Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 26. jun 2016, 16:56

icelady skrev:



:lol: :lol:

Har du set den med pizza? :lol:
5
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 26. jun 2016, 17:44

icelady skrev:



:lol: :lol:

:nerve: Jeg håber resten af dem der stemte var lidt skarpere
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 26. jun 2016, 17:54

icelady skrev:



:lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: Det må være forsøg på viral markedsføring det der. Ingen kan være så snotdum :lol: :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 26. jun 2016, 21:25

Har en på vennelisten, der er blevet hacket....



ffs just had to secure my account again...if i suddenly dissapear i have left fb untill the little knobs get bored


well i know who broke into my account now...little prick...to be named shortly


come on knob jockey you like to share conversations


you will get bored before me XXXXXXXXXXX


and it is clearly you as none of my status's have been shared...yet you can see them XXXXXXXXXXXXXx


you bitchy little scumbag!


you damn prick





Alt sammen inden for en time....
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Danseprinsesse » 27. jun 2016, 22:29

En gammel venindes opdatering. Jeg elsker spørgsmålet lidt længere nede. :lol:

Unavngivet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 28. jun 2016, 14:57

Alle jeres poster kan blive offentliggjort i morgen. Selv de budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt
Bedre sent end aldrig, er rigtigt. Kanal 13 nyhederne snakkede lige om denne ændring i facebook databeskyttelsespolitik. Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder og information, eller stillinger, både fortid og fremtid. Ved denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten).
Bemærk: facebook er nu en offentlig institution. Alle medlemmer er nødt til at skrive en besked som denne. Hvis du vil, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Du er nødt til at kopiere og indsætte


:gruble:
2
23-06-16 :love2:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 28. jun 2016, 15:05

HappyQ skrev:Alle jeres poster kan blive offentliggjort i morgen. Selv de budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt
Bedre sent end aldrig, er rigtigt. Kanal 13 nyhederne snakkede lige om denne ændring i facebook databeskyttelsespolitik. Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder og information, eller stillinger, både fortid og fremtid. Ved denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten).
Bemærk: facebook er nu en offentlig institution. Alle medlemmer er nødt til at skrive en besked som denne. Hvis du vil, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Du er nødt til at kopiere og indsætte


:gruble:


Mon ikke grunden til at man skal kopiere i stedet for at dele er, at så kan man ikke, eller det bliver i hvert fald svært, at finde tilbage til "patient zero"?

Kæft, noget bræk :rulle:
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 29. jun 2016, 06:42

Når det lige er gået lidt vel hurtigt med at få lavet et reklameopslag på Facebook....:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nuttede-Nuser » 29. jun 2016, 07:26

It's official Signed at 10:33. It's even passed on TV. Facebook will start charging this summer. If you copy this to your wall your icon will turn blue and your Facebook will be free for you. Please pass this message, if not your icon will be deleted.
P.S. this is serious, the icon will turn blue
(Copy and paste to your wall)
Mine really turned blue

Ja klart da... :lol:
4
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 29. jun 2016, 17:49

bluetof1 skrev:
HappyQ skrev:Alle jeres poster kan blive offentliggjort i morgen. Selv de budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt
Bedre sent end aldrig, er rigtigt. Kanal 13 nyhederne snakkede lige om denne ændring i facebook databeskyttelsespolitik. Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder og information, eller stillinger, både fortid og fremtid. Ved denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten).
Bemærk: facebook er nu en offentlig institution. Alle medlemmer er nødt til at skrive en besked som denne. Hvis du vil, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Du er nødt til at kopiere og indsætte


:gruble:


Mon ikke grunden til at man skal kopiere i stedet for at dele er, at så kan man ikke, eller det bliver i hvert fald svært, at finde tilbage til "patient zero"?

Kæft, noget bræk :rulle:

Ja og nu er en del på min venneliste begyndt at dele det "kloge" budskab :forvirret: :stoned:
0
23-06-16 :love2:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 29. jun 2016, 18:00

HappyQ skrev:
bluetof1 skrev:
HappyQ skrev:Alle jeres poster kan blive offentliggjort i morgen. Selv de budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt
Bedre sent end aldrig, er rigtigt. Kanal 13 nyhederne snakkede lige om denne ændring i facebook databeskyttelsespolitik. Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder og information, eller stillinger, både fortid og fremtid. Ved denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten).
Bemærk: facebook er nu en offentlig institution. Alle medlemmer er nødt til at skrive en besked som denne. Hvis du vil, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Du er nødt til at kopiere og indsætte


:gruble:


Mon ikke grunden til at man skal kopiere i stedet for at dele er, at så kan man ikke, eller det bliver i hvert fald svært, at finde tilbage til "patient zero"?

Kæft, noget bræk :rulle:

Ja og nu er en del på min venneliste begyndt at dele det "kloge" budskab :forvirret: :stoned:


Men husker de nu at kopiere i stedet for at dele? Det er vigtigt, jo!
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jun 2016, 18:01

Nuttede-Nuser skrev:It's official Signed at 10:33. It's even passed on TV. Facebook will start charging this summer. If you copy this to your wall your icon will turn blue and your Facebook will be free for you. Please pass this message, if not your icon will be deleted.
P.S. this is serious, the icon will turn blue
(Copy and paste to your wall)
Mine really turned blue

Ja klart da... :lol:


Argh hvor er det bare fordummende
https://www.facebook.com/help/community ... 1855645404
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 30. jun 2016, 12:46

Kære dame som var på løbetur i Randers i formiddag. Du havde så travlt med at jogge på stedet og checke dit pulsur, at du ikke holdt øje med trafikken. Det behøvede du egentlig heller ikke, for du stod for rødt, og skulle bare blive stående, indtil du havde grønt.

Jeg kom kørende med 30 km i timen gennem krydset. Der var grønt for mig. Grunden til at jeg kørte så langsomt, var at jeg kørte gennem lyskryds inde midt i Randers by, og havde 825 kg. hestetrailer bagpå, og 550 kg. hest i traileren. Små 1400 kg. giver en forøget bremselænge, som jeg tager højde for i min hastighed.

Men du havde så travlt med dit pulsur, at du ikke havde tid til at se op, inden du besluttede dig for at løbe. Selvom du havde rødt. Du løb lige ud foran min bil. Som den helt rigtige refleks klodsede jeg bremsen, og dyttede af dig. Det er ellers det værste jeg kan gøre, med 550 kg. levende hest i traileren. Der er nemlig risiko for at hesten vælter i traileren. Men du skal være glad, for hvis jeg ikke havde klodset bremsen, var du havnet på min kølerhjelm. Og selv med 30 km i timer, havde det sikkert ikke været helt smertefrit.


Så din manglende omtanke havde ingen konsekvenser for dig. Til gengæld kvitterede du med at se vred ud og fagte med armene. Til trods for at jeg faktisk passede på dig, i stedet for at passe på min hest.

Det kan godt være du synes jeg er en idiot. Men du kom ud af situationen helt gratis, fordi jeg valgte at passe på dig, i stedet for min hest. Det var selvfølgelig det helt rigtige valg, men det havde været rart, at du havde udvist lidt taknemlighed i stedet for vrede.

For mens du kan løbe videre, uden konsekvenser, koster din tankeløshed mig en kiropraktorbehandling af min hest, fordi hun blev kastet frem på den forreste bom, og derefter ned under den bagerste bum, som hun har siddet fast under. Og da jeg kom hjem og skulle have hende ud af traileren, kunne jeg ikke få bagbommen af, fordi den var trykket skæv, efter hun havde fast under den. Så min hest måtte stå i traileren mens jeg løb rundt og fandt en hammer, som jeg brugte til at banke bommen af med. Og hvis du ved lidt om heste, vil du vide at ikke er en god oplevelse for en hest at være spærret inde i en trailer, mens der står én med en hammer og banker på en jernbom bagved den. Så jeg forventer at jeg, udover at skulle bruge penge på at få repareret bommen, også skal bruge nogle ugers gen-træning, på at få min hest gjort tryg ved at køre i trailer igen.

Og ja, det er den slags der kan ske, og en risiko vi må turde at løbe når vi vælger at køre med store levende dyr i trafikken. Og nej, du løb ikke ud foran mig med vilje. Men din reaktion var simpelthen på ingen måde i orden.

Jeg passede faktisk på dig!




Fint nok man vil ud med et budskab ... Men hvor det dog bare forsvinder, når man skriver så lang en smøre.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 30. jun 2016, 12:50

icelady skrev:


Fint nok man vil ud med et budskab ... Men hvor det dog bare forsvinder, når man skriver så lang en smøre.

Enig. Vedkommende kunne have skrevet: "Hej dumme kælling i krydset ved i Randers. Det er fint du motionerer. Men måske du skal lære at kende forskel på rød og grøn mand ved fodgængerfeltet. So".
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. jun 2016, 12:53

Åh, der er virkelig gået trend i de der "Kære fremmede, som kiggede olmt på mig i Brugsen i forgårs, her er min livshistorie"-opslag på mit feed.
15
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Generelt"