Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 29. jun 2016, 14:55

Novella skrev:At jeg kraftedderpisme har været nødt til at stå model til en pisselortenarrøv af en retarderet, arrogant, nedladende skid af et ubehøvlet pikhoved.

Sådan .
Du skal fandemig ikke finde dig- i noget som helst.
:kram: til dig
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jun 2016, 15:03

Flowergirl skrev:Mine svigerforældre er ovre hos os hvor de med et vennepar, venneparets datter + børn og mand er på camping (svigerforældre sover så hjemme hos os, men ellers er de derude). Min kæreste og jeg kommer en gang imellem om aftenen en times tid og siger Hej. Eller, det er først her til aften at jeg tog med. Venneparets datter er ganske sød, men hun bliver ved med at sige til hendes lille søn at jeg skal lege med ham når jeg er der, passe ham en dag, komme og og besøge ham - uden at have spurgt mig omkring det. Synes det er irriterende ikke og kunne få lov til at sidde med de andre og hygge med dem og snakke lidt, fordi at jeg nærmest skal være barnepige for hendes søn.
Jeg vil også rigtig gerne snakke med ham, se de ting han viser mig. Men jeg kommer sgu ikke der ud for at rende rundt og lege.
På fredag skal vi så derud for at spise aftensmad, og her til aften sagde hun så til sønnen og at jeg kom tidligere ud på campingpladsen på fredag så kunne jeg lege med ham der. Øh hvad hvis jeg har andre planer? Har faktisk ikke lyst til at tage derud, selvom jeg gerne vil se de andre, men ender bare med at rende rundt på legepladsen hele tiden.

Føler mig som en barnepige som forældrene tager med for at kunne lege med deres søn...

Jeg ved, det kan være svært, men du må sige fra.
Du står ikke til ansvar for, hvad en anden lover på dine vegne.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 29. jun 2016, 15:30

Novella skrev:At jeg kraftedderpisme har været nødt til at stå model til en pisselortenarrøv af en retarderet, arrogant, nedladende skid af et ubehøvlet pikhoved.


Hej, jeg vidste slet ikke at du kendte min eks :devil:

Hvad er der sket?
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 29. jun 2016, 15:55

bluetof1 skrev:
Novella skrev:At jeg kraftedderpisme har været nødt til at stå model til en pisselortenarrøv af en retarderet, arrogant, nedladende skid af et ubehøvlet pikhoved.


Hej, jeg vidste slet ikke at du kendte min eks :devil:

Hvad er der sket?

En kunde :forvirret: Altså en, hvis firma har hyret mig som konsulent. Mine kunder kan være røvbesværlige, stædige og påståelige, og det rører mig ikke. Jeg er der bare for at rådgive, og i sidste ende bestemmer de selv. Men her har A i firmaet hyret mig til en opgave, og B i firmaet, som ved noget om opgaven, talte til mig som om jeg var retarderet og/eller ringede for at overbringe ham en fed, dampende lort.

Nå, den klarer A nok... Lige nu kan jeg nemlig ikke løse opgaven. Det er bare en rimelig sær tilgang.
0
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flowergirl » 29. jun 2016, 17:30

Fru Sunshine skrev:
Flowergirl skrev:Mine svigerforældre er ovre hos os hvor de med et vennepar, venneparets datter + børn og mand er på camping (svigerforældre sover så hjemme hos os, men ellers er de derude). Min kæreste og jeg kommer en gang imellem om aftenen en times tid og siger Hej. Eller, det er først her til aften at jeg tog med. Venneparets datter er ganske sød, men hun bliver ved med at sige til hendes lille søn at jeg skal lege med ham når jeg er der, passe ham en dag, komme og og besøge ham - uden at have spurgt mig omkring det. Synes det er irriterende ikke og kunne få lov til at sidde med de andre og hygge med dem og snakke lidt, fordi at jeg nærmest skal være barnepige for hendes søn.
Jeg vil også rigtig gerne snakke med ham, se de ting han viser mig. Men jeg kommer sgu ikke der ud for at rende rundt og lege.
På fredag skal vi så derud for at spise aftensmad, og her til aften sagde hun så til sønnen og at jeg kom tidligere ud på campingpladsen på fredag så kunne jeg lege med ham der. Øh hvad hvis jeg har andre planer? Har faktisk ikke lyst til at tage derud, selvom jeg gerne vil se de andre, men ender bare med at rende rundt på legepladsen hele tiden.

Føler mig som en barnepige som forældrene tager med for at kunne lege med deres søn...

Jeg ved, det kan være svært, men du må sige fra.
Du står ikke til ansvar for, hvad en anden lover på dine vegne.


Du har helt ret - må bare lære og stå lidt mere fast når jeg siger fra.
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23349

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 29. jun 2016, 17:34

At det burgersted jeg sidder på ikke har styr på sit shit, så jeg kan få mad og komme hjem!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 29. jun 2016, 19:06

At jeg fatter hat og nøgler af salestax/touristtax/roomtax-systemet i USA. Min far prøvede at forklare det og sende mig links osv, men jeg må være helt væk fra vinduet :ticks:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jun 2016, 21:45

At jeg er inviteret til en fest snart, hvor jeg ved at stort set alle mændene ankommer i deres kortærmede pastelgrøn-hvid stribede skjorter og smalle sorte læderslips, som rent faktisk er originale udgaver af moden i 1987 som de stadig ejer og bruger skønt knapperne ved mave og hals er udfordrede.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 30. jun 2016, 02:37

At jeg ikke kan sove.
Ligger vågen næsten en time hver nat lige i tiden :rulle:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 08:42

Novella skrev:
bluetof1 skrev:
Novella skrev:At jeg kraftedderpisme har været nødt til at stå model til en pisselortenarrøv af en retarderet, arrogant, nedladende skid af et ubehøvlet pikhoved.


Hej, jeg vidste slet ikke at du kendte min eks :devil:

Hvad er der sket?

En kunde :forvirret: Altså en, hvis firma har hyret mig som konsulent. Mine kunder kan være røvbesværlige, stædige og påståelige, og det rører mig ikke. Jeg er der bare for at rådgive, og i sidste ende bestemmer de selv. Men her har A i firmaet hyret mig til en opgave, og B i firmaet, som ved noget om opgaven, talte til mig som om jeg var retarderet og/eller ringede for at overbringe ham en fed, dampende lort.

Nå, den klarer A nok... Lige nu kan jeg nemlig ikke løse opgaven. Det er bare en rimelig sær tilgang.



Lyder som en af de her meget klassiske situationer, hvor B er den type, der mener, at sådan en smule ekstern konsulent i hvert fald ikke skal komme og tro, hun ved noget. Endsige true ham på hans arbejdsområde. I øvrigt har han sikkert ikke været enig med A i, at der var brug for din hjælp. Og så kan man jo lade det gå ud over dig, hvis man selv er lidt skrumpepikket ... :rulle: Oh, the joys of andre menneskers mindreværd. Må de SELV ligge og rode med. Er så klamt, når visse folk absolut skal tørre deres komplekser af i andre på den måde!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 30. jun 2016, 15:24

At min pms denne gang består af både migræne OG vanvittig træthed! :cuss:
Åh, det er så spændende at nærme sig overgangsalderen og blive mere og mere ramt af pms og menstruationssmerter :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 1. jul 2016, 06:04

At man ikke kan sortere sine billeder i mapper på iPaden :sur: Eller rettere sagt, at man ikke kan FLYTTE billederne over i en ny mappe, kun kopiere dem. Min indre trang til systemer og overblik bliver jo fuldstændigt fucket op. Jeg forstår heller ikke, hvorfor de ikke har lavet det sådan, det giver for mig ingen mening.
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 09:18

Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr
Jeg ved godt at det i princippet ikke er deres problem, men alligevel. Jeg har aldrig misset en regning før, så det er irriterende pludselig at få sådan en "trussel"
Nå, må hellere huske at sætte den på min betalingsservice
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14788
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 1. jul 2016, 09:33

Animi skrev:Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr
Jeg ved godt at det i princippet ikke er deres problem, men alligevel. Jeg har aldrig misset en regning før, så det er irriterende pludselig at få sådan en "trussel"
Nå, må hellere huske at sætte den på min betalingsservice


Det er vist meget normalt at pålægge et rykkergebyr, men "man" plejer da også at sende mindst en rykker, før der kommer trusler om inkasso, så det virker godt nok også som en overreaktion. Det kan jeg godt forstå, du bliver irriteret over.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 09:41

sigge skrev:
Animi skrev:Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr
Jeg ved godt at det i princippet ikke er deres problem, men alligevel. Jeg har aldrig misset en regning før, så det er irriterende pludselig at få sådan en "trussel"
Nå, må hellere huske at sætte den på min betalingsservice


Det er vist meget normalt at pålægge et rykkergebyr, men "man" plejer da også at sende mindst en rykker, før der kommer trusler om inkasso, så det virker godt nok også som en overreaktion. Det kan jeg godt forstå, du bliver irriteret over.


Ja,rykkergebyret er selvfølgelig helt fair (selvom min pengepung synes det er irriterende :P).
Men ja, jeg blev også ret forskrækket da jeg pludselig fik en mail om det. Tænker det da også havde været nemmere for dem at sende en påmindelsesmail først, før de tropper op på min adresse. Heldigvis var jeg ikke hjemme, for det havde jeg da ikke kunne overskue :panik:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"