Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 3. jul 2016, 05:44

Bøtte - Vigga er SÅ fint et navn! :love2:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 3. jul 2016, 05:45

Sangius skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
Signe :)


Så er jeg enig i den tidligere kommentar, navnene er rigtig fine sammen. Jeg kan godt lide Vigga, men min kæreste kan ikke :( Det er noget forbandet at man er to der skal blive enige :P


Min mand siger konsekvent nej til alle navne, undtagen det allerførste vi snakkede om. :sarkasme:
Men han kommer aldrig på nogen selv. :træt3:


Det var cirka samme stil min mand kørte første gang.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 3. jul 2016, 05:46

Bøtte skrev:
Sangius skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
Signe :)


Så er jeg enig i den tidligere kommentar, navnene er rigtig fine sammen. Jeg kan godt lide Vigga, men min kæreste kan ikke :( Det er noget forbandet at man er to der skal blive enige :P


Min mand siger konsekvent nej til alle navne, undtagen det allerførste vi snakkede om. :sarkasme:
Men han kommer aldrig på nogen selv. :træt3:


Det var cirka samme stil min mand kørte første gang.


Så det du siger er, at jeg skal vente til næste baby før jeg får noget egentligt at sige? :gisp: :P
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 3. jul 2016, 05:52

Sangius skrev:
Bøtte skrev:
Sangius skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
Signe :)


Så er jeg enig i den tidligere kommentar, navnene er rigtig fine sammen. Jeg kan godt lide Vigga, men min kæreste kan ikke :( Det er noget forbandet at man er to der skal blive enige :P


Min mand siger konsekvent nej til alle navne, undtagen det allerførste vi snakkede om. :sarkasme:
Men han kommer aldrig på nogen selv. :træt3:


Det var cirka samme stil min mand kørte første gang.


Så det du siger er, at jeg skal vente til næste baby før jeg får noget egentligt at sige? :gisp: :P


Ja :lol:

Ej, jeg havde S som min 2. prioritet, så jeg havde selvfølgelig også noget at skulle have sagt, men det var mig, der gav mig til sidst.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 3. jul 2016, 05:55

Bøtte skrev:
Sangius skrev:
Bøtte skrev:
Sangius skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
Signe :)


Så er jeg enig i den tidligere kommentar, navnene er rigtig fine sammen. Jeg kan godt lide Vigga, men min kæreste kan ikke :( Det er noget forbandet at man er to der skal blive enige :P


Min mand siger konsekvent nej til alle navne, undtagen det allerførste vi snakkede om. :sarkasme:
Men han kommer aldrig på nogen selv. :træt3:


Det var cirka samme stil min mand kørte første gang.


Så det du siger er, at jeg skal vente til næste baby før jeg får noget egentligt at sige? :gisp: :P


Ja :lol:

Ej, jeg havde S som min 2. prioritet, så jeg havde selvfølgelig også noget at skulle have sagt, men det var mig, der gav mig til sidst.


Hvad var 1. prioriteten?
Navnet vi ind til videre har herhjemme er Thea. Jeg tror egentlig, at jeg synes det er rigtig fint. Jeg har bare brug for at komme på en masse navne, og så vælge Thea fordi det er det rigtige, og ikke fordi det er det eneste jeg kan vælge. Hvis det overhoved giver mening for andre end mig :stoned:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 3. jul 2016, 07:27

Sangius, det giver fint mening. Min mand har sagt nej til mange navne både sidste og denne gang. Det var dog min favorit, der "vandt" sidste gang.

Hvilket var heldigt, for jeg kunne (og kan) slet ikke forestille mig, at han skulle hedde noget andet.
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 3. jul 2016, 08:14

Herhjemme bliver det højst sandsynligt også min 2. prioritet der bliver navnet. Jeg synes det er lidt svært at han 'kun' skal hedde det næstbedste :blush: Men sådan er det jo, når man er to om at bestemme.
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 3. jul 2016, 08:21

Det er først nu, det går op for mig, at man også skal finde på et navn til den der baby... :stoned:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 3. jul 2016, 08:22

JoyNips skrev:Det er først nu, det går op for mig, at man også skal finde på et navn til den der baby... :stoned:


Ikke nødvendigvis! De bliver tvangsnavngivet når de er 6 måneder, så kan man jo bare vente til der. :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 3. jul 2016, 09:40

Sangius skrev:
JoyNips skrev:Det er først nu, det går op for mig, at man også skal finde på et navn til den der baby... :stoned:


Ikke nødvendigvis! De bliver tvangsnavngivet når de er 6 måneder, så kan man jo bare vente til der. :D


Deter vist en skrøne, man får derimod dagbøder efter 6 måneder... :stoned:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 3. jul 2016, 09:55

Årh, Signe er så fint et navn... Det var helt i top på vores liste, sammen med Ronja, hvis vi havde fået en pige. :lun:

Og navne er da noget af det mest hyggelige at tale om, synes jeg. Så kan man rigtig drømme sig væk, og forestille sig barnet med de forskellige navne. Og hvordan det vil være at kalde navnet ud. Det er helt klart noget af det, som har været hyggeligst for os. Nu er vi så sat på navnet, så det er kun hvis han virkelig ikke er en lille Klint, når han kommer ud, at han ikke ender med det navn. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jul 2016, 10:08

Vi er heldigvis blevet enige om navnet her hjemme. Og så er det endda mit favorit navn, kæresten skulle ligge tygge lidt på det, men er selv nået frem til at han da ikke kan hedde andet. Dog har vi ikke fortalt det til nogen endnu, for vi vil have muligheden for at ombestemme os når han komme ud, uden at andre blander sig.
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 3. jul 2016, 10:10

Vi er også helt enige om navnet nu. Det var ikke svært, det tog bare lidt tid at komme på det rigtige navn. Da det endelig dukkede op var vi enige, og ikke i tvivl. Sådan var det også sidst.
0
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 3. jul 2016, 10:21

Bøtte skrev:Vil de kigge efter køn, når du skal scannes i uge 16, Rudolf?


Åh, det håber jeg. Men jeg ved det faktisk ikke. Jeg har hørt, at deres scannings-apparater ikke er så gode. Men ellers har jeg lige bestilt tid til en MD-scanning på en privatklinik, når vi kommer hjem på sommerferie til august.

Jeg havde faktisk overvejet ikke at vide det, men min mand vil gerne. Og jeg føler faktisk at det bliver endnu mere fjernt, når jeg ikke kender kønnet. Hvilket er lidt fjollet. Man ved jo, at der et barn derinde uanset hvad :)

Jeg havde overvejet at prøve den der natron-test, selvom det også garanteret er noget pjat. Er der nogen af jer, der har forsøgt sig med det?
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 3. jul 2016, 10:24

Er der nogen af jer der vil røbe de navne, I er blevet enige om? Eller er det hemmeligt? :P
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Graviditet"