Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 11:56

Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 1. jul 2016, 11:58

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg


Årh, den er flot. Har du en opskrift?
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 12:04

Sangius skrev:
Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg


Årh, den er flot. Har du en opskrift?


Den er fra et hæfte med opskrifter fra Sandnes garn, som jeg har købt, så ikke en jeg kan linke til desværre.

Men det er den her: http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/dress
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 1. jul 2016, 12:12

Endnu engang stort tillykke godtnavn!

Mener jeg var 8+0 da jeg blev scanner første gang. Der var helt tydeligt hjerteblink. Det var på scanningsklinnikken. Ved ikke om de har en afdeling i kbh, men det kunne jeg da forestille mig :)
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 1. jul 2016, 12:17

godtnavn skrev:Forsigtigt hej :wave: Har lige testet positivt men venter en uges tid med at udfylde "formularen". Glæder mig allerede til marts :lun:

Og til om et par måneder når den insisterende kvalme forhåbentlig forsvinder :lol: Men må indrømme jeg er lidt glad for kvalmen og symptomer fordi det viser mig der sker noget, mistede sidst og der kom symptomerne også først langt senere, ved godt man ikke kan tolke på det, men det giver mig en form for ro, at kroppen allerede virker gravid nu.

Jer der har været til tidlig scanning hvor tidligt har i gjort det? Vi tænker at tage en scanning når jeg er omkring 7+3 fordi kæresten da stadig har ferie omvendt ville det være dumt hvis man kan se så meget mere en uge efter.

Derudover, kan I anbefale et sted? Der vi var sidst var en dårlig oplevelse (det var ikke der vi opdagede barnet var dødt, til den scanning slog hjertet, men damen der scannede var ubehagelig og lyttede ikke til mig).


Stort tillykke :)

Jeg vil også sige, at en henvisning ikke bare er sikkert. Jeg kunne ikke få en med to MA i bagagen i hvert fald. Så vi måtte selv betale.
Har hørt mange været positive omkring Lille Københavner :)
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 1. jul 2016, 12:23

Tillykke og velkommen til. Jeg blev scannet på en klinik der ligger på gl Køge landevej. Kan ikke huske hvad den hed, men vil gerne fraråde den, de var ikke søde.
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 1. jul 2016, 12:30

Tillykke godtnavn.

Jeg vil også fraråde den der ligger på gl. Køge landevej!

Til gengæld var vi flere gange på den der ligger i ny Østergade. Der oplevede vi kun super god service og meget sødt personale!
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 12:32

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg


Den er også fin. :lun:

Måske du kan finde en herinde, der vil strikke på bestilling? :)

Min mor strikkede også løs til S. Har mange fine trøjer, jeg glæder mig til at få i brug igen :lun:
De fleste er grå, så det kan bruges til begge køn. Men har også en del kjoler i strik, det bliver spændende om de skal frem igen :-D
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Minionine » 1. jul 2016, 15:15

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg


Den er også SÅ fin! Min mor har strikket den til lillepigen :love2: Jeg turde nemlig heller ikke selv at gå igang med den, med det mønster der :wacko:
Det var efter at jeg så du havde lagt billedet ind i en anden tråd engang, så måtte jeg bare have den. Så tak for det :P
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Minionine » 1. jul 2016, 15:18

godtnavn skrev:Hov, skulle måske nævne at det skal være et sted i København :)


Tillykke!! :klap:
Jeg er blevet skannet hos Lille Liv/lille Kbh'er et par gange. Det ligger på HC Andersens boulevard. De er super søde og dygtige :)
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 1. jul 2016, 15:41

Tusind tak for alle tillykkerne!

Jeg forstår det ikke helt endnu, glæder mig til min kæreste kommer hjem og jeg ikke skal "være alene" med alle følelserne (altså han ved det godt så han har nok følelserne på arbejdet). Desværre er han først hjemme ved 22-tiden i dag :( der er lææænge til.

Tænker det bliver lille liv/lille københavner (kunne læse mig til det er den samme), så må vi se hvor længe jeg kan vente, det bliver nogle lange uger.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 1. jul 2016, 17:45

Velkommen til godtnavn.

På fertilitetsklinikker skanner de efter 7+0, da der skal være hjerteblink derefter.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 1. jul 2016, 17:49

Danseprinsesse skrev:
Sorenspige skrev:DP, jeg kan se, at du er en værre natteravn end mig :0).


Jeg er totalt ugle, hvis jeg kunne, så gik jeg først i seng kl. 3 og sov hele formiddagen i stedet. :genert:

Og så har jeg ekstra svært ved at sove for tiden, så jeg vågner også i løbet af natten og kan ikke falde i søvn igen!


Altså jeg synes ikke om, at du har svært ved at sove, men at du også sover sent.

Jeg har også svært ved at falde i søvn/sove for tiden, og jeg vågner virkelig mange gange. Desværre kan jeg ikke bare sove længe, da jeg står op med mand og barn, men til gengæld sover jeg i løbet af dagen. Nogle gange et par timer i streg eller som i dag flere powernaps på ca. en halv times tid.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 17:59

Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:


Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg


Den er også fin. :lun:

Måske du kan finde en herinde, der vil strikke på bestilling? :)

Min mor strikkede også løs til S. Har mange fine trøjer, jeg glæder mig til at få i brug igen :lun:
De fleste er grå, så det kan bruges til begge køn. Men har også en del kjoler i strik, det bliver spændende om de skal frem igen :-D


Hjemmestrik er bare dejligt og særligt.
Jah, vi er jo andre, der efterhånden også er ret nysgerrige efter, om jeres datter får opfyldt sit ønske, og I får brug for kjoler igen! :D

Min fars kone er overbevist om, at jeg godt kan - hun kan nok også hjælpe mig lidt, hvis jeg bliver udfordret.
Jeg strikker på et babytæppe fra samme hæfte, må se om jeg får modet til dragten, når det er færdigt..
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 18:01

Minionine skrev:Den er også SÅ fin! Min mor har strikket den til lillepigen :love2: Jeg turde nemlig heller ikke selv at gå igang med den, med det mønster der :wacko:
Det var efter at jeg så du havde lagt billedet ind i en anden tråd engang, så måtte jeg bare have den. Så tak for det :P


Ej, hvor godt. Syntes din mor den var svær? :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"