Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 19:52

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!


Lyder da dejligt. No panic :)

Meget dejligt :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 19:54

Skralde skrev:
Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!


Nøj hvor spændende! Hvornår skal i så drikke den kop kaffe? :D

Det er et godt spørgsmål. Men forhåbentlig snart :lol:
1
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Singletråden

Indlægaf Oveditlevsen » 2. jul 2016, 20:51

Gammel slidt kliché, men hvorfor møder man altid den der søde person når man er allermindst forberedt :rulle: så kommer den søde single nabo lige gående forbi når man ligner den største kludremikkel der prøver at fylde olie på sin bil :wacko: :panik: :mellow:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 2. jul 2016, 20:54

Hjemme efter en lang dag på farten. Har smidt mig på sofaen med en sandwich og en cola. Jeg er dødtræt men det var en effektiv dag :banan:

Sad ved siden af en sød gut i toget på vej hjem. Han er dog lige ung nok, fandt jeg ud af. 17-18 år maks og skulle begynde på gymnasiet efter sommerferien. Det stadie er jeg ligesom ovre :lol: men sød det var han bestemt.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 21:16

Marioneta skrev:
Det må være en hård omgang. Det var godt at du kom helskindet ud af det.

Jeg har lige mistet en meget tidlig graviditet og blev overrasket over hvor ondt det gjorde, når jeg ikke var længere.


For mig gjorde det at være gravid mere ondt, eller - det var nok rettere det der døde embryo, der lå og blev mere og mere klam, som gjorde tricket. :s

Men ja, det går stærkt. Min krop troede (tror) stadig jeg er gravid og mine bryster var også begyndt at spænde og vokse en anelse, fordi min krop stadig pumpede hormoner ud. Altså, embryoet gik til allerede ved omkring 1 måned eller hur, og har så ligget og hygget sig i to måneder død. Så min krop har troet, jeg var i 3. måned og det er ret sært at mærke, hvordan den reagerede på dét.

Jeg beklager at jeg skriver så direkte, jeg tror det er min måde at distancere mig lidt på. Ellers er det jo lige til at freake ud over og hyle af, men det gavner jo ingen.


Jeg er virkelig ked af, at du mistede, for jeg ved det var planlagt og ønsket hos dig. :trist: Vil du give det endnu et forsøg senere?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 21:22

Jeg spiste forresten brunch med ham der min kammerat. Jeg fortalte ham inden, at jeg ikke havde det så sjovt og var lidt trist og træls, og at jeg slet ikke gad snakke om "os", men bare havde brug for god mad og -selskab, og i øvrigt ikke havde lyst til at fortælle ham om hvorfor jeg havde det sådan.

Han sikrede sig, at jeg havde/har snakket med andre (min mor og søster) og så var han totalt cool med det. Han fik mig endda til at grine flere gange og han opfattede, at jeg havde nogle mavesmerter, så da vi stod i brunchbuffetten, hjalp han med at tage de ting der liggesom stod i anden række ind mod væggen, så jeg ikke skulle strække mig.
Total galant og flink.

Jeg er ikke kommet nærmere en beslutning dér, for jeg har jo haft nok at tænke over/se til. Og derudover må jeg indrømme, at det simpelthen virker for absurd at overveje om man skal date en fyr, mens man er ved at komme sig over at få fjernet det døde embryo skabt af sin eks fra sit underliv. Altså, dafuq?

Hver gang jeg tror, at mit liv ikke kan blive mere fucked up, så er det som om Gud eller whoever kigger ned og siger: "Wanna bet?". Hallo Gud, jeg har fattet en hårfin hentydning, du behøver ikke gøre mig opmærksom på, at man ikke kan planlægge eller tage for givet eller endsige bare passe sig selv, uden at du siger: "Hahaaa! Så dét tror du!" og fucker med én.
Gå nu væk og lad mig være i fred, altså. Suk på dig! Du er den værste usynlige ven, jeg har!
0
aka Forbies

:gammel:
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 2. jul 2016, 21:48

Marioneta skrev:Ikke held med Tinder, men kan da håbe lidt endnu, da dagen jo kun lige er begyndt for fodboldglade 26-årige. Det var jo en god kamp i går.

Jeg fik ellers en notifikation fra Tinder og da jeg ikke har liket andre end ham, fik jeg lige sommerfugle i maven. Men det var en anden, som havde super liket mig, hvilket jo var dejligt at opleve. Dog havde han en hund og jeg er allergisk for hunde.


Hvordan ser man, hvem der giver et superlike?
Jeg har fået nogle notifikationer, men det er faktisk aldrig lykkedes mig at finde ud af, hvem de kommer fra?
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 2. jul 2016, 21:56

Marioneta skrev:
MOGA skrev:
Hvordan ser man, hvem der giver et superlike?
Jeg har fået nogle notifikationer, men det er faktisk aldrig lykkedes mig at finde ud af, hvem de kommer fra?


Hvis en person har givet et superlike er der noget lyseblåt under billedet og en stjerne.


Men hvordan får man vist vedkommende?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 2. jul 2016, 21:59

Superlike kommer frem når man bladrer som normalt - men tror det er noget galt med featuren. Har fået en håndfuld superlikes de sidste par uger og kan ikke finde dem.
1
Tryk på * :slem:
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 2. jul 2016, 22:00

Marioneta skrev:
MOGA skrev:
Marioneta skrev:
MOGA skrev:
Hvordan ser man, hvem der giver et superlike?
Jeg har fået nogle notifikationer, men det er faktisk aldrig lykkedes mig at finde ud af, hvem de kommer fra?


Hvis en person har givet et superlike er der noget lyseblåt under billedet og en stjerne.


Men hvordan får man vist vedkommende?


Personen dukker bare op blandt alle andre og du skal bare swipe, som du plejer.


Så er det jo svindel og humbug, når notifikationen siger, at man skal logge ind for at se hvem det er :D
Det er endnu ikke lykkedes mig at se, hvem et superlike kommer fra.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 3. jul 2016, 04:01

Jeg er lige ved at blive vanvittig. Lige ved.

Eks'en og jeg går fra hinanden.
Vi er enige om, det er for det bedste - han var en weekend væk og kom helt afklaret tilbage. Han får sagt nogle sårende og nederen ting, bl.a. betvivler han min forældreevne baseret på at han mener, jeg forkæler hunden, men ja.... jeg siger ikke noget, holder tonen, vi er begge lettede.

Tre uger senere skriver han første gang og er needy. Jeg skal involveres i, at det var svært at være i byen (for han scorede ikke) og han savner sex. Jeg forklarer ham, det er svært for alle og at jeg ikke har overskud til at skulle være den, der snakker med ham om vores brud.

Der går en måned cirka, så skriver han igen. Han skal flytte pga. endt uddannelse, og vil sige farvel til hunden. Jeg ved, det er en undskyldning, men har svært ved at sige nej. Han kommer forbi, klapper hunden, og begynder at hælde vand ud af ørerne. Jeg indvies i, at vennerne mener det bare er fordi han savner den gode sex og, at han savner mig, bla bla. Istedet for at sige "Hvad fanden snakker du om, skrid din lort", gentager jeg at jeg også har det svært, men er overbevist om at det er bedre vi kommer videre hver for sig og at jeg altså på ingen måde kan hjælpe ham med at komme over mig - det kan man jo ikke som eks, og jeg er færdig.

For tre uger siden får jeg nok af tusind likes og fedterøvs kommentarer på Facebook, og sletter ham som ven. Det bliver han vældig fornærmet over selvom jeg forklarer ham at hey - jeg har brug for space. Jeg vil videre.

For to uger siden skriver han så med forslaget om, at vi kan være venner med fordele. Jeg understreger meget klart, at jeg ikke ønsker at finde sammen igen i nogen som helst former. At jeg også har det svært og som allerede nævnt skal bruge space, og han skal lade mig være i fred. Han gentager, at han savner sex og har det svært, jeg gentager at det ikke er mit job at lytte til det.

I nat skriver han så en fødselsdagshilsen og sender 500 kroner til en gave via mobile Pay. Og han er snedig nok til at angive, at pengene er et gavekort til Maxi Zoo til hunden.
Så jeg sidder i min søvndrukne tilstand og skriver tak - for det gør man jo.

Nej.
Hvad fanden laver jeg.

Jeg har ikke blokeret ham helt, fordi jeg skylder ham penge for indskuddet i lejligheden jeg bor i, som skulle have været fælles. Meningen var at jeg i løbet af to-tre måneder betalte ham tilbage.

Men nej. I morgen mandag kontakter jeg min Bank, låner pengene og betaler ham.
Og så får han ellers besked fra den anden verden, om at fucking respektere en afvisning og lade mig være i fucking fred!!! Og så blokerer jeg ham. Sortlister hans nr. og er der mere pis, får jeg selv et nyt.
Hvad fuck i helvede er meningen. Sådan en egoistisk, egocentreret spassernar!! Fat et nej!!

Det slutter i morgen. Ffs.
16
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Singletråden

Indlægaf Spasserinde » 3. jul 2016, 07:18

Zombie skrev:Jeg er lige ved at blive vanvittig. Lige ved.

Eks'en og jeg går fra hinanden.
Vi er enige om, det er for det bedste - han var en weekend væk og kom helt afklaret tilbage. Han får sagt nogle sårende og nederen ting, bl.a. betvivler han min forældreevne baseret på at han mener, jeg forkæler hunden, men ja.... jeg siger ikke noget, holder tonen, vi er begge lettede.

Tre uger senere skriver han første gang og er needy. Jeg skal involveres i, at det var svært at være i byen (for han scorede ikke) og han savner sex. Jeg forklarer ham, det er svært for alle og at jeg ikke har overskud til at skulle være den, der snakker med ham om vores brud.

Der går en måned cirka, så skriver han igen. Han skal flytte pga. endt uddannelse, og vil sige farvel til hunden. Jeg ved, det er en undskyldning, men har svært ved at sige nej. Han kommer forbi, klapper hunden, og begynder at hælde vand ud af ørerne. Jeg indvies i, at vennerne mener det bare er fordi han savner den gode sex og, at han savner mig, bla bla. Istedet for at sige "Hvad fanden snakker du om, skrid din lort", gentager jeg at jeg også har det svært, men er overbevist om at det er bedre vi kommer videre hver for sig og at jeg altså på ingen måde kan hjælpe ham med at komme over mig - det kan man jo ikke som eks, og jeg er færdig.

For tre uger siden får jeg nok af tusind likes og fedterøvs kommentarer på Facebook, og sletter ham som ven. Det bliver han vældig fornærmet over selvom jeg forklarer ham at hey - jeg har brug for space. Jeg vil videre.

For to uger siden skriver han så med forslaget om, at vi kan være venner med fordele. Jeg understreger meget klart, at jeg ikke ønsker at finde sammen igen i nogen som helst former. At jeg også har det svært og som allerede nævnt skal bruge space, og han skal lade mig være i fred. Han gentager, at han savner sex og har det svært, jeg gentager at det ikke er mit job at lytte til det.

I nat skriver han så en fødselsdagshilsen og sender 500 kroner til en gave via mobile Pay. Og han er snedig nok til at angive, at pengene er et gavekort til Maxi Zoo til hunden.
Så jeg sidder i min søvndrukne tilstand og skriver tak - for det gør man jo.

Nej.
Hvad fanden laver jeg.

Jeg har ikke blokeret ham helt, fordi jeg skylder ham penge for indskuddet i lejligheden jeg bor i, som skulle have været fælles. Meningen var at jeg i løbet af to-tre måneder betalte ham tilbage.

Men nej. I morgen mandag kontakter jeg min Bank, låner pengene og betaler ham.
Og så får han ellers besked fra den anden verden, om at fucking respektere en afvisning og lade mig være i fucking fred!!! Og så blokerer jeg ham. Sortlister hans nr. og er der mere pis, får jeg selv et nyt.
Hvad fuck i helvede er meningen. Sådan en egoistisk, egocentreret spassernar!! Fat et nej!!

Det slutter i morgen. Ffs.


Wow. Hvad sker der for den dårlige stil? Og så at sende en gave pr mobilepay som du ikke kan sende tilbage uden at virke hys. Hold op hvor manipulerende.

Og så alt det snak om sex og at det er synd for ham. Helt ærligt. For mig er det i det hele taget bizart med folk der foreslår et bollevenskab lige efter et brud - det virker på mig så respektløst, sådan lidt "går den, så går den", uden nogen hensynstagen til, om den anden synes det er sårende at blive reduceret fra partnermateriale til bootie call.

Lyder som en god idé at få det lån ud af verden og så informere ham om, at du har brug for at I ikke har kontakt i en periode.
10
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2016, 08:12

Zombie skrev:Jeg er lige ved at blive vanvittig. Lige ved.

Eks'en og jeg går fra hinanden.
Vi er enige om, det er for det bedste - han var en weekend væk og kom helt afklaret tilbage. Han får sagt nogle sårende og nederen ting, bl.a. betvivler han min forældreevne baseret på at han mener, jeg forkæler hunden, men ja.... jeg siger ikke noget, holder tonen, vi er begge lettede.

Tre uger senere skriver han første gang og er needy. Jeg skal involveres i, at det var svært at være i byen (for han scorede ikke) og han savner sex. Jeg forklarer ham, det er svært for alle og at jeg ikke har overskud til at skulle være den, der snakker med ham om vores brud.

Der går en måned cirka, så skriver han igen. Han skal flytte pga. endt uddannelse, og vil sige farvel til hunden. Jeg ved, det er en undskyldning, men har svært ved at sige nej. Han kommer forbi, klapper hunden, og begynder at hælde vand ud af ørerne. Jeg indvies i, at vennerne mener det bare er fordi han savner den gode sex og, at han savner mig, bla bla. Istedet for at sige "Hvad fanden snakker du om, skrid din lort", gentager jeg at jeg også har det svært, men er overbevist om at det er bedre vi kommer videre hver for sig og at jeg altså på ingen måde kan hjælpe ham med at komme over mig - det kan man jo ikke som eks, og jeg er færdig.

For tre uger siden får jeg nok af tusind likes og fedterøvs kommentarer på Facebook, og sletter ham som ven. Det bliver han vældig fornærmet over selvom jeg forklarer ham at hey - jeg har brug for space. Jeg vil videre.

For to uger siden skriver han så med forslaget om, at vi kan være venner med fordele. Jeg understreger meget klart, at jeg ikke ønsker at finde sammen igen i nogen som helst former. At jeg også har det svært og som allerede nævnt skal bruge space, og han skal lade mig være i fred. Han gentager, at han savner sex og har det svært, jeg gentager at det ikke er mit job at lytte til det.

I nat skriver han så en fødselsdagshilsen og sender 500 kroner til en gave via mobile Pay. Og han er snedig nok til at angive, at pengene er et gavekort til Maxi Zoo til hunden.
Så jeg sidder i min søvndrukne tilstand og skriver tak - for det gør man jo.

Nej.
Hvad fanden laver jeg.

Jeg har ikke blokeret ham helt, fordi jeg skylder ham penge for indskuddet i lejligheden jeg bor i, som skulle have været fælles. Meningen var at jeg i løbet af to-tre måneder betalte ham tilbage.

Men nej. I morgen mandag kontakter jeg min Bank, låner pengene og betaler ham.
Og så får han ellers besked fra den anden verden, om at fucking respektere en afvisning og lade mig være i fucking fred!!! Og så blokerer jeg ham. Sortlister hans nr. og er der mere pis, får jeg selv et nyt.
Hvad fuck i helvede er meningen. Sådan en egoistisk, egocentreret spassernar!! Fat et nej!!

Det slutter i morgen. Ffs.

Han kan da virkelig ikke forstå en hentydning. Jeg håber så meget at du kan låne pengene og få ham ud af dit liv og komme videre, søde Zombie :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 10:10

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men det med at skrive til en og havne i den anden indbakke er mere noget mange mennesker ikke opdager.


Ja, det kan ske, at han ikke får beskeden. Jeg synes ikke, at det er så galt efter de har opdateret og kaldet det beskedanmodninger. Man får ikke en notifikation om en besked, men den dukker som regel op når man så kigger på mobilen. Man kan så afvise den og så ser det ud til at man ikke har læst den, så det er svært. Ved ikke om jeg skal sende en venneanmodning samtidigt, det kan jeg jo godt.


Det virker lige lovlig needy i min verden at kontakte ham på flere forskellige måder.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2016, 10:22

Jeg fik ikke engang spurgt samarbejdspartner om han havde tid til kaffe inden mødet igår. Toget var inde så sent, at jeg ikke havde tid til andet end lige købe en chai og spæne op til mødelokalet og gøre klar. Elsker offentlig transport :rulle: og efter mødet var jeg så smadret at jeg slet ikke orkede. Det må blive næste gang jeg er i området - eller han er herovre, alt efter hvad der passer.

Men da jeg sad i toget hjem skrev han, at han håbede jeg havde overlevet og at de andre havde taget godt imod vores oplæg. Det gjorde de heldigvis :banan: og jeg synes det var lidt sødt af ham at spørge :blush2:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"