Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 2. jul 2016, 21:29

Dirtylittledevil skrev:
Kommodedyret skrev:
Årh, du skal totalt meget nomineres som sødeste debattør i DebatAwards! :lun:


Yay jeg har arbejdet hårdt for at lande i den kategori :love: :pompom:

Hvad går du selv efter, udover "Smukkeste kvindelige debattør" og "Debattens Evige Højdepunkt"?


Ved det ikke helt endnu, men man må jo praktisere en vis form for mådehold, tænker jeg. Jeg har kun tid til at skrive omkring et dusin takketaler, sååhh...
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 2. jul 2016, 21:30

Jeg synes det er hyggeligt at blive lidt småfuld alene (som jeg nok er nu) Men det må man vist ikke sige, for så er man prollet :genert: Men okay, jeg er født og opvokset på Vestegnen, jeg er proletar helt ind til knoglerne :lol2:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 2. jul 2016, 21:32

Animi skrev:Jeg synes det er hyggeligt at blive lidt småfuld alene (som jeg nok er nu) Men det må man vist ikke sige, for så er man prollet :genert: Men okay, jeg er født og opvokset på Vestegnen, jeg er proletar helt ind til knoglerne :lol2:

Det kan også godt være smadder hyggeligt at drikke sig rigtig fuld, alene. :fløjt:
1
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 2. jul 2016, 22:47

Tusind tak for alle jeres grønne kort om madhelvedet hos svigermor :lun:
Jeg åd det. Og jeg lever.
Men det var ikke med velbehag.
Så jeg kan ikke komme med nogen råd eller anekdoter om at sige fra. Sorry :genert:
Heldigvis var det min kæreste, der primært stod for, at tilberede maden, så det var meget begrænset, hvad hun selv rørte ved.
Og min kæreste har hygiejnebevis.
Men altså. Eeeeeew.
Hun flytter snart, og så bliver der jo ryddet ud i alting, så det er forhåbentlig sidste gang jeg skal spise gammelt mad hos hende.
Indtil om nogen år i hvert fald :lol:

Det er meningen, at vi skal på ferie med hende til efteråret og jeg har meddelt min kæreste (det gjorde jeg allerede sidste år), at hvis det skal ske, så skal der snakkes alvorligt med hende om de skinnebenssår. Det er klart at det klør, men så må hun have en pind at klø med. For det er helt rigtigt, at hun ikke kan rende og vaske hænder så tit som det klør.
Men satme om jeg skal være sammen med hende i en uge og ikke kunne spise noget medmindre jeg har min egen mad i køleskabet.
Det kommer ikke til at ske.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 2. jul 2016, 23:44

DetSorteCirkus skrev:Jeg kommer aldrig til at se sådan noget her som sødt eller klogt eller som et kompliment til mit biologiske køn.
For mig vil det altid som minimum være en fornærmelse. Mod begge køn. Eller det, der er værre.

Billede


Tankevækkende. Og kan sagtens se, hvad du mener. Men tog mig selv i at mene, at jeg umiddelbart slet ikke kunne svinge mig op til at blive hverken provokeret eller fornærmet. Simpelthen fordi jeg ikke kunne tage det som andet end en (sær) joke.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 3. jul 2016, 03:52

Æhm. Nu blev jeg jo nødt til at læse den dér Adele-ting. Og jeg er målløs. Er dén gået viralt? (Har - heldigvis - ikke set den én eneste gang). For mig er den en joke konstrueret af et menneske, der helt tydeligt ikke er vant til at være morsom eller underholdende. Han er sgu nok helt stolt over at have "lavet en joke" på "så I, hvad jeg gjorde dér, hva'? Og jeg har helt selv fundet på det!"-måden.

Det giver ingen sjove ordspil eller underforståede pointer at bruge netop dén sang, så der er ikke meget elegance eller overraskelse i at copypaste på den måde. Der er ikke SKYGGEN af sjov eller humor i det dér, og folk er da meget humoristisk umusikalske, hvis de synes det.

... Og nej, det må man ikke sige. For bare fordi JEG ikke synes, det er skægt, kan andre jo godt synes det. Jep. Korrekt. Men Gudfader altså ...!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Buller » 3. jul 2016, 04:48

nu er det vel ret beset ikke ham, der kan klandres for, at den er gået viralt, som det så smukt kaldes...

Og jeg tror at man misser pointen rimelig effektivt hvis man tror at det sjove skal findes i hans side af beskederne... det sjove er jo reaktionen på hans netop tåbelige beskeder. At der går så lang tid inden modtageren fatter det, det er jo det morsomme. At folk der lever af at hustle selv bliver hustlet så nemt og effektivt, af så åbenlys en tåbelighed. Vreden der reageres med gør det kun bedre.
11
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 3. jul 2016, 06:21

Den veganerkvinde, der mener, at svinebønder er det samme som Hitler og holocaust, burde fandeme sættes på plads.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 3. jul 2016, 08:35

Buller skrev:nu er det vel ret beset ikke ham, der kan klandres for, at den er gået viralt, som det så smukt kaldes...

Og jeg tror at man misser pointen rimelig effektivt hvis man tror at det sjove skal findes i hans side af beskederne... det sjove er jo reaktionen på hans netop tåbelige beskeder. At der går så lang tid inden modtageren fatter det, det er jo det morsomme. At folk der lever af at hustle selv bliver hustlet så nemt og effektivt, af så åbenlys en tåbelighed. Vreden der reageres med gør det kun bedre.


Ja ærlig talt.
Folk synes jo også hende Tove (eller hvad hun nu hedder) der holdt Nigeria hustlerne beskæftiget så lang tid som muligt når de ringer til hende var cool. Og det er jo det det handler om, at gøre grin med og holde de her forfærdelige mennesker beskæftiget.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 3. jul 2016, 08:50

Ado skrev:Den veganerkvinde, der mener, at svinebønder er det samme som Hitler og holocaust, burde fandeme sættes på plads.



Hun er da fuldstændig fanatisk hjernevasket blæst. :8:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 3. jul 2016, 08:58

Folk skal simpelthen forstå, at de ikke kan tage høje beløb for deres gamle lort på facebook. Har lige set en, der ville have 1000 kr for en gammel rusten lampe. What....
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jul 2016, 09:12

ManicNinja skrev:Æhm. Nu blev jeg jo nødt til at læse den dér Adele-ting. Og jeg er målløs. Er dén gået viralt? (Har - heldigvis - ikke set den én eneste gang). For mig er den en joke konstrueret af et menneske, der helt tydeligt ikke er vant til at være morsom eller underholdende. Han er sgu nok helt stolt over at have "lavet en joke" på "så I, hvad jeg gjorde dér, hva'? Og jeg har helt selv fundet på det!"-måden.

Det giver ingen sjove ordspil eller underforståede pointer at bruge netop dén sang, så der er ikke meget elegance eller overraskelse i at copypaste på den måde. Der er ikke SKYGGEN af sjov eller humor i det dér, og folk er da meget humoristisk umusikalske, hvis de synes det.

... Og nej, det må man ikke sige. For bare fordi JEG ikke synes, det er skægt, kan andre jo godt synes det. Jep. Korrekt. Men Gudfader altså ...!


Det er der da.

DIsclaimer: dette er ikke et oplæg til diskussion. Men selvom man ikke synes, hele beskedudvekslingen er sjov, så ER det sgu da sjovt fundet på. Det er da originalt. Eller også er jeg bare totalt langt-ude-på-bøhlandet-naiv-og-humorbaby. Jeg undskylder.
5
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jul 2016, 09:35

Jeg er lidt småskuffet over den yngre generation i min familie (egentlig er det min egen generation, idet vi taler om søskende og fætter-kusinefolket, men jeg er en dekade ældre og føler mig også sådan).

Der er åbenbart gået inflation i at blive gift i al hemmelighed. Først fætter 1, så fætter 2, nu lillebror. Eller, vi er godt nok inviteret til brormands vielse med efterfølgende kaffe og kage, men jeg vil så gerne snart til et "rigtigt" bryllup. Sådan et som mit eget, hvor man gør lidt ekstra ud af tøjet, der er fantastisk mad, masser af blomster og fest.
Totalt egoistisk, I know, men der er bare ingen i hverken familie eller vennekreds, der gider den slags. Jo, min søster - og det bliver vidunderligt, når det engang bliver til noget. Hun er en sucker for romantiske fester, som jeg er. Hendes bryllup finder jeg heldigvis ikke først ud af har fundet sted en dag, jeg åbner facebook.

Det var rart at få ud.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 3. jul 2016, 09:54

Buller skrev:nu er det vel ret beset ikke ham, der kan klandres for, at den er gået viralt, som det så smukt kaldes...

Og jeg tror at man misser pointen rimelig effektivt hvis man tror at det sjove skal findes i hans side af beskederne... det sjove er jo reaktionen på hans netop tåbelige beskeder. At der går så lang tid inden modtageren fatter det, det er jo det morsomme. At folk der lever af at hustle selv bliver hustlet så nemt og effektivt, af så åbenlys en tåbelighed. Vreden der reageres med gør det kun bedre.


Jeg synes hverken hans del eller modpartens var sjov. Bare sådan "nå". Tja.

Det er netop derfor, jeg synes, det er så vildt, den har gået sin sejrsgang. Så nej, "klandrer" ikke ham. Tænker blot "mange synes åbenbart, det dér er sjovt, siden det deles. Say what?"

Jeg fornemmer, jeg er i mindretal med min gode humor og mit synspunkt. :lol:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 3. jul 2016, 10:09

ShuruQ skrev:Men hvor kommer Adele ind i billedet?

Han citerer Adele's "Hello" til en dame, der bare vil have hans penge.
Jeg synes heller ikke, at den var sjov :genert:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"