Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skralde » 28. jun 2016, 09:27

Da jeg tidligere vitterlig blev i tvivl om hvilket årstal vi befinder os i. "Hvilket årstal er vi i?" er alligevel det dummeste jeg har googlet ind til nu. (Især når det står tydeligt nederst i højre hjørne af min computer :blush: )
13
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Lisva » 28. jun 2016, 10:53

Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:
4
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Studsgaard » 28. jun 2016, 20:04

Da jeg hamrede panden ind i vægen ved brusenichen. :rulle:
Jeg sad på knæ og skulle vende mig og tage noget bag mig og troede jeg var længere bagud - resultat et flot rødt mærke i panden og en knaldende hovedpine :whine:
0
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mooserinde » 29. jun 2016, 07:16

Lisva skrev:Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:


:lol: Det er alligevel imponerende at glemme alle sine varer haha.


Jeg føler mig rimelig dum, da jeg nu 4 gange! 4 GANGE! har forsøgt at bestille et sim-card til min telefon. Nu har jeg været i Holland i næsten en måned og jeg har stadig ikke noget nummer. Nu håber jeg det lykkedes denne gang :D :rulle:
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dime » 29. jun 2016, 07:43

Jeg skulle hjælpe den dejlige hustru med opsætning af en email-konto på hendes iPhone, og ting gik ikke så nemt som jeg gerne ville have dem til.
Derfor greb jeg min iPad og gav mig til at rode med opsætningen der, fordi det er nemmere at finde rundt på en ipad og den er større og alt sådan noget.
Efter at have brugt en 5-10 minutter på alverdens forgæves forsøg med alverdens mærkværdige indstillinger og pop og imap og hvad har vi alt... gik det op for mig at min iPad ikke var connected til WiFi... Doh!
Connect, og 5 sekunder senere virkede det hele som det skulle...
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 29. jun 2016, 18:28

Mooserinde skrev:
Lisva skrev:Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:


:lol: Det er alligevel imponerende at glemme alle sine varer haha.


Der er faktisk imponerende mange, som glemmer deres varer :lol:

Nogle gange betaler folk for varerne, siger farvel - og går uden varerne. Andre gange betaler de, tager varerne med sig - men glemmer kortet :stoned: :panik:

Jeg har før råbt efter kunder, at de skulle huske deres varer eller kort (folk går hurtigt ud af butikker, og tit hører de mig ikke, hvis jeg siger det i et normalt toneleje. Hvis kunden så ikke hører mig, når jeg begynder at kalde på dem, så har det tit resulteret i, at andre kunder hjælper med at kalde på dem og råber efter dem, at de skal huske deres ting. Det er en stor hjælp, for de har tit en kraftigere og mere gennemtrængende stemme, end jeg har. :lol: ).

Jeg er før løbet ud på parkeringspladsen for at give dankort igen og ringet kunder op, som havde glemt deres pung (jeg arbejdede i en lille landsby med få indbyggere). På et tidspunkt ringede jeg en kvinde op, som synes, at det var meget sjovt og "typisk ham", at hendes mand havde glemt sin pung i butikken. Han var lige kommet ind ad døren, da jeg ringede hende op, så hun måtte sende ham afsted igen :lol:

Så du er ikke alene :fløjt:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Studsgaard » 30. jun 2016, 11:56

Da jeg i aftes syntes det var en god ide at drikke shots - jeg havde ikke fået noget mad ud over to æg til morgenmad.
Forinden havde vi allerede fået nogle øl -årsagen til min dumme beslutning.
Så jeg havde lige en god time hvor jeg var helt ramt og pisse fuld. Sådan tre shots kunne kroppen ikke klare.
For fanden jeg er en voksen kvinde, det er sku da kun sådan noget teenagere gør. :nerve:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 13:01

Jeg har flere gange tænkt over, og egentlig været lidt trist over, at den unge sangerinde Cisilia har lavet en sang hvor hun synger "I'm a washout" for det er jo nærmest slang for fiasko eller en der bare stinker til det hun laver.
Ikke fordi jeg bryder mig om hende, men hey hun skal da ikke tale sig selv ned på den måde :(

Nå men nu har jeg så opdaget at hun synger "I'm a wild child".


:forvirret2:

2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf ina » 8. jul 2016, 13:17

Jeg var ved tandlægen i formiddags, og på et tidspunkt, hvor han er lige ved at proppe diverse instrumenter i min mund, vender jeg hovedet væk og siger "undskyld, jeg sluger lige", hvorefter jeg begynder at fnise. :genert: :lol: :stoned:

Følte mig lidt dum og pinlig. Han grinede lidt af mig og så fortsatte han arbejdet. :D
Senest rettet af ina 8. jul 2016, 18:34, rettet i alt 1 gang.
10
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 8. jul 2016, 13:22

Det sker så ofte at jeg er holdt op med at tælle :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Flisseline
Indlæg: 414
Tilmeldt: 23. jan 2016, 07:44
Kort karma: 38
Likede indlæg: 671

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flisseline » 8. jul 2016, 14:14

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige tilbragt dagen sammen med en veninde og hendes lille datter.. Jeg følte mig egentligt lidt dum, over de sekunder det tog mig at regne ud, at rosen for ting, det typisk er muligt for en 27-årig kvinde at gøre selv, ikke var tiltænkt mig.

"Nej, fik du selv dine sko på? Hvor er du dygtig skat" var således ikke til mig... Og jeg skammer mig lidt over det sekunds begejstring, jeg følte kort efter, for den uventede anerkendelse..

Hele dagen har været en rutsjebanetur af begejstring over ros, og skam over samme umiddelbart efter.


Kender det :genert: Vinkede også lykkeligt tilbage til en kvinde der vinkede til mig fra en båd. Jeg stod over hende på en bro ... Med min søn på armen.

Først bagefter gik det op for mig at det nok ikke var mig hun vinkede til.
2
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 12. jul 2016, 18:45

På biblioteket, da det efter jeg havde spurgt bibliotekaren om hjælp til at finde den bog, fordi jeg havde set de havde den på nettet, gik op for mig at de både har en kolonne for de bøger de har og en kolonne for hvor mange af de bøger de har hjemme og jeg kun havde set i den første kolonne.:genert:.
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 12. jul 2016, 20:47

Skralde skrev:Da jeg tidligere vitterlig blev i tvivl om hvilket årstal vi befinder os i. "Hvilket årstal er vi i?" er alligevel det dummeste jeg har googlet ind til nu. (Især når det står tydeligt nederst i højre hjørne af min computer :blush: )

Det samme skete for mig i sidste uge- skulle virkelig anstrenge mig for at finde ud af om vi var i 2016 eller 2017 :gruble: :panik:
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 12. jul 2016, 20:48

Følte mig dum i går da jeg gjorde hele bilen opmærksom på de fiiine rådyr på marken- som viste sig til at være køer...
8
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf KitKat » 13. jul 2016, 10:45

Lørdag formiddag.

Knægten og jeg var stået tidligt op for at tage en tur til Flensborg og daske rundt. jeg går på badeværelset, ordner hår og fjæs, og mens han så er derude sætter jeg mig til computeren og "kører" ruten på google maps for at skrive waypoints ned. (sådan er det når man hverken har gps eller stedsans)

Knægten kommer ind på værelset, jeg er færdig ved computeren og siger glad: "Så! Det var dét, skal vi se at komme afsted? :-) "

Hvortil knægten bare står helt stille og kigger tomt på mig... længe... inden han siger: "moar... skal du afsted i nattøj?"
15

Tilbage til "Generelt"