Fællestråd - juni 2016

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf MyGirl » 29. jun 2016, 14:25

Torn skrev:
MyGirl skrev:Har indtil videre afslået Baresso-kaffe og romkugler på job i dag - burde have en f...ing medalje som jeg sidder her og tygger i gulerødder!


Du er kæmpesej. Jeg var til nachos-komsammen i går. Jeg tog én lille portion. :afro:


Det er også godt gået! :gogo:

Romkuglerne står stadig lige ude foran mit kontor og lokker, men satser på en tidlig kontorexit her om en halv times tid :D
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Ally » 29. jun 2016, 14:53

Ballademager skrev:Ass to the grass :lol: :love:

I mit center render folk rundt med t-shirts med teksten "Get fit or die trying" :wacko:
Jeg er vild med udtrykket "ass to the grass", når det kommer til squats :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf topmadras3 » 29. jun 2016, 19:53

Uha det har hjulpet efter jeg begyndte at løbe ,ikke så meget mht kilo,men de shorts jeg købte i Maj kan jeg nu tage af uden at åbne dem og dengang var jeg i tvivl om de skulle være et nr større og mit løbeur motivere,jeg har løbet 93 km denne måned :dance:
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Animi » 29. jun 2016, 21:53

Jeg sidder og ser et billede af mig selv, for 5 år siden, iført bikini.
Og hvor har jeg ondt af den pige jeg var dengang. Jeg har ondt af hende, fordi hendes hovede var fyldt med slankekure, restriktioner, dårlig samvittighed og tanket om at hun ikke var tynd nok eller smuk nok.
Men nu hvor jeg ser på billedet, kan jeg jo se hvor pæn og slank en krop jeg havde. Min mave var måske lidt blød, men den var alligevel ret flad. Men dengang så jeg kun en kæmpevom.

Hvor er det dog forfærdeligt af jeg ikke kunne se det selv dengang. I dag hvor jeg er 15 kg tungere, ville jeg jo give min højre arm for den krop!
Det er også derfor at jeg nu - selvom jeg er tyk og gerne vil tabe mig - prøvet at elske min krop som den er. For jeg har sgu brugt for lang tid på at hade den.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:23

topmadras3 skrev:Uha det har hjulpet efter jeg begyndte at løbe ,ikke så meget mht kilo,men de shorts jeg købte i Maj kan jeg nu tage af uden at åbne dem og dengang var jeg i tvivl om de skulle være et nr større og mit løbeur motivere,jeg har løbet 93 km denne måned :dance:


Hvor er det fedt!! Tillykke! :banan: Og 93 km. det lyder sgi imponerende!
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 30. jun 2016, 07:27

oh no! Min thai bo time er i seriøs fare. Migræne, feber og kvalme (med dertilhørende :puke: ) har indtil videre sat en stopper for mine morgen planer. Manden er blevet sendt efter skånekost, og jeg håber sådan det og treo kan tage det .
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Pandesteg » 30. jun 2016, 07:35

topmadras3 skrev:Uha det har hjulpet efter jeg begyndte at løbe ,ikke så meget mht kilo,men de shorts jeg købte i Maj kan jeg nu tage af uden at åbne dem og dengang var jeg i tvivl om de skulle være et nr større og mit løbeur motivere,jeg har løbet 93 km denne måned :dance:


Fuck hvor er det sejt! Tager du så lige 7 km i dag, så du kommer op på 100? :D

Hvilket ur har du? Jeg vil også gerne have et pulsur, som jeg både kan bruge til fitness og til løb, men har endnu ikke besluttet mig for hvilket det skal være.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Pandesteg » 30. jun 2016, 07:35

Filipai skrev:oh no! Min thai bo time er i seriøs fare. Migræne, feber og kvalme (med dertilhørende :puke: ) har indtil videre sat en stopper for mine morgen planer. Manden er blevet sendt efter skånekost, og jeg håber sådan det og treo kan tage det .


ØV! Håber du bliver frisk til at give den gas senere, men kan godt høre det står skidt til. God bedring :kram:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:40

Ugens anden fastedag er skudt i gang her. Nyder dem næsten helt nu, fordi jeg ved, at jeg bliver nødt til at stoppe min 5:2 inden længe. (Der er mange studier, der indikerer, at det kan påvirke fertiliteten, så tænker at hoppe af, når vi nu skal i behandling... Det vil faktisk sige, at i dag kan blive min sidste fastedag i lang tid :shock: For vi har første tid på klinikken på tirsdag.) Men man må jo gøre det rigtige for at få den der baby :lun:
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 30. jun 2016, 07:56

Pøj pøj med projektet, MyGirl! :pompom:

Rigtig god bedring, Filipai! :ae:

Animi: jeg hører dig! Det er også først nu, jeg begynder så småt at finde en form for tilfredshed ved min krop, selvom jeg på mange punkter ikke er dér, hvor jeg helst vil være. Lige nu sker der ovenikøbet for meget til, at jeg har tid og overskud til at faste/have fokus på kosten og træne. Men jeg synes, det er skideflot, at du arbejder med dit selvbillede - det er klart vejen frem! :kys:

_____

Jeg skulle egentlig forestille at have ferie nu, men jeg har SÅ mange hængepartier på arbejde, jeg er nødt til at få ryddet af vejen, hvis jeg nogensinde skal få fred nok i mit hoved til at få noget som helst udbytte ud af min ferie!
Vi havde kurser og fælles forberedelse (aka møder) mandag og tirsdag, men al den tid, jeg havde til individuel forberedelse er brugt på akutte trivselssager i samarbejde med SSP om tre elever. De to af dem kræver indberetninger, og jeg har skrevet den ene, men ikke fået sent den af sted endnu, da jeg ville sende dem samlet. Den ene elev har en forælder også skrevet en indberetning på, og nu har en dame fra kommunen indtalt en besked på min svarer om at ringe op. Men pga. vejret er signalet ekstremt ustabilt, så jeg er nødt til at vente på, det bliver bare lidt bedre. Det optimale ville være at køre ned til stranden for at ringe (bedste signal i byen - der var et indslag i Nyhederne herfra forleden), men jeg er alene hjemme med to ferieramte børn, der lige pt. skaber sig over, at de skal rydde op på deres værelser.

Før ovenstående er klaret, har jeg ikke ro nok i mit hoved til at gå i gang med fire årsplaner og diverse andet detaljeplanlægning. Og jeg er alene med børnene i dagtimerne i dag, i morgen og de tre første dage i næste uge, samt fuld tid hele weekenden pga. mandens drengetur.

Jeg er ved at kaste op!
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 30. jun 2016, 09:01

Mygirl - krydser fingre for projekt baby!

Filipai - øv, god bedring. Når jeg har migræne er sumatriptan og red bull guld værd, selvom jeg hader red bull. Håber det går over snart :kys:

Animi - jeg kender så godt den følelse. Jeg har aldrig været tilfreds, selvom jeg har været så pæn og bare skulle have sat pris på det dengang!

GL - Øv, det lyder træls at have så meget hængende over hovedet når man egentlig har ferie. Håber du får klaret det, og at ungerne finder ud af at underholde sig selv lidt - når de har ryddet op, naturligvis :-D

--
Jeg viser lejlighed frem til potentielle nye lejere i dag, og så laver jeg lidt småarbejde indimellem fremvisningerne. Senere skal jeg hjem til min mor på Sjælland. Hun har købt en kat, men som med alle andre katte vil den hun har i forvejen ikke acceptere den nye, hvilket resulterer i slåskamp og at hendes gamle kat stikker af hjemmefra og slet ikke vil have kontakt med min mor. Drama-katten :lol:
Så nu tager jeg hjem til min mor og møder den nye kat - der ifølge hende er stille og rolig af sind og ekstremt kælen - og ser om jeg skal have ham med hjem, for at se om han kan med hende jeg har i forvejen. Hun er mere social, og jeg har tit tænkt at hun nok gerne ville have en ven, eftersom hun søger kontakt med mig hele tiden.
Jeg glæder mig til at se hvordan det går - om jeg skal have en Dobby med til den nye lejlighed også :lun: Hvis jeg har to katte så er jeg da først rigtig catlady :lol:

I aften skal vi have rigtig italiensk pizza hos min mor, og det er lækkert, men skal prøve at holde igen med mængderne. Generelt synes jeg det er gået bedre med kosten denne uge, men der skulle heller ikke meget til fra sidste uge!
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 30. jun 2016, 09:34

Jeg har været catlady hele mit liv :genert: Vi startede med min første kat, da jeg var 3 år gammel - senere fik vi et af hendes "børnebørn", som er tipoldemor til den kat, jeg har tilbage. Desværre mistede jeg barnebarnet (min tilbageværende kats moster) i november sidste år, og siden har denne bare klistret til mig konstant. Jeg håber dælme, hun "overlever" de 10 dage, vi er væk i juli. Vi har fået en veninde til at komme og fodre og nusse hende - hun er extreme catlady med ti (10!) main coon-katte. Da vi havde flest (dvs. min mor og hendes exmand), havde vi otte.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 30. jun 2016, 09:58

Guilded_Lily skrev:Jeg har været catlady hele mit liv :genert: Vi startede med min første kat, da jeg var 3 år gammel - senere fik vi et af hendes "børnebørn", som er tipoldemor til den kat, jeg har tilbage. Desværre mistede jeg barnebarnet (min tilbageværende kats moster) i november sidste år, og siden har denne bare klistret til mig konstant. Jeg håber dælme, hun "overlever" de 10 dage, vi er væk i juli. Vi har fået en veninde til at komme og fodre og nusse hende - hun er extreme catlady med ti (10!) main coon-katte. Da vi havde flest (dvs. min mor og hendes exmand), havde vi otte.


Hold da op! Vi har også haft kat hele mit liv, så det hænger vist ved :genert: det har dog været max to ad gangen.

Hende jeg har er en maine coon på 8 år, og ham jeg får er en hvid hellig birma på 1,5 år. Jeg håber de kan sammen!
Jeg skal også på ferie en lille uge i august, og en af mine veninder har sagt ja til at flytte ind i min lejlighed et par dage, så der er nogen hos kattene det meste af tiden :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Pandesteg » 30. jun 2016, 12:51

Hvor hyggeligt med evt. ny kat, Sophaya! :love: Vi skal være plejeforældre for en kat med killinger, skal ud og hente dem på internatet i morgen, det glæder jeg mig godt nok meget til. Og er vildt spændt på hvordan det kommer til at gå. Vi har haft kat før begge to, men har ikke prøvet at have killinger før. Men er sikker på at det nok skal gå. :D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 30. jun 2016, 12:56

Uh jeg er også katte dame. Jeg har to hellige birmaer. Det kan virkeligt godt anbefales at bruge feliway i starten, det beroliger dem ligesom, og så tænker de begge at de er den nye kat der har medført den gode duft.

Og lige kattespam fra den fortsat syge cat lady

Screen Shot 2016-06-30 at 14.55.07.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Sund og/eller slank"