Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 10:53

2SHY skrev:
IrmaPigen skrev:Tørshampoo.

But why? Man får ikke rent/renere hår af at putte en masse kemikalier i sit hår.

Næ men man slipper af med det fedtede look og kan være en fin løsning hvis man f.eks. er på festival og ikke har mulighed for at vaske hår ;)

For mit vedkommende handler det dog mere om at slide mindre på mit hår ved at undgå at vaske hår dagligt. Og en enkelt udgave gør det væsentligt lettere for mig at sætte håret i bestemte frisurer


Det er mit indtryk ud fra tråden om, hvor ofte man vasker hår, at mange bruger det generelt i det daglige, og ikke bare når de er på festival (og mig bekendt er det rent faktisk også muligt at komme i bad på festivaller)

Jeg vasker ikke selv hår hver dag, men kun et par gange om ugen. Men man kan altså godt nøjes med at skylle sit hår uden at bruge sæbe. Det slider ikke på håret.

Ikke på vilkår om jeg ville putte sådan noget kemikalie-lort op i mit hår og i min hovedbund.
Senest rettet af IrmaPigen 3. jul 2016, 16:08, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 3. jul 2016, 13:28

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
IrmaPigen skrev:Tørshampoo.

But why? Man får ikke rent/renere hår af at putte en masse kemikalier i sit hår.

Næ men man slipper af med det fedtede look og kan være en fin løsning hvis man f.eks. er på festival og ikke har mulighed for at vaske hår ;)

For mit vedkommende handler det dog mere om at slide mindre på mit hår ved at undgå at vaske hår dagligt. Og en enkelt udgave gør det væsentligt lettere for mig at sætte håret i bestemte frisurer


Det er mit indtryk ud fra tråden om, hvor ofte man vasker hår, at mange bruger det generelt i det daglige, og ikke bare når de er på festival (og mig bekendt er det rent også muligt at komme i bad på festivaller)

Jeg vasker ikke selv hår hver dag, men kun et par gange om ugen. Men man kan altså godt nøjes med at skylle sit hår uden at bruge sæbe. Det slider ikke på håret.

Ikke på vilkår om jeg ville putte sådan noget kemikalie-lort op i mit hår og i min hovedbund.

Så er det jo godt at du bare kan lade være med at bruge det ;)
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 13:35

2SHY skrev:Så er det jo godt at du bare kan lade være med at bruge det ;)


Jeg skriver i "Jeg undrer mig" tråden, fordi jeg undrer mig over det.

Hvis det ikke er okay med dig, så lad dog være med at kommentere på det.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 3. jul 2016, 13:39

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:Så er det jo godt at du bare kan lade være med at bruge det ;)


Jeg skriver i "Jeg undrer mig" tråden, fordi jeg undrer mig over det.

Hvis det ikke er okay med dig, så lad dog være med at kommentere på det.

Som jeg skrev til dig i det røde kort som svar på det røde kort du sendte, så er det jo bare heldigt at du ikke påduttes at bruge tørshampoo og at du bare kan lade være med at bruge det. Jeg ser ikke at jeg skriver at jeg ikke skulle være okay med det
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 3. jul 2016, 15:39

Lemonella skrev:
HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:Rasmus Seebach og hans kæreste.
Ikke blot kunne de være søskende. De ligner hinanden så meget, at de snildt kunne være tvillinger :ad!:

Twins.jpg

Eh det kan jeg slet ikke se :forvirret: Måske en smule på øjenbryn, næse og øjne men ansigtsform og munde er da fx helt forskellig...


Så er vi to. Jeg kan heller ikke se nogen lighed. :)


Jeg ser det heller ikke. Kæresten har da også en meget mere markant/maskulin kæbelinje end Rasmus.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 3. jul 2016, 20:06

Jeg undrer mig over hvor forskellen går på en sandwich og en salat med et stykke hvidt brød halvt nede under.:gruble:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Undtagelsen
Indlæg: 2244
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4593

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Undtagelsen » 4. jul 2016, 05:52

Hvordan man kan kalde fejringen af 4. juli i Søndermarken en tradition for så bagefter at fortælle at det startede sidste år.
Uden at have søgt ordbogens definition på en tradition, så er et enkelt år da ikke nok.

Man kan have intention om at gøre det til en tradition, men det er det altså ikke endnu.
2
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sorenspige » 4. jul 2016, 06:14

icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:


Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.
2
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. jul 2016, 06:57

Undrer mig over mennesker der konsekvent kan finde på at sige ting som "du ser godt nok træt ud i dag". Det er sjovt nok de samme mennesker der ofte kommenterer på hvad man spiser til frokost :gruble:
Mennesker som tydeligvis ikke har situationsfornemmelse.

Christ hvor jeg synes det er irriterende at få stukket sådan en bemærkning i fjæset, flere timer efter jeg er mødt på job. Det er sgu da det samme som at sige "hey, du ligner da godt nok lort i dag".
5
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 4. jul 2016, 07:28

Hvorfor jeg har så mange penge på min konto.

Ved godt der var + 5000 retur i el/vand/varme ifht aconto men alligevel
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 4. jul 2016, 08:06

Sorenspige skrev:
icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:


Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.


Sådan et bilvaske-abonnement ville heller aldrig kunne betale sig for mig. Det er ikke økonomi, der afholder mig fra at vaske bilen hver dag eller hver uge eller hver måned for den sags skyld. Det er mere det, at jeg ikke gider at bruge tiden på det. Så her kan bilen godt være virkelig beskidt, inden jeg får taget mig sammen til at køre igennem vaskehallen.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 4. jul 2016, 08:32

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.


Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. jul 2016, 08:43

Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.


Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:


Han har været "ekspert" på én af de andre kanaler, og der undrede jeg mig også over hvem der havde tænkt, at det var en god idé.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 4. jul 2016, 08:47

Bisgaard, ved dog, trods alt, noget om fodbold

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-19- ... lt-forkert
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 08:54

At nogen synes kynisme er noget positivt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"