Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 25. jun 2016, 17:41

ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 17:47

kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!


Ved du hvad? Det er helt det samme her! Måske skal vi snart have en tråd om "dårlige lugte, som man er vild med"? Fx har jeg altid haft en svaghed for acetone og skosværte. Men jeg vil nu alligevel virkelig gerne have mig frabedt, at folk begynder at pudse sko i toget ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 25. jun 2016, 17:58

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!


Ved du hvad? Det er helt det samme her! Måske skal vi snart have en tråd om "dårlige lugte, som man er vild med"? Fx har jeg altid haft en svaghed for acetone og skosværte. Men jeg vil nu alligevel virkelig gerne have mig frabedt, at folk begynder at pudse sko i toget ...

Uh og blybenzin :love:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Orchidea » 25. jun 2016, 18:00

kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!


Ved du hvad? Det er helt det samme her! Måske skal vi snart have en tråd om "dårlige lugte, som man er vild med"? Fx har jeg altid haft en svaghed for acetone og skosværte. Men jeg vil nu alligevel virkelig gerne have mig frabedt, at folk begynder at pudse sko i toget ...

Uh og blybenzin :love:


Og sprittusch :love:
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lulu » 25. jun 2016, 20:29

Orchidea skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!


Ved du hvad? Det er helt det samme her! Måske skal vi snart have en tråd om "dårlige lugte, som man er vild med"? Fx har jeg altid haft en svaghed for acetone og skosværte. Men jeg vil nu alligevel virkelig gerne have mig frabedt, at folk begynder at pudse sko i toget ...

Uh og blybenzin :love:


Og sprittusch :love:


Og limstifter :love:
Da jeg gik i folkeskole havde vi nogen der duftede af marcipan.
5
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 26. jun 2016, 04:28

Lulu skrev:
Orchidea skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:Den kvinde, der lige nu sidder og lægger neglelak i S-toget. Hun er upassende! Godt være, vinduer og døre (ml kupeerne) står åbne. Men stanken af acetone er tydelig. :badr: Ajmen, hvad fanden tænker hun på? :stoned:

:stoned: Og jeg kan endda godt lidt lide acetone lugten, men jeg vil gerne selv bestemme, hvornår jeg skal være kemikalieskæv og have hovedpine!


Ved du hvad? Det er helt det samme her! Måske skal vi snart have en tråd om "dårlige lugte, som man er vild med"? Fx har jeg altid haft en svaghed for acetone og skosværte. Men jeg vil nu alligevel virkelig gerne have mig frabedt, at folk begynder at pudse sko i toget ...

Uh og blybenzin :love:


Og sprittusch :love:


Og limstifter :love:
Da jeg gik i folkeskole havde vi nogen der duftede af marcipan.


Og svedt mand, sådan en mand der har arbejdet hårdt i haven... mums.
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tricolette » 27. jun 2016, 14:01

En pige har i byens fb-gruppe skrevet at hun tilbyder rengøringsarbejde til 25 kr. i timen.

Nu kan jeg så ikke helt finde ud af, om det er pigen jeg finder upassende pga unfair konkurrencepriser overfor de etablerede rengøringsfirmaer, som skal afregne skat/moms osv af deres ydelser - eller forældrene som lader pige opslå et sådant tilbud - eller alle de voksne, som er ved at falde over hinanden for at udnyttet dette tilbud.

Selv har jeg lyst til at lave et opslag med en henvisning til mindsteløn/regler for unge under 18 og deres arbejdsforhold - hvilket andre helt sikkert vil finde upassende. (og jeg kommer ikke til at gøre det, da jeg selv er selvstændig i vores lille by)
5
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 27. jun 2016, 19:54

Smiling_Goat skrev:
Tricolette skrev:En pige har i byens fb-gruppe skrevet at hun tilbyder rengøringsarbejde til 25 kr. i timen.

Nu kan jeg så ikke helt finde ud af, om det er pigen jeg finder upassende pga unfair konkurrencepriser overfor de etablerede rengøringsfirmaer, som skal afregne skat/moms osv af deres ydelser - eller forældrene som lader pige opslå et sådant tilbud - eller alle de voksne, som er ved at falde over hinanden for at udnyttet dette tilbud.

Selv har jeg lyst til at lave et opslag med en henvisning til mindsteløn/regler for unge under 18 og deres arbejdsforhold - hvilket andre helt sikkert vil finde upassende. (og jeg kommer ikke til at gøre det, da jeg selv er selvstændig i vores lille by)


De voksne, helt sikkert de voksne. At de kan få sig selv til det :badr:


Helt enig her. De burde skamme sig. Både forældre og dem der vil misbruge pigen arbejdskraft .
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tricolette » 27. jun 2016, 20:00

Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:
Tricolette skrev:En pige har i byens fb-gruppe skrevet at hun tilbyder rengøringsarbejde til 25 kr. i timen.

Nu kan jeg så ikke helt finde ud af, om det er pigen jeg finder upassende pga unfair konkurrencepriser overfor de etablerede rengøringsfirmaer, som skal afregne skat/moms osv af deres ydelser - eller forældrene som lader pige opslå et sådant tilbud - eller alle de voksne, som er ved at falde over hinanden for at udnyttet dette tilbud.

Selv har jeg lyst til at lave et opslag med en henvisning til mindsteløn/regler for unge under 18 og deres arbejdsforhold - hvilket andre helt sikkert vil finde upassende. (og jeg kommer ikke til at gøre det, da jeg selv er selvstændig i vores lille by)


De voksne, helt sikkert de voksne. At de kan få sig selv til det :badr:


Helt enig her. De burde skamme sig. Både forældre og dem der vil misbruge pigen arbejdskraft .


Hun har nu lavet et nyt opslag, hvor prisen er sat op til 50 kr. Og stadigvæk folk fy og flamme.....
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 27. jun 2016, 20:04

Vi har haft kig på en bil, og vi aftaler med sælger at vi skal se den som nummer to. Vi har hele tiden givet udtryk for at vi er meget interesserede, og sælger giver udtryk for at man kommer til i den rækkefølge man har henvendt sig (hvilket jo er fair nok). Pludselig har sælger valgt at vi skal se den som nummer tre i stedet, hvilket vi sæevfølgelig er utilfredse med, men okay, det bestemmer han jo. Han skal så skrive, hvis ikke den bliver solgt.
Sent på aftenen skriver han at bilen er solgt.
I dag finder vi den så på samme hjemmeside som tidligere, blot sat op med 10.000, men præcis samme annonce og billeder som før.

Det er sgu da upassende. Håber han brænder inde med lortet!
8
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. jun 2016, 05:58

Jeg scrollede lidt på Wish og faldt over sådan et seaband, I ved et armbånd som gør at man ikke bliver sø/køresyg.

Jeg synes måske godt de kunne have valgt et lidt andet billede, især fordi formatet er så lille

Udklip.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guldfisk » 28. jun 2016, 19:12

Ham der skældte mig ud for at tage bussen kun to stop - altså jeg tror det var det, han var oppe på en høj hest over: Da jeg sagde "hvaba...?" (som betyder "jeg hørte ikke lige, hvad du sagde, du fremmede menneske, der spontant har anråbt mig på en fredelig tirsdag morgen. Vil du gentage?") vrængede han bare "hvaba" tilbage af mig igen. Men han sagde i hvert fald noget i en nedladende tone, da jeg hoppede af bussen.

Så det blev en fuckfinger til ham. Modbydelige asen!
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jun 2016, 14:52

Fru Sunshine skrev:Jeg har en på FB, der skifter mænd ret tit. Der er altid et eller andet galt med dem efter de der 4-6 uger, og så hænger hun dem ud og sviner dem til, når det er slut.
Det er i sig selv upassende nok, men mmed den sidste hun har været involvleret med, slår hun godt nok alle grænser for upassende. Han har åbenbart nogle kinks, som hun ikke lige er til, hvilket er fair nok, men hun har simpelthen hængt ham ud med detaljer om, hvad han tænder på og mener, at det er ham, der er syg i hovedet og psyko.

Jeg er ikke sikker på, at jeg er enig.

Og nu skal hun så pludselig giftes med en af eksens venner.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf klumphen » 30. jun 2016, 17:19

Det er en anelse upassende at køre rundt i bil og sprøjte vand på (med en vandpistol) de cyklister man kommer forbi :/
1
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lulu-p » 1. jul 2016, 04:19

Det er ret upassende at jeg vågner lysvågen klokken 6, når jeg nu har mulighed for at sove til 7. Pokkers vanemenneske...
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Generelt"