Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jun 2016, 20:49

Sophaya skrev:Jeg har droppet dating. Jeg gider ikke besværet med at opsøge kærlighed lige nu. Det er træls og dræner mig for energi at skulle tage stilling til den ene mand efter den anden. Så nu fokuserer jeg på alt muligt andet. En eller anden dag møder jeg vel en mand ude i virkeligheden :lol:



Jeg ved præcis hvordan du har det.
Kors, hvor er jeg træt af mænd for tiden! Jeg kan nærmest finde mænd på stribe, som vil have sex, men ingen som rigtigt vil mere end det. En af mine - mandlige - venner siger så, at det vel ikke er det værste, der kan ske. Jeg havde mest lyst til at losse ham i løgene, men spurgte i stedet, om han ikke havde en single ven, som kunne være noget. Men nej, alle er optaget...

Helt ærligt, jeg er 35, single på 5. år (hvis man ikke regner kortere forhold med) og har to børn. Det er sgu op ad bakke.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jun 2016, 20:58

Dikus skrev:
Zombie skrev:
Dikus skrev:Jeg tror også, han mener næste uge.

...

Ikke-kæreste kommer hjem i morgen. Jeg synes, det er så svært :-(

Forestiller mig, jeg vil holde det platonisk, til han får fundet ud af HVORDAN han vil være kærester. For han bliver ved med at insistere på, han gerne vil være min kæreste og han slet ikke er i tvivl. Og jeg får lyst til at slå ham med en våd agurk, for den der snak dækker helt og aldeles over "kærester som før". Altså en status quo, jeg ikke kan leve med. Og det VED han. Og hold nu kæft, hvor jeg synes, det er provokerende, at han bliver ved med, at mene, at "det finder vi ud af".

Det næste, vi finder ud af, er forhåbentlig, at jeg ER i stand til at holde tøjet på.

Jeg troede, dealen med rn chance til, baserede sig på rigtig kæresteri med offentlighed senere???



Hvilket han bekræfter. Tror ham bare kun ca 5 % Hvilket er helt skidt.


Kan du ikke selv se, at du er nødt til at lade det ligge? Indse, at han er i stand til at påvirke dig i en grad, der ikke er sund for dig, og sig til dig selv, at for at passe på dig selv, er du nødt til at afvise ham.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jun 2016, 21:18

Dikus skrev:Men så savner jeg ham. Heg vil meget hellere have, han får fundet ud af at gå helhjertet ind i det.


Hvad får dig til at tro, at han kan det?
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. jun 2016, 21:27

Dikus skrev:Men så savner jeg ham. Heg vil meget hellere have, han får fundet ud af at gå helhjertet ind i det.

Klart, men hvad er værst: At han ikke kan/vil ændre på sig selv og de ting, du er utilfreds med, eller at du savner ham?

Det virker jo desværre som om at der ikke er nogle garantier for at det bliver bedre, men tro mig, jeg forstår så udmærket din "hvad nu hvis"-følelse :kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. jun 2016, 21:54

Jeg har vildt meget lyst til sex i øjeblikket, så jeg gad godt en mand man bare kunne knalde ukompliceret med.

Men hey, selv sådan en er jeg for dum til at finde. Eller whatever.
Senest rettet af IrmaPigen 28. jun 2016, 22:00, rettet i alt 1 gang.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jun 2016, 22:10

IrmaPigen skrev:Jeg har vildt meget lyst til sex i øjeblikket, så jeg gad godt en mand man bare kunne knalde ukompliceret med.

Men hey, selv sådan en er jeg for dum til at finde. Eller whatever.


Jeg kan sende dem videre? Det er tilsyneladende de eneste jeg kan finde...
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 29. jun 2016, 06:51

Jeg har besluttet mig for at gå på date med mig selv i dag. Min lørdag bliver pænt lang og presset for at sige det mildt, så idag holder jeg lørdag med hygge på forskud :)

Lige umiddelbart bliver det til en tur i bio med mig selv og se Mig før Dig og måske en tur på cafe enten før eller efter afhængig af hvornår jeg vil i bio :)

Formiddagen står forhåbentlig på at få styr på det arrangement som jeg er i gang med at arrangere, hvis min samarbejdspartner ellers vender tilbage som lovet. Ellers skyder jeg det bare til et andet tidspunkt, men gad godt det blev i dag.
9
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2972
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6629

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 29. jun 2016, 08:15

FrøkenM skrev:Jeg har besluttet mig for at gå på date med mig selv i dag. Min lørdag bliver pænt lang og presset for at sige det mildt, så idag holder jeg lørdag med hygge på forskud :)

Lige umiddelbart bliver det til en tur i bio med mig selv og se Mig før Dig og måske en tur på cafe enten før eller efter afhængig af hvornår jeg vil i bio :)


Det lyder hyggeligt! God tur :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 29. jun 2016, 08:30

Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har besluttet mig for at gå på date med mig selv i dag. Min lørdag bliver pænt lang og presset for at sige det mildt, så idag holder jeg lørdag med hygge på forskud :)

Lige umiddelbart bliver det til en tur i bio med mig selv og se Mig før Dig og måske en tur på cafe enten før eller efter afhængig af hvornår jeg vil i bio :)


Det lyder hyggeligt! God tur :)

Tak :)

Jeg glæder mig SÅ meget til at se den film og da jeg ikke kunne finde nogen der ville med, så gør jeg det da bare selv.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2972
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6629

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 29. jun 2016, 08:31

FrøkenM skrev:
Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har besluttet mig for at gå på date med mig selv i dag. Min lørdag bliver pænt lang og presset for at sige det mildt, så idag holder jeg lørdag med hygge på forskud :)

Lige umiddelbart bliver det til en tur i bio med mig selv og se Mig før Dig og måske en tur på cafe enten før eller efter afhængig af hvornår jeg vil i bio :)


Det lyder hyggeligt! God tur :)

Tak :)

Jeg glæder mig SÅ meget til at se den film og da jeg ikke kunne finde nogen der ville med, så gør jeg det da bare selv.


Jeg har samme problem - ingen af mine veninder gider se den. Måske ender jeg også med at tage alene afsted :P
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 29. jun 2016, 08:36

Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:
Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har besluttet mig for at gå på date med mig selv i dag. Min lørdag bliver pænt lang og presset for at sige det mildt, så idag holder jeg lørdag med hygge på forskud :)

Lige umiddelbart bliver det til en tur i bio med mig selv og se Mig før Dig og måske en tur på cafe enten før eller efter afhængig af hvornår jeg vil i bio :)


Det lyder hyggeligt! God tur :)

Tak :)

Jeg glæder mig SÅ meget til at se den film og da jeg ikke kunne finde nogen der ville med, så gør jeg det da bare selv.


Jeg har samme problem - ingen af mine veninder gider se den. Måske ender jeg også med at tage alene afsted :P

Do it :gogo:

Jeg sidder og overvejer hvornår jeg gider :gruble: overvejer sen frokost og biografen bagefter og ellers aftensmad efter en tidligere film. Beslutninger, beslutninger ;)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 29. jun 2016, 20:07

Har haft en hyggelig dag med mig selv - det var tiltrængt :love:

Det var en virkelig god film og kan klart anbefales til jer, der ikke har set den. Men husk kleenex :whine: :lun:

Bagefter spiste jeg en sandwich i solen og nød at alting faldt i hak for mig med det frivillige jeg har gang i.

Jeg har sluttet dagen af med at shoppe et nyt søt undertøj på udsalg. Jeg har heller ikke ret meget :fløjt:

Det har været en god dag :banan:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2016, 13:02

Nåmen... Jeg er så blevet inviteret til sommerfest af vores samarbejdspartnere. Den havde jeg ikke set komme overhovedet, men blev alligevel ret glad for den. Jeg kender en del, som sikkert skal med (inklusive min eks). Jeg ved sgu ikke om jeg tager med eller om jeg ender med at blive for stor en kylling :genert:
Jeg vil jo gerne, men der er også lige noget logistik, der skal gå op når jeg vil skulle fra Jydeland til Kbh for at deltage. Ihh... :blush:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2016, 13:03

Dikus skrev:Var på besøg hos ikke kæreste i går. Han var lige kommet hjem og var meget træt (det vidste jeg godt), så det var stille og roligt. Vi spiste sammen og så lidt TV, mens jeg holdt fast i, at nus var ok, men grams var udelukket.

Vi mødes igen i morgen til lækker mad og film. Jeg håber, jeg kommer til at kunne slappe af i hans selskab igen. Jeg er meget anspændt over hele situationen, han er ked af det er sådan og jeg tror sådan set på, vi begge gerne vil have det til at køre. Men jeg er stadig meget i tvivl om, hvorvidt der bare har været for mange udfordringer forbundet med vores forhold til, det kan lade sig gøre.

Samtidig crusher jeg altså lidt på tidligere flirt, som er virkelig sød. Det er MEGET normalt for mig at små-crushe på andre mænd (jeg er relativ mandeglad :blush: og jeg har altid haft enkelte mandevenner, som jeg udmærket godt har vidst, gerne ville mere. En enkelt har været her i Grønland flere gange og besøge mig, selvom han kender til ikke-kæreste... ) Men selvom det er meget normalt for mig og jeg ALTID holder mig på måtten, så er det altså lettere forstyrrende i denne fase. Det har jeg aldrig prøvet at håndtere før, og jeg kan mærke, det er forstyrrende i forhold til at få det bygget op med ikke-kæreste igen.

Kan sagtens forstå dine tanker og forstyrrelsen det er at crushe på andre selvom du gerne vil have det op at køre med ikke-kæreste. Håber du finder en løsning på det hele :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10682

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 14:12

Jeg sniger mig lige ind i tråden; jeg er i den grad single og har brug for noge luft :genert:

Jeg er ved at gå TIL! Fuldstændig ved at smuldre i ren panik.

Jeg savner en mand som er på den anden side af jorden, og som jeg ikke kan få etableret kontakt til, som en vanvittig. Han har været væk i et halvt år, ude i verden og realisere sig selv. Jeg har sendt ham en SMS og en besked på FB (hvor vi ikke er venner), men intet hørt i den uge der er gået siden. Måske (og det er nok ret sandsynligt) er han langt ude på landet i new Zealand, hvor der måske ikke er den store mobildækning. Så måske har han slet ikke FÅET mine beskeder?

Eller også har han - men svarer mig ikke :panik:

Jeg reagerer SÅ dårligt i den her situation, hvor jeg ikke ved om vi får kontakt igen, om han er long gone, om han kommer hjem (planen var august, men den ved jeg ad omveje måske er ændret), om ha har glemt mig, om han også savner mig etc. Vi skiltes i god og kærlig tone i december, med aftalen om at vi kunne tage tråden op igen. Vi havde begge ting der måtte gøres, hver for sig.

Jeg har kvalme. Jeg sover dårligt om natten. Jeg har hjertebanken og humørsvingninger. Jeg analyserer HELE tiden på alting. Krg drømmer om manden om natten. Jeg er det ene øjeblik overbevist om at fuglen er fløjet, det andet at vi kommer til at leve lykkeligt, etc etc etc. Pisse usund reaktion, mao.

Hvad fanden gør man? Hvordan dæmper man panikken, hvordan lever man med usikkerheden ifht noget der føles SÅ stort og vigtigt og enormt og vildt? Det her, det er fanme ikke særlig rart - potentielt får jeg en møgsommer, hvis det her stressniveau fortsætter, for jeg er da HELT ude af fokus :panik:

Edit: jeg kan, helt oprigtigt, ikke se for mig at han ikke skulle svare mig - det er han simpelthen ikke typen på, når der ingenting dårligt har været mellem os og beskeden er helt almindelig sød og venlig og opmærksom. Ovenstående panik har jeg tøjlet ret meget :-D Og ALLIGEVEL reagerer jeg sådan her; uanset at jeg faktisk tror på, at han nok skal svare før eller siden :/
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"