Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. jun 2016, 14:47

:kryds: Ihhh, hvor jeg håber for dig godtnavn!! Det lyder SÅ spændende.

Håber ikke, du tager det "lyseslukker-agtigt", men oplevede selv en pletblødning cyklusdag 22/23 for 3 måneder siden, som desværre bare var min krop, der synes mens skulle signalere sin ankomst 5-6 dage for tidligt. Der kom intet mere i et par dage, før pletblødningen så tog til og senere blev til mens. (Bare så du ikke bliver lige så skuffet, som jeg blev, hvis den ikke er der :genert: )

Meeeen, i sidste ende er alle forløb jo forskellige, og vores erfaringer siger intet om, hvad der sker i dig, og håber virkelig for dig, at der er gevinst :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 14:52

Mygirl, jeg har selv opgivet denne cyklus, i min verden er blod=ikke gravid. Viser det andet sig så er det jo kun positivt, men må indrømme jeg ikek tror det sker :) Så skuffelsen er der allerede nu :)

Havde også en masse pletblødninger i vinters i månederne efter vi mistede, så ved godt det kan være en million andre ting, for alle de måneder blev jeg som bekendt ikke gravid.
Egentlig håber jeg mest mens bare venter så min cyklus ikke har håbløs længde, og jeg ikke skal have mens de 6 timers tid jeg skal bruge i et tog i morgen.
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 29. jun 2016, 16:06

Altså jeg tænkte også implantationsblødning Godtnavn :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:44

godtnavn skrev:Mygirl, jeg har selv opgivet denne cyklus, i min verden er blod=ikke gravid. Viser det andet sig så er det jo kun positivt, men må indrømme jeg ikek tror det sker :) Så skuffelsen er der allerede nu :)

Havde også en masse pletblødninger i vinters i månederne efter vi mistede, så ved godt det kan være en million andre ting, for alle de måneder blev jeg som bekendt ikke gravid.
Egentlig håber jeg mest mens bare venter så min cyklus ikke har håbløs længde, og jeg ikke skal have mens de 6 timers tid jeg skal bruge i et tog i morgen.


Det er altid rart at forsøge at indstille sig på, at det ikke var denne gang og så lade sig positivt overraske :kys: Men det kunne være SÅ fint, hvis den var der!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:46

Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Frygter sgu at tage på, men er ret sikker på, jeg kan styre uden om det med lidt fornuft og en masse motion.
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 10:58

MyGirl skrev:Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Frygter sgu at tage på, men er ret sikker på, jeg kan styre uden om det med lidt fornuft og en masse motion.


Jeg er sikker på, at du nok skal klare det :D Hvor lang tid har du været på 5:2? Jeg ville dø af sult, hvis det var mig :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 11:10

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Frygter sgu at tage på, men er ret sikker på, jeg kan styre uden om det med lidt fornuft og en masse motion.


Jeg er sikker på, at du nok skal klare det :D Hvor lang tid har du været på 5:2? Jeg ville dø af sult, hvis det var mig :lol:


Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 30. jun 2016, 11:18

MyGirl skrev:Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:

Kan du sige dit vægttab er gået i stå, så nu prøver du noget andet, for at booste det lidt?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 11:41

Bøtte skrev:
MyGirl skrev:Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:

Kan du sige dit vægttab er gået i stå, så nu prøver du noget andet, for at booste det lidt?


Joh, det kunne jeg nok godt, men de ved bare godt, at det her ikke kun er et vægttabsværktøj, men en livsstil, som jeg er blevet rigtig glad for.

Har overvejet lidt at give en røver om, at min læge har anbefalet mig at stoppe for en periode, fordi noget i mine blodværdier er skævt :lol:

Og ellers må jeg bare spise i smug de to dage om ugen eller sige, at jeg er begyndt at lægge dagens kalorier til frokost i stedet for aften :gruble:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 13:43

Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 13:48

Howitz skrev:Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)


Det tænker jeg heller ikke. Havde bare altid troet, at de hvide løgne først skulle starte, når man faktisk var gravid :lol:

Er det ikke lige om lidt, du skal insimineres egentlig? :dance:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 14:30

MyGirl skrev:
Howitz skrev:Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)


Det tænker jeg heller ikke. Havde bare altid troet, at de hvide løgne først skulle starte, når man faktisk var gravid :lol:

Er det ikke lige om lidt, du skal insimineres egentlig? :dance:


Haha.. Det troede jeg fejlagtigt også :lol: Men jeg troede så også, at man blev suprice gravid og først ville opdage det, når man fik morgenkvalme.. Altså som i filmene :lol:

Regner med at jeg skal insemineres i starten af næste uge :genert: Det bliver SÅ surrealistisk, hvis det kommer til at virke! Jeg tror ikke rigtig på det, men jeg kan nok ikke lade være med at håbe :lun:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 14:36

Howitz skrev:[
Haha.. Det troede jeg fejlagtigt også :lol: Men jeg troede så også, at man blev suprice gravid og først ville opdage det, når man fik morgenkvalme.. Altså som i filmene :lol:

Regner med at jeg skal insemineres i starten af næste uge :genert: Det bliver SÅ surrealistisk, hvis det kommer til at virke! Jeg tror ikke rigtig på det, men jeg kan nok ikke lade være med at håbe :lun:


Ja, uskyldigheden og de naive forestillinger om det at få børn forsvinder sgi lidt :lol:

Ihhh, det bliver SÅ spændende! Håber virkelig virkelig for jer :kryds: :kryds:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 30. jun 2016, 14:38

Mygirl: Hvad med at sige at du ikke får spist nok grøntsager og frugt, så derfor har du besluttet at du spiser det som det eneste de to dage også. De gange hvor jeg har været på "kur" (som ikke er opfedningskur), så har jeg altid haft en regel om at jeg måtte spise uhæmmet af grøntsager i hvert fald, og ofte også frugt. Jeg har altid tænkt at det med at begrænse kalorierne ikke skulle gå ud over om jeg fik spist nok grønt.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 30. jun 2016, 17:05

Såå der positiv æl test :banan:
Minus overskud eller ej, nu skal den ha gas på lagnerne de næste 3 dage :slem:
2

Tilbage til "Graviditet"