine, eller råbe skååål, eller andet der tyder på at vedkommende IKKE ligger bundet i et bagagerum. (Man er vel lidt dramatisk anlagt).

Jeg har præcis den samme tankegang! Jeg sidder nærmest med hjertebanken og koldsved, indtil jeg endelig hører grin eller almindelig snak :genert:

Haha! Fed vinkel. Den havde jeg ikke lige set. Det må have været meget mystisk. Gudskelov græd jeg ikke eller sådan noget, men hvis hun kunne høre, hvad der foregik, så har hun hørt noget af det jeg finder mest svært at snakke om og selvfølgelig, så var det lige den dag jeg valgte at åbne op. Det er sgu typisk. Men tak for at få mig til at smile. Jeg ville normalt bare lægge på, fordi jeg tænkte personen havde ringet forkert. Jeg håber ikke, at nogen af mine venner ringer til mig, hvis sådan noget sker. :genert:
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf alfe » 24. jun 2016, 20:25

En veninde sendte en besked, hun havde modtaget fra et match på Tinder:
"Damn, du ser dejlig ud! man skal vel være ærlig, jeg tager ikke denne app så seriøst, så hvad siger du til et godt glas vin og en fortrydelsespille?"

..hun takkede pænt nej...

:lol:
10
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 24. jun 2016, 21:14

alfe skrev:En veninde sendte en besked, hun havde modtaget fra et match på Tinder:
"Damn, du ser dejlig ud! man skal vel være ærlig, jeg tager ikke denne app så seriøst, så hvad siger du til et godt glas vin og en fortrydelsespille?"

..hun takkede pænt nej...

:lol:


Kæft, hvor sippet :rulle: Han gav både vin og pille? Hvad mere vil hun have :forvirret:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf alfe » 24. jun 2016, 21:23

bluetof1 skrev:
alfe skrev:En veninde sendte en besked, hun havde modtaget fra et match på Tinder:
"Damn, du ser dejlig ud! man skal vel være ærlig, jeg tager ikke denne app så seriøst, så hvad siger du til et godt glas vin og en fortrydelsespille?"

..hun takkede pænt nej...

:lol:


Kæft, hvor sippet :rulle: Han gav både vin og pille? Hvad mere vil hun have :forvirret:


Og så er han ærlig og tilbyder ligefrem sit hellige legeme. Hvem var ikke sprunget til det med det vuns?! :slem:
2
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf OsCoccygis » 25. jun 2016, 10:59

alfe skrev:En veninde sendte en besked, hun havde modtaget fra et match på Tinder:
"Damn, du ser dejlig ud! man skal vel være ærlig, jeg tager ikke denne app så seriøst, så hvad siger du til et godt glas vin og en fortrydelsespille?"

..hun takkede pænt nej...

:lol:


Var det rosévin? For så kender jeg en der kunne finde på at komme med sådan et tilbud :slem: :lol:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf alfe » 25. jun 2016, 11:16

OsCoccygis skrev:
alfe skrev:En veninde sendte en besked, hun havde modtaget fra et match på Tinder:
"Damn, du ser dejlig ud! man skal vel være ærlig, jeg tager ikke denne app så seriøst, så hvad siger du til et godt glas vin og en fortrydelsespille?"

..hun takkede pænt nej...

:lol:


Var det rosévin? For så kender jeg en der kunne finde på at komme med sådan et tilbud :slem: :lol:


Det meldte beskeden intet om, men hun har vist ikke fjernet matchet, så der er tid til at spørge :lol:


Derudover er jeg vist den upassende veninde, som straks sendte billedet videre til Anders Hemmingsen :devil:
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 25. jun 2016, 13:44

Rikke skrev:Sevii, SPØRG hende da? :)

Ja, jeg skal bare lige få modet til det. :genert:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 15:34

Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"