Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 27. jun 2016, 07:26

Heh hvor er i søde - tak - det er nok meget godt, så ved jeg ligesom, hvor jeg står :D
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. jun 2016, 07:29

Bah hvor kedeligt mulan.... Nu crusher jeg ikke lige nu, men på et tidspunkt havde jeg en, der kaldte mig "ven". Så er relationen ligesom også sat på plads :lol2:
5
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 27. jun 2016, 07:29

Mulan skrev:Heh hvor er i søde - tak - det er nok meget godt, så ved jeg ligesom, hvor jeg står :D

Det er rigtigt. Afklaring er godt, men det er SÅ træls når det muligvis ikke var det resultat man håbede på :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 27. jun 2016, 09:27

Jeg fik snakket med en god ven igår, der kender både mig og Kammerat. Det satte en masse tanker på plads for mig, så det var rart.

Kammerat Fisker efter at komme forbi til bad, Netflix og afslapning - han er introvert-agtig som mig selv, og kan have brug for det. Det kan ikke lade sig gøre i dag eller i morgen rent umiddelbart, og selvom jeg ikke er lukket for ideen, så bliver det nok noget med ikke at snakke, men bare stene film.

Nu må vi se. Hvis jeg er rolig og afslappet som nu, er det fint, påvirker det mig negativt siger jeg nej.
Lige nu hygger jeg mig bare med snarligt Skype møde med eksamensmakkere og en hund der snorker på den hyggeligste måde :D
0
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 18:34

Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Ikke den store respons, andet end "naturligvis skal vi da mødes en dag og drikke en drink". Så samme fesne respons som sidst, og jeg må formode han forstod budskabet i første omgang.

Men hvad er det med mænd? Hvorfor ikke bare takke nej tak, i stedet for at lade som om man er interesseret (men uden at samle opfordringen op).

Og hvad svarer I til sådan et svar?
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. jun 2016, 18:38

IrmaPigen skrev:Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Ikke den store respons, andet end "naturligvis skal vi da mødes en dag og drikke en drink". Så samme fesne respons som sidst, og jeg må formode han forstod budskabet i første omgang.

Men hvad er det med mænd? Hvorfor ikke bare takke nej tak, i stedet for at lade som om man er interesseret (men uden at samle opfordringen op).

Og hvad svarer I til sådan et svar?

Enten vill jeg lade den ligge, eller også ville jeg spille ud med et konkret datoforslag eller bede ham gøre det.
1
Livslinjen: 70 201 201
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 27. jun 2016, 18:45

IrmaPigen skrev:Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Ikke den store respons, andet end "naturligvis skal vi da mødes en dag og drikke en drink". Så samme fesne respons som sidst, og jeg må formode han forstod budskabet i første omgang.

Men hvad er det med mænd? Hvorfor ikke bare takke nej tak, i stedet for at lade som om man er interesseret (men uden at samle opfordringen op).

Og hvad svarer I til sådan et svar?


Hvis ikke han selv foreslår en dato, når du spørger så direkte, så ville jeg tolke det som manglende interesse og lade den ligge.
4
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. jun 2016, 18:50

Jeg ville også tolke det som manglende interesse Irma.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 20:36

Jeg skrev retur til ham, at nu han jo så fået tilbuddet, og at jeg nok ikke kunne sige det mere tydeligt (underforstået vise min interesse)

Så kom han på banen med at spørge, hvordan det ser ud med "bästa vecka".

Nu skal jeg så bare lige have fundet ud af, hvad bästa vecka betyder. Ja jeg er klar over vecka er uge, men er det så næste uge. Havde vist glemt jeg ikke helt forstod hans svenske accent :tie:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 20:47

Anyway, uanset om svensk arkitekt og jeg ses eller ej, så har jeg taget initiativ, og det vil jeg gerne lige rose mig selv for :clap:
8
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. jun 2016, 20:56

Mon ikke han har lavet en tastefejl og mener næste uge?
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. jun 2016, 18:09

Nåmen har en aftale med svensk arkitekt onsdag i næste uge.

(dog med et lille forbehold fra min side da jeg kan risikere at blive indkaldt til en undersøgelse, hvor jeg også skal faste dagen inden)
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. jun 2016, 18:11

Dikus skrev:Jeg tror også, han mener næste uge.

...

Ikke-kæreste kommer hjem i morgen. Jeg synes, det er så svært :-(

Forestiller mig, jeg vil holde det platonisk, til han får fundet ud af HVORDAN han vil være kærester. For han bliver ved med at insistere på, han gerne vil være min kæreste og han slet ikke er i tvivl. Og jeg får lyst til at slå ham med en våd agurk, for den der snak dækker helt og aldeles over "kærester som før". Altså en status quo, jeg ikke kan leve med. Og det VED han. Og hold nu kæft, hvor jeg synes, det er provokerende, at han bliver ved med, at mene, at "det finder vi ud af".

Det næste, vi finder ud af, er forhåbentlig, at jeg ER i stand til at holde tøjet på.


Helt ærligt, hvorfor dropper du ikke bare den der syge relation?
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 28. jun 2016, 20:05

Jeg har droppet dating. Jeg gider ikke besværet med at opsøge kærlighed lige nu. Det er træls og dræner mig for energi at skulle tage stilling til den ene mand efter den anden. Så nu fokuserer jeg på alt muligt andet. En eller anden dag møder jeg vel en mand ude i virkeligheden :lol:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 28. jun 2016, 20:46

Dikus skrev:Jeg tror også, han mener næste uge.

...

Ikke-kæreste kommer hjem i morgen. Jeg synes, det er så svært :-(

Forestiller mig, jeg vil holde det platonisk, til han får fundet ud af HVORDAN han vil være kærester. For han bliver ved med at insistere på, han gerne vil være min kæreste og han slet ikke er i tvivl. Og jeg får lyst til at slå ham med en våd agurk, for den der snak dækker helt og aldeles over "kærester som før". Altså en status quo, jeg ikke kan leve med. Og det VED han. Og hold nu kæft, hvor jeg synes, det er provokerende, at han bliver ved med, at mene, at "det finder vi ud af".

Det næste, vi finder ud af, er forhåbentlig, at jeg ER i stand til at holde tøjet på.

Jeg troede, dealen med rn chance til, baserede sig på rigtig kæresteri med offentlighed senere???
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"