Fejlkøb til salg!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Fejlkøb til salg!

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2015, 12:15

Ja, sådan en tråd står jeg lige, og har akut behov for :)

Jeg har købt disse støvler fra New Look på ASOS. De er i kunstlæder, str 38 og er "wide fit". Hvilket jeg troede kun refererede til lægvidden, men åbenbart også ankelvidden, hvor jeg ikke har brug for ekstra vidde, så der er de for løse til mig.
De har kostet omkring 400, og jeg vil gerne have minimum det halve. De er vitterligt taget på og af igen på under 2 minutter, og det er det.
http://www.asos.com/new-look-wide-fit/n ... idcolumn=2
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fejlkøb til salg!

Indlægaf vibbsen » 21. sep 2015, 16:33

Desværre er de for små til mig....Men når du nu alligevel har dem så tænkte jeg at du måske kunne sige bare lidt om hvorvidt de rent faktisk så har ekstra vidde i læggen...Jeg har nemlig ret "muskuløse" (NOT!!! men det lyder bedre ) lægge i øjeblikket og har lidt problemer med almindelige støvler...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Fejlkøb til salg!

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2015, 17:09

vibbsen skrev:Desværre er de for små til mig....Men når du nu alligevel har dem så tænkte jeg at du måske kunne sige bare lidt om hvorvidt de rent faktisk så har ekstra vidde i læggen...Jeg har nemlig ret "muskuløse" (NOT!!! men det lyder bedre ) lægge i øjeblikket og har lidt problemer med almindelige støvler...
.
Jamen, dét har de. Jeg har også.. muskuløse lægge :lol:, og de sidder perfekt - de er bare for store om anklen og fødderne, fordi skæbnens ironi er, at jeg er udstyret med bredt bækken, brede skuldre og brede knæknogler og i øvrigt tendens til overvægt (hvilket jeg pt er ved at bekæmpe), men seriøst smalle fødder, håndled og ankler.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fejlkøb til salg!

Indlægaf vibbsen » 21. sep 2015, 17:27

Karkluden skrev:
vibbsen skrev:Desværre er de for små til mig....Men når du nu alligevel har dem så tænkte jeg at du måske kunne sige bare lidt om hvorvidt de rent faktisk så har ekstra vidde i læggen...Jeg har nemlig ret "muskuløse" (NOT!!! men det lyder bedre ) lægge i øjeblikket og har lidt problemer med almindelige støvler...
.
Jamen, dét har de. Jeg har også.. muskuløse lægge :lol:, og de sidder perfekt - de er bare for store om anklen og fødderne, fordi skæbnens ironi er, at jeg er udstyret med bredt bækken, brede skuldre og brede knæknogler og i øvrigt tendens til overvægt (hvilket jeg pt er ved at bekæmpe), men seriøst smalle fødder, håndled og ankler.


Kanon...jeg har nemlig brede fødder og en seriøs høj vrist....Som i vrist til anklerne... :lol: Så måske New Looks Wide Shoes er lige noget for mig...Sidst jeg købe ankelstøvler i H&M måtte jeg have en str 41 for overhovedet at kunne komme ned i dem....Heldigvis ser det ud til at det er en lille 41 for de passer fint på foden, men jeg synes det var lidt grænseoverskridende...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Fejlkøb til salg!

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2015, 17:30

vibbsen skrev:
Karkluden skrev:
vibbsen skrev:Desværre er de for små til mig....Men når du nu alligevel har dem så tænkte jeg at du måske kunne sige bare lidt om hvorvidt de rent faktisk så har ekstra vidde i læggen...Jeg har nemlig ret "muskuløse" (NOT!!! men det lyder bedre ) lægge i øjeblikket og har lidt problemer med almindelige støvler...
.
Jamen, dét har de. Jeg har også.. muskuløse lægge :lol:, og de sidder perfekt - de er bare for store om anklen og fødderne, fordi skæbnens ironi er, at jeg er udstyret med bredt bækken, brede skuldre og brede knæknogler og i øvrigt tendens til overvægt (hvilket jeg pt er ved at bekæmpe), men seriøst smalle fødder, håndled og ankler.


Kanon...jeg har nemlig brede fødder og en seriøs høj vrist....Som i vrist til anklerne... :lol: Så måske New Looks Wide Shoes er lige noget for mig...Sidst jeg købe ankelstøvler i H&M måtte jeg have en str 41 for overhovedet at kunne komme ned i dem....Heldigvis ser det ud til at det er en lille 41 for de passer fint på foden, men jeg synes det var lidt grænseoverskridende...

Hvis man har brede fødder vil hele new looks "wide fit"-serie være awesome. Det er jeg sikker på.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Mode"