Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2016, 14:28

Little_Woman skrev:Jeg sniger mig lige ind i tråden; jeg er i den grad single og har brug for noge luft :genert:

Jeg er ved at gå TIL! Fuldstændig ved at smuldre i ren panik.

Jeg savner en mand som er på den anden side af jorden, og som jeg ikke kan få etableret kontakt til, som en vanvittig. Han har været væk i et halvt år, ude i verden og realisere sig selv. Jeg har sendt ham en SMS og en besked på FB (hvor vi ikke er venner), men intet hørt i den uge der er gået siden. Måske (og det er nok ret sandsynligt) er han langt ude på landet i new Zealand, hvor der måske ikke er den store mobildækning. Så måske har han slet ikke FÅET mine beskeder?

Eller også har han - men svarer mig ikke :panik:

Jeg reagerer SÅ dårligt i den her situation, hvor jeg ikke ved om vi får kontakt igen, om han er long gone, om han kommer hjem (planen var august, men den ved jeg ad omveje måske er ændret), om ha har glemt mig, om han også savner mig etc. Vi skiltes i god og kærlig tone i december, med aftalen om at vi kunne tage tråden op igen. Vi havde begge ting der måtte gøres, hver for sig.

Jeg har kvalme. Jeg sover dårligt om natten. Jeg har hjertebanken og humørsvingninger. Jeg analyserer HELE tiden på alting. Krg drømmer om manden om natten. Jeg er det ene øjeblik overbevist om at fuglen er fløjet, det andet at vi kommer til at leve lykkeligt, etc etc etc. Pisse usund reaktion, mao.

Hvad fanden gør man? Hvordan dæmper man panikken, hvordan lever man med usikkerheden ifht noget der føles SÅ stort og vigtigt og enormt og vildt? Det her, det er fanme ikke særlig rart - potentielt får jeg en møgsommer, hvis det her stressniveau fortsætter, for jeg er da HELT ude af fokus :panik:

Edit: jeg kan, helt oprigtigt, ikke se for mig at han ikke skulle svare mig - det er han simpelthen ikke typen på, når der ingenting dårligt har været mellem os og beskeden er helt almindelig sød og venlig og opmærksom. Ovenstående panik har jeg tøjlet ret meget :-D Og ALLIGEVEL reagerer jeg sådan her; uanset at jeg faktisk tror på, at han nok skal svare før eller siden :/

Den er svær - og det er ikke en sjov situation, du står i :ae:

Jeg tror du skal prøve at fokusere på noget andet, fylde din sommer med en masse ting, der kan aflede din opmærksomhed fra det. Med det du skriver om jeres forhold inden han tog afsted, så er jeg helt sikker på, at du får noget afklaring så snart han er hjemme. Og han svarer dig når han har mulighed for det :)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 14:32

Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2016, 14:34

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Gerne :genert:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 14:40

FrøkenM skrev:Den er svær - og det er ikke en sjov situation, du står i :ae:

Jeg tror du skal prøve at fokusere på noget andet, fylde din sommer med en masse ting, der kan aflede din opmærksomhed fra det. Med det du skriver om jeres forhold inden han tog afsted, så er jeg helt sikker på, at du får noget afklaring så snart han er hjemme. Og han svarer dig når han har mulighed for det :)

Det er også hvad min rationelle hjernehalvdel prøver at pippe - at han NOK skal give lyd fra sig, så jeg kan få noget afklaring - hjertet lytter bare ikke :(

Har ferie hele juli og meget af den er booket op med ferie og aftaler og planer. det er klart vejen frem!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 30. jun 2016, 15:49

Jeg læser med men har en masse at se til.
Flyttede jo fra min eks for 3 måneder siden sammen vores børn og i en lejlighed. Den ligger spin et socialt belastet kvarter og jeg kan ikke se børnene vokse op her, så har skrevet os op i Roskilde.
For nyligt havde min pensionskasse så en lejlighed til leje i et godt kvarter i Roskilde og jeg søgte, egentligt mest for sjov, da de plejer at blive revet væk af nogen med højere anciennitet.
I forgårs får jeg så tilbudt lejligheden :gisp: så har haft ret så travlt de sidste dage med at tænke og tænke og undersøge osv.
Men nu har jeg sagt ja og indskuddet er betalt, så vi flytter d. 1/8.
Begge mine forældre bor og arbejder i Roskilde.
11
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 30. jun 2016, 15:54

d.d84 skrev:Jeg læser med men har en masse at se til.
Flyttede jo fra min eks for 3 måneder siden sammen vores børn og i en lejlighed. Den ligger spin et socialt belastet kvarter og jeg kan ikke se børnene vokse op her, så har skrevet os op i Roskilde.
For nyligt havde min pensionskasse så en lejlighed til leje i et godt kvarter i Roskilde og jeg søgte, egentligt mest for sjov, da de plejer at blive revet væk af nogen med højere anciennitet.
I forgårs får jeg så tilbudt lejligheden :gisp: så har haft ret så travlt de sidste dage med at tænke og tænke og undersøge osv.
Men nu har jeg sagt ja og indskuddet er betalt, så vi flytter d. 1/8.
Begge mine forældre bor og arbejder i Roskilde.


Hvor dejligt! Et nyt og spændende kapitel venter :gogof:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 30. jun 2016, 15:55

Rikke skrev:Jeg vil tre ting lige nu.

Jeg vil ha´ en kæreste. Jeg vil ikke ha´en kæreste. Jeg vil ha´ en god bolleven. Elle belle mig fortælle...


Hvem slap fri? :afro:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. jun 2016, 16:02

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Kan du bruge Nonberg-klosteret fra The Sound of Music?
Der holder jeg vil for tiden, og vi kunne godt bruge en fantastisk alt :kys:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2016, 16:03

Dikus skrev:Er glad for, jeg ikke har nogle aftaler med mænd, der kunne være interesserede i at smide tøjet i dag. For så ville de altså ikke få lov at beholde det på særligt længe.

Jeg er relativt fleksibel med, hvilken mand :rulle:

Know the feeling :rulle:

Den mest ophidsende aftale jeg har er at spise middag med min mor. Og det er vist meget godt :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 30. jun 2016, 16:32

Dikus skrev:Er glad for, jeg ikke har nogle aftaler med mænd, der kunne være interesserede i at smide tøjet i dag. For så ville de altså ikke få lov at beholde det på særligt længe.

Jeg er relativt fleksibel med, hvilken mand :rulle:


Var egentlig klar til at gå med de andre i kloster, men så var der lige en tidligere ikke-kæreste, der lagde en dejlig varm hånd på lænden af mig, og gav et kys som tak for en hyggelig og ellers helt uskyldig eftermiddag sammen.

Og nu har jeg det ligesom dig, - klar til hvad som helst... :slem: :savl:
Tænk at der ikke skal mere til at vække alle sanser :8:
0
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Singletråden

Indlægaf Dragen » 30. jun 2016, 16:52

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Er der WiFi? :-D
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 16:59

Little_Woman skrev:Jeg sniger mig lige ind i tråden; jeg er i den grad single og har brug for noge luft :genert:

Jeg er ved at gå TIL! Fuldstændig ved at smuldre i ren panik.

Jeg savner en mand som er på den anden side af jorden, og som jeg ikke kan få etableret kontakt til, som en vanvittig. Han har været væk i et halvt år, ude i verden og realisere sig selv. Jeg har sendt ham en SMS og en besked på FB (hvor vi ikke er venner), men intet hørt i den uge der er gået siden. Måske (og det er nok ret sandsynligt) er han langt ude på landet i new Zealand, hvor der måske ikke er den store mobildækning. Så måske har han slet ikke FÅET mine beskeder?

Eller også har han - men svarer mig ikke :panik:

Jeg reagerer SÅ dårligt i den her situation, hvor jeg ikke ved om vi får kontakt igen, om han er long gone, om han kommer hjem (planen var august, men den ved jeg ad omveje måske er ændret), om ha har glemt mig, om han også savner mig etc. Vi skiltes i god og kærlig tone i december, med aftalen om at vi kunne tage tråden op igen. Vi havde begge ting der måtte gøres, hver for sig.

Jeg har kvalme. Jeg sover dårligt om natten. Jeg har hjertebanken og humørsvingninger. Jeg analyserer HELE tiden på alting. Krg drømmer om manden om natten. Jeg er det ene øjeblik overbevist om at fuglen er fløjet, det andet at vi kommer til at leve lykkeligt, etc etc etc. Pisse usund reaktion, mao.

Hvad fanden gør man? Hvordan dæmper man panikken, hvordan lever man med usikkerheden ifht noget der føles SÅ stort og vigtigt og enormt og vildt? Det her, det er fanme ikke særlig rart - potentielt får jeg en møgsommer, hvis det her stressniveau fortsætter, for jeg er da HELT ude af fokus :panik:

Edit: jeg kan, helt oprigtigt, ikke se for mig at han ikke skulle svare mig - det er han simpelthen ikke typen på, når der ingenting dårligt har været mellem os og beskeden er helt almindelig sød og venlig og opmærksom. Ovenstående panik har jeg tøjlet ret meget :-D Og ALLIGEVEL reagerer jeg sådan her; uanset at jeg faktisk tror på, at han nok skal svare før eller siden :/


To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 30. jun 2016, 17:00

Fuck wifi, er der vin?!
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:01

Fru Sunshine skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Kan du bruge Nonberg-klosteret fra The Sound of Music?
Der holder jeg vil for tiden, og vi kunne godt bruge en fantastisk alt :kys:


Årh, du er sød :kys:

Havde faktisk overvejet at køre op og se det :genert:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 30. jun 2016, 17:02

Dikus skrev:
d.d84 skrev:Jeg læser med men har en masse at se til.
Flyttede jo fra min eks for 3 måneder siden sammen vores børn og i en lejlighed. Den ligger spin et socialt belastet kvarter og jeg kan ikke se børnene vokse op her, så har skrevet os op i Roskilde.
For nyligt havde min pensionskasse så en lejlighed til leje i et godt kvarter i Roskilde og jeg søgte, egentligt mest for sjov, da de plejer at blive revet væk af nogen med højere anciennitet.
I forgårs får jeg så tilbudt lejligheden :gisp: så har haft ret så travlt de sidste dage med at tænke og tænke og undersøge osv.
Men nu har jeg sagt ja og indskuddet er betalt, så vi flytter d. 1/8.
Begge mine forældre bor og arbejder i Roskilde.


Hvor er det dejlige nyheder. Og selvom det er meget på kort tid, så er det sørme bedre end at have ro et halvt års tid nu og så skulle i gang igen!

Tænk. I løbet af august måned, finder du helt ro et nyt, dejligt sted. Føles det ikke fantastisk trods kaos/arbejdsmængde at vide, at der venter en tryg base, du kan bygge et "nyt" liv op omkring?


Jo det gør det helt sikkert.
Samtidigt kunne det ikke passe bedre, den mindste skal starte i vuggestue i løbet af august og den ældste i børnehave, så det kam de så gøre der begge to, så ingen af dem skal flyttes senere.
Samtidigt gør det muligvis fremtiden nemmere, da jeg forhåbentligt kan få job på Roskilde sygehus efter endt uddannelse.
Men vigtigst af alt, børnene kan vokse op et godt sted, gå i god skole og være tæt på deres bedsteforældre
2

Tilbage til "Forhold og sex"