Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 11:15

Mit kære kvarter er åbenbart blevet ramt af en musikalsk raptus.
I går var der en mand, der underholdt med irsk visesang i en baghave, og for lidt siden gik der én forbi nede på gaden, som højt og meget flot og tydeligt fløjtede "Kringsatt av fiender".
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jun 2016, 11:17

Når man er i Rema efter toiletpapir og frostgrønt, kan man godt opleve at få akut brug for flæskesvær, Babyvel, vandmelon, chokolakridser og danskvand med citrus.
6
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lykke » 25. jun 2016, 13:29

Når der er Tinderbox kan man også bare lave sin egen fest med kæmpe anlæg i cykel. Cyklen er godt nok så tung at den skal skubbes op af en hver lille bakke. Dog kan man stoppe op hver gang der står en gruppe mennesker.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 25. jun 2016, 13:51

I min lokale Netto, har man sat et skilt op ved flaskeautomaten, hvor man gør opmærksom på at man ikke behøver trykke gentagne gange på knappen, hvis automaten er i uorden – ”vi kommer så hurtigt vi kan", står der.
Det afsluttes med ”Vi takker for forståeligheden

Jeg grinede hånligt da jeg så det. Andre, havde åbenbart tænkt det samme. Lige under ordet ”forståeligheden”, havde en sat en lille seddel op med teksten: ”forståelsen!!!” (og ja, med tre udråbstegn bagefter) :klap:
11
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf JoyNips » 25. jun 2016, 13:56

paint skrev:I min lokale Netto, har man sat et skilt op ved flaskeautomaten, hvor man gør opmærksom på at man ikke behøver trykke gentagne gange på knappen, hvis automaten er i uorden – ”vi kommer så hurtigt vi kan", står der.
Det afsluttes med ”Vi takker for forståeligheden

Jeg grinede hånligt da jeg så det. Andre, havde åbenbart tænkt det samme. Lige under ordet ”forståeligheden”, havde en sat en lille seddel op med teksten: ”forståelsen!!!” (og ja, med tre udråbstegn bagefter) :klap:


Døren fra vores bagtrappe til gården lukker ikke korrekt. Bestyrelsen har så valgt at sætte et skilt op med "Vær opmærksom på at døren lukker korrekt!"

...spørg, hvem der er kommet til at strege "at" ud og skrive "om" i stedet :fløjt:
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 15:16

Mangoness skrev:
ManicNinja skrev:Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.


Hvad er Svend Svin-skæg? :genert:

Billede


Godt være, at udtrykket er lidt hjemmestrikket og indforstået mellem vennerne og mig :D Men det er et lokumbræt, der er barberet forkantet-agtigt. Somme tider også med lidt fip-tendens. Giver det mening? :)

EDIT: Og så kom dit billede frem på mobilen. Circle Beard kommer tættest på, tror jeg.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2016, 16:18

ManicNinja skrev:
Mangoness skrev:
ManicNinja skrev:Ingen i Stillezonen beder to konstant knævrende mænd holde mund. Ikke engang jeg. Den ene har kæmpe tatoveringer, solbriller, indtil flere guldkæder på og Svend Svin-skæg. Man skal kende sine kampe.


Hvad er Svend Svin-skæg? :genert:

Billede


Godt være, at udtrykket er lidt hjemmestrikket og indforstået mellem vennerne og mig :D Men det er et lokumbræt, der er barberet forkantet-agtigt. Somme tider også med lidt fip-tendens. Giver det mening? :)

EDIT: Og så kom dit billede frem på mobilen. Circle Beard kommer tættest på, tror jeg.


Jeg søgte efter lokumsbræt skæg, og det her billede dukkede op:

Billede

Er vi kommet tættere på? :genert:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 17:11

^^ Og så bare med fip foran :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Myresluger » 25. jun 2016, 17:14

Og så googlede jeg Svend Svin og så ikke et billede af Svend Svin - altså ham fra Vigge og Rasmussen (Sonny Souffle Chok show tror jeg)? Meget mystisk
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 25. jun 2016, 17:34

Som Brian Mørk?

Billede
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 17:50

Giver det ikke mening, når jeg siger "med fip foran"? :D Det er lidt længere på hagen.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jun 2016, 21:19

Aj føj nogle nasty fotos man får frem ved skægsøgninger :forvirret2:

Billede

Billede

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mangoness » 25. jun 2016, 21:27

ManicNinja skrev:Giver det ikke mening, når jeg siger "med fip foran"? :D Det er lidt længere på hagen.


Nej :lol:

Måske sådan noget van Dyke skæg? :genert:

Billede

Billede

Billede
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf didas » 25. jun 2016, 21:44

En dame i Fakta i dag havde en meget gennemsigtig hudfarvet kjole på, og inden under et par meget synlige sorte g-strengs trusser, grundet kjolens omstændigheder.

Kjolefarve matchede hendes egne hudfarve ret godt, så på afstand så hun nærmest nøgen ud på nær den sorte g-streng. Mærkeligt at ingen i hendes følge havde påpeget det :gruble:
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 21:50

didas skrev:En dame i Fakta i dag havde en meget gennemsigtig hudfarvet kjole på, og inden under et par meget synlige sorte g-strengs trusser, grundet kjolens omstændigheder.

Kjolefarve matchede hendes egne hudfarve ret godt, så på afstand så hun nærmest nøgen ud på nær den sorte g-streng. Mærkeligt at ingen i hendes følge havde påpeget det :gruble:


Huh? Hvornår skulle den nedkomme?

Aj, sorry - kunne bare ikke dy mig ... ahem ... :blomst:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"