Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 1. jul 2016, 05:09

Jeg gik til bageren forleden, 8 minutter før lukketid siger hun vi har lukket og lukker og låser døren lige foran mig.

Det var helt sikkert upassende og musik kender vi bageren her ret godt så da vi var dernede efter det jeg skulle have købt på vej til børnehave var jeg upassende nok til at sladre og nu bliver hun fyret for hun var åbenbart gået fra butikken med det hele stående fremme og uden at gøre rent, så det var det sikkert endt med alligevel men jeg synes egentlig ikke det var en særligt fed situation at blive sat i for man ved jo godt det kan være det det bliver til når man siger den slags.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 1. jul 2016, 09:19

Vores københavnerkontor er upassende... De arrangerer firmaets 50-års-jubilæum i september i den anden ende af landet, hvor der vil blive holdt en stor fest for ansatte + påhæng. Det blev så meldt ud i går, at vi senest mandag skal melde tilbage med en bindende tilmelding for sig selv og ens partner mht. hotelovernatning. Og samtidig fik vi lige at vide, at det forventes at alle ansatte dukker op til reception i løbet af dagen. Dvs. at man har 2 arbejdsdage til at finde ud af, om ens partner kan få fri fra arbejde den dag. Og det uden at vi har fået at vide, hvor vi skal være, og hvordan transport kommer til at foregå. Det er sgu ikke særligt godt gennemtænkt...

Da jeg for 1,5 år siden planlagde en event i vores del af landet, sørgede jeg for, at københavnere + påhæng først skulle stille til transport mod Jylland kl. 17 fredag aften, så alle kunne være med.
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 1. jul 2016, 10:43

Lidt upassende... Skulle bestille noget fra en webshop som lovede afsendelse samme dag og levering indenfor 1-2 dage. Jeg gennemfører ordren, og først da jeg modtager ordrebekræftelsen, får jeg besked om at butikken holder sommerferielukket indtil d. 5. hvorefter alle ordrer vil blive ekspederet. Samtidig står der at de ugerne efter ferien kun vil afsende ordrer mandag og torsdag alt efter hvor meget de kan nå.

Dvs. at min ordre tidligst bliver sendt d. 7. juli, men sandsynligvis først d. 11., afhængig af hvor mange ordrer de har fået... Nu haster det ikke så meget for mig, men det kunne man vel godt have skrevet på hjemmesiden. :gruble:
9
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 1. jul 2016, 13:18

Ballademager skrev:Undskyld rygere, ved godt, at jeg af og til er efter jer, men here goes :genert:

Det er SÅ upassende at ryge, når man ikke må. Har lige sejlet med Mols-Linien. De fortalte allerede under deres velkomsthilsen, at der er rygeforbud. Det står på mange skilte på dækket og på alle skraldespande. Alligevel stod der konsekvent en seks-syv personer og pulsede løs udenfor. Jeg stod ude på dækket, fordi jeg var ved at blive søsyg. Mon det hjælper på søsyge at få røg i hovedet? Nej. Er det überkikset, at vi andre skal påduttes din røg, fordi du ikke kan lægge din klamme vane fra dig i en time? Ja. Jesus, altså :rulle:

Ah... Det var rart at få det ud :genert:

Der må ikke ryges på vogndækket... udenfor er det stadig tilladt. Bare sådan så du ved det til en anden gang, så gå ned på vogndækket, det er stadig i det fri, bare længere nede end lige ude foran hvor du kan sidde.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Spjaerten » 1. jul 2016, 13:34

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=4373

Der er røgfrit - vist indført i efteråret
0
Tryk på * :slem:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 1. jul 2016, 14:58

Ups ... indrømmer jeg er ikke helt opdateret på rygning, da jeg er ikke ryger, troede blot det stadig var tilladt :-)
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 1. jul 2016, 20:49

Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:Jeg gik til bageren forleden, 8 minutter før lukketid siger hun vi har lukket og lukker og låser døren lige foran mig.

Det var helt sikkert upassende og musik kender vi bageren her ret godt så da vi var dernede efter det jeg skulle have købt på vej til børnehave var jeg upassende nok til at sladre og nu bliver hun fyret for hun var åbenbart gået fra butikken med det hele stående fremme og uden at gøre rent, så det var det sikkert endt med alligevel men jeg synes egentlig ikke det var en særligt fed situation at blive sat i for man ved jo godt det kan være det det bliver til når man siger den slags.


Jeg synes egentligt bageren selv tangerer mere upassende end medarbejderen. Ejeren af virksomheden skal da ikke informere kunderne om, at de vil fyre medarbejderne. Hvad er det for en sær adfærd?


Det har han ikke gjort og det har jeg heller ikke skrevet.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 20:51

Den dommerpræstation var virkelig upassende!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 21:15

Lejere der tror de kan gennemhulle ens lejlighed med over 15 huller fordelt i stue, værelse, køkken og entre og flå tapetet i stykker i et værelser, som følge af de har lavet ulovlige ændringer i det lejede, og som så tror de ikke skal betale for en maling, er megaupassende. Og når de bliver megahysteriske over de skal betale for en maler (disclaimer: ja, lejligheden var nymalet all over ved indflytning og ja, der var inden de nye regler om "normalistanssættelse") bliver de endnu mere upassende.

Nej søde lejer, at gennemhulle en lejlighed og at flå tapetet i stykker er ikke almindelig slidtage.

Og det forhold at du får din kæreste til at sende mig trusler, er ærlig talt et total upassende træk, og det giver mig i øvrigt ikke nervøse trækninger eller tic's.
Senest rettet af IrmaPigen 1. jul 2016, 21:42, rettet i alt 3 gange.
4
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyHippo » 2. jul 2016, 09:19

At vores cykler bliver stjålet her hvor vi bor. I en aflåst gård.

Min kærestes blev stjålet sidste år og min for nylig. Hvad gør man så?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 2. jul 2016, 09:25

HappyHippo skrev:At vores cykler bliver stjålet her hvor vi bor. I en aflåst gård.

Min kærestes blev stjålet sidste år og min for nylig. Hvad gør man så?

Installerer et bilbatteri, så folk får stød, når de rører den.






-seriously no. Don't do that though.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 2. jul 2016, 09:27

Kan man ikke sætte sådan en gps-tracker på? Inde i et af håndtagene eller noget i den dur?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 2. jul 2016, 09:33

IrmaPigen skrev:...Og det forhold at du får din kæreste til at sende mig trusler, er ærlig talt et total upassende træk, og det giver mig i øvrigt ikke nervøse trækninger eller tic's.
Regner med, at du har gemt disse trusler. Med kopi hos trediepart. Just in case :gogo:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf englishchannel » 2. jul 2016, 12:27

At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.
6
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 797
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 2. jul 2016, 13:51

englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.


:ad!: :trist: :sur: :badr:
1
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Generelt"