Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 22. jun 2016, 15:04

Mani skrev:Hvilket minder mig om hvorfor vores kat ikke længere får en servering om morgenen - det blev morgen tidligere og tidligere den gang han gjorde...

*Debat disclaimer: Han har altid en fyldt skål med tørfodder - vi sulter ham ikke - han vil bare hellere have vådfodder og fisk :-D
Bemærk, hvordan jeg skrev NÆSTEN tom. Den er sjældent hel tom, men synet af madskålsbund er åbenbart dybt foruroligende for den gamle nar.
4
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 22. jun 2016, 16:32

Modesty Blame skrev:
Mani skrev:Hvilket minder mig om hvorfor vores kat ikke længere får en servering om morgenen - det blev morgen tidligere og tidligere den gang han gjorde...

*Debat disclaimer: Han har altid en fyldt skål med tørfodder - vi sulter ham ikke - han vil bare hellere have vådfodder og fisk :-D
Bemærk, hvordan jeg skrev NÆSTEN tom. Den er sjældent hel tom, men synet af madskålsbund er åbenbart dybt foruroligende for den gamle nar.


Sådan er madskålsreglerne. Kan man se bunden, er den tom. Indimellem ryster jeg bare madskålen herhjemme, så bunden ikke ses og vupti! Bæsterne tror, de har fået mad. :-D
12
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 22. jun 2016, 16:36

Mikkel skulle bare vide, hvordan andre, mere forslugne bæster, har det. Min brors kat for eksempel (den er nu hans og kærestens kat, efter to års affære, har naboen accepteret, at katten vil bo hos min bror). Han får en portion om morgenen og en om aftenen, og han spiser også hele moletjavsen med det samme. Mikkel har altid mad - undtaget når han spiser op før kl. 6. om morgenen.
0
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Sol_sikken » 22. jun 2016, 18:02

Min kanin er pisse irriterende. Hun får lov at rende frit i haven, som er helt lukket til.
Vi har hus tilsalg og prøver hele tiden at få det til at se indbydende ud, med friske blomster mm. også i haven.
Skod kræet åd så lige to fine solsikker og gravede dem helt op.
Få dage efter troede hun lige, at hun skulle overfalde krukkerne og æde mine nyplantede jordbær. Men hun nåede kun et enkelt blad, så kom krukkerne op og væk fra hende. Kanin nar :D :lol:

Min kat er pisse irriterende hver morgen kl 4.... Han jamrer sig som om han var ved at dø en pinefuld død. Skod kræ. :D
2
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 22. jun 2016, 18:34

Hvis nogen undrer sig over, at jeg ikke bare fylder mere mad i Mikkels skål, så han ikke løber tør: hvorfor ødelægge vækkeuret, det er trods alt bare indstillingen af det, den er gal med.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 22. jun 2016, 21:04

Herhjemme kan Maja godt tåle at se bunden af madskålen. Men når hun så har tømt den, skubber hun den på gulvet - ofte midt om natten :cuss:

Og hun har fået en træs ide, om at hun skal lukkes ind, alt imellem en halv til halvanden time, inden jeg skal op. Og rejser jeg mig ikke og lukker hende ind første gang hun bræger/miaver, så bliver hun bare ved - højere og mere og mere insisterende.
Skod kat.
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Patience » 22. jun 2016, 21:24

JoyNips skrev:
Modesty Blame skrev:
Mani skrev:Hvilket minder mig om hvorfor vores kat ikke længere får en servering om morgenen - det blev morgen tidligere og tidligere den gang han gjorde...

*Debat disclaimer: Han har altid en fyldt skål med tørfodder - vi sulter ham ikke - han vil bare hellere have vådfodder og fisk :-D
Bemærk, hvordan jeg skrev NÆSTEN tom. Den er sjældent hel tom, men synet af madskålsbund er åbenbart dybt foruroligende for den gamle nar.


Sådan er madskålsreglerne. Kan man se bunden, er den tom. Indimellem ryster jeg bare madskålen herhjemme, så bunden ikke ses og vupti! Bæsterne tror, de har fået mad. :-D

Det trick har virket på alle de katte jeg har haft :lol:
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 03:48

Kl 5 hvor bæstet vækkede mig. Og jeg skal så op kl 6 og har ikke haft held med at falde i søvn igen. Og jeg er TRÆT! :whine:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 23. jun 2016, 07:26

^ Det er skøøønt ikke at have kat. Måske hunden er lidt stor, lodden og lugtende, men hun sover gerne til klokken 14.00 hvis hun får lov.

Men hun var en nar igår fordi hun trådte på min dårlige fod :(
1
...
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 25. jun 2016, 06:53

Ved halv fire tiden i morges, da han tog en fugleunge :sur: og mu ligger han bare der og ser åh så uskyldig ud :naughty:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:pompom:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 25. jun 2016, 18:50

Lige før - han rendte ind foran mig på trappen og spændte ben.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Muuh » 25. jun 2016, 19:15

Da Karla synes hun skulle "læse" den bog jeg lige havde fået af min mor

Ifølge hende var den super god og lige til at gå til, jeg gad da heller ikke læse den :fløjt: :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 25. jun 2016, 19:21

Muuh skrev:Da Karla synes hun skulle "læse" den bog jeg lige havde fået af min mor

Ifølge hende var den super god og lige til at gå til, jeg gad da heller ikke læse den :fløjt: :sur:

Hvis den er lige så ringe som den der hedder "Et sted i nærheden" så har Karla gjort dig en kæmpe tjeneste :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Krølle » 25. jun 2016, 22:16

Da de lurede, at vi skulle til hhv Copenhell og fødselsdag og pure nægtede at komme ind. No WAY, så bliver vi spærret inde, og det er ONDT *indsæt desuden flugtdronning, der flygtede ud af vinduet umiddelbart efter første indfangning*

:tie:

Resultat: en time forsinket til fødselsdagsmiddag og glemte i forvirringen gaven på køkkenbordet. Møgkræ.
2
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Indlæg: 59
Tilmeldt: 19. jan 2016, 08:11
Kort karma: 4
Likede indlæg: 164

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lone Elizabeth » 30. jun 2016, 17:59

I dag. Lugede vores lange indkørsel mellem bygerne og Plet var beredvilligt klar til at hjælpe i stedet for at blive inde at sove som han plejer. Han snoede sig om mine ben og kniven (små fuger så nemmest at sidde på hug eller ligge på knæ med en kniv og så bruge de 2-3 dage). Med det resultat at jeg på et tidspunkt hvor jeg overså ham, faldt over ham uden andre skrammer end dem på stoltheden. Og kræet sidder og ser forvirret på en.
For så at gøre det perfekt gik han ind over middag for at sove. Hvorefter genboens Bertha på 18 år overtager vagten og snoningen om benene, samt gniden sig op ad kniven. Det er så min egen skyld at hun er vant til at jeg har lidt tørfoder i lommen når jeg kommer ud. Jeg har en stor svaghed for hende som vores egne katte klart ikke deler. Men hun var bedste ven med vores gamle kat vi måtte tage afsked med i 2010 pga diabetes. de voksede op "sammen". Men var lidt træt af dem lige i dag da jeg skulle luge mellem bygerne og gerne uden at falde eller træde på nogen. :)
0

Tilbage til "Kæledyr"