Jeg skal til gallafest!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 27. maj 2016, 20:06

Fru Sunshine skrev:Hvis du lægger turen forbi Aarhus, så er der den der butik Sofie, der vist har masser af gallakjoler. Priserne kender jeg ikke.

Du finder nok ikke noget til under 1200 derinde.
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf JoyNips » 28. maj 2016, 06:59

Aima skrev:
JoyNips skrev:Spanx er løsningen på topmaveproblemet.


Det fungerer desværre ikke med Spanx. Topmaven er ikke blød nok til at den kan holdes inde medmindre det er af jeans, for jeg buler dér, fordi mine nederste mavemuskler er adskilt fra hinanden. Min mave er dog nogenlunde flad for tiden, så det er ikke så slemt, kjolen må gerne være kropsnær, den skal bare ikke ligne noget der er malet på.


Men spanx forhindrer i det mindste at man buler ud efter maden.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf Aima » 26. jun 2016, 03:04

Nå, men jeg vil lige opdatere.
Valget er faldet på denne:
image.jpg

image.jpg


Jeg kunne simpelthen ikke finde noget, der var spot on ift. hvad jeg først forestillede mig. Egentligt ville jeg gerne have haft noget, der var lyst og sommerligt, men enten var det jeg faldt over FOR lyst, eller også var snittet ikke rigtigt. Jeg tænker, jeg holder make-up og tilbehør lyst og ikke-tungt, og desuden er 80% af de inviterede mænd i jakkesæt eller smoking, og jeg gætter på, de, for flertallets vedkommende, så også er i mørkt tøj. Det skal nok blive godt nok.
Jeg haf fixet en dygtig frisør, og jeg tænker selv noget i stil med dette:
image.jpg


Så nu mangler jeg bare lige at bestille tid til negle, jeg tænker, det bare bliver nude med hvide tipper eller helt nude, og finde ud af smykker og sko og andet tilbehør.

Overtøj aner jeg ikke, hvordan jeg kommer omkring. Det eneste, jeg syntes, spiller 100%, er pels, men ikke i juli, jo. Så jeg ved ikke med det?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf Aima » 26. jun 2016, 03:05

Nå, det blev noget rod med billederne :P
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Lortebodil
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. apr 2016, 11:46
Kort karma: 7
Likede indlæg: 11

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf Lortebodil » 26. jun 2016, 09:36

Måske den klassiske Willow fra Samsøe? Findes i mange farver.

Edit: Havde ikke lige læst færdigt - du har fundet en kjole :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Jeg skal til gallafest!

Indlægaf Aima » 26. jun 2016, 10:59

Lortebodil skrev:Måske den klassiske Willow fra Samsøe? Findes i mange farver.

Edit: Havde ikke lige læst færdigt - du har fundet en kjole :genert:


Den, i rose, var faktisk den allerførste jeg prøvede, min veninde har den, og havde jeg intet fundet, var den blevet min nødløsning. Jeg synes den er virkelig fin, jeg synes bare ikke, den klæder mig så godt. Jeg kom til at se liiidt for bredskuldret ud og resten af kroppen var for meget 'lige op og ned'-agtigt. Min krop er ikke sådan særlig curvy, så jeg ville gerne i noget, der skærer lidt fordelagtigt ift. facon og sådan :)
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Mode"