Vi der venter på storken!

Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 2. jul 2016, 11:11

Tillykke godtnavn :banan: håber også snart vi alle ligger denne tråd øde og sætter gang i terminstråden :P

Jeg er nået til mine æl testere, glemte dem dog tidligere, så nu der lagt en frem så jeg ikke kan overse den og så drømmer jeg om ferie, kun ca. 1,5 uge endnu.

Vi skal i sommerhus i Nordjylland, vi købte et årskort til Odense zoo sidste år og troede egentlig det var løbet ud, men så sørme om det ikke er gyldigt til midtvejs i ferien, så vi kan nå gratis indgang i Aalborg zoo og evt. Jesperhus blomsterpark. Håber den 1,5 uge går stærkt.
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 3. jul 2016, 15:04

Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 3. jul 2016, 17:58

Tillykke Godtnavn!! Hvor er det godt :banan:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 3. jul 2016, 19:15

Majer skrev:Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:


Hehe, hvis lysten og energien ikke er til mere, så ville jeg lade den ligge nu :) I har vist gjort en god indsats, og selv hvis æl skulle ligge meget sent i forhold til den positive test, burde der ligge svømmere på spring!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. jul 2016, 19:17

Vi går ind i æl-ugen, men kan mærke, at det ikke rigtig betyder så meget for mig mere.. Til gengæld kan jeg mærke, at det har gjort gode ting for min sexlyst, at jeg lidt har droppet håbet om naturlig graviditet :genert: egentlig paradoksalt...

Til gengæld går vi ind i ugen for første møde på fertilitetsklinikken. Det bliver spændende!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf Majer » 3. jul 2016, 19:36

MyGirl skrev:
Majer skrev:Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:


Hehe, hvis lysten og energien ikke er til mere, så ville jeg lade den ligge nu :) I har vist gjort en god indsats, og selv hvis æl skulle ligge meget sent i forhold til den positive test, burde der ligge svømmere på spring!


Problemet er jo bare at der ikke er særlig mange svømmere, og de få der er, svømmer ikke særlig meget :D

Men det må være sådan for nu. Kæresten bobler på sofaen og jeg går i seng nu.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 3. jul 2016, 19:41

Majer skrev:
MyGirl skrev:
Majer skrev:Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:


Hehe, hvis lysten og energien ikke er til mere, så ville jeg lade den ligge nu :) I har vist gjort en god indsats, og selv hvis æl skulle ligge meget sent i forhold til den positive test, burde der ligge svømmere på spring!


Problemet er jo bare at der ikke er særlig mange svømmere, og de få der er, svømmer ikke særlig meget :D

Men det må være sådan for nu. Kæresten bobler på sofaen og jeg går i seng nu.


Vi kæmper også mod ganske få svømmere, så føler med dig.

Men krydser fingre og sov godt!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 4. jul 2016, 18:44

Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 4. jul 2016, 18:48

Majer skrev:Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?


Fredag den 15/7, hvor jeg håber at følge godtnavns eksempel! :fløjt:
0
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 4. jul 2016, 19:44

Lull skrev:
Majer skrev:Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?


Fredag den 15/7, hvor jeg håber at følge godtnavns eksempel! :fløjt:


Uhh så skal vi teste samtidig :banan:
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 4. jul 2016, 20:11

Majer skrev:Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?


Er slet ikke i nærheden af at kunne teste, men hvis cyklus kunne tænke sig at være hen mod normal nu, så forventer jeg æl i weekenden :) Og jeg håber selvfølgelig på stabil og funktionsdygtig cyklus nu :D
Skulle miraklet ske nu og ende med en graviditet er der mulighed for at alle vores børn vil blive født i april. Men det ville være mere end ualmindelig vildt hvis det skete!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:16

Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:18

MyGirl skrev:Vi går ind i æl-ugen, men kan mærke, at det ikke rigtig betyder så meget for mig mere.. Til gengæld kan jeg mærke, at det har gjort gode ting for min sexlyst, at jeg lidt har droppet håbet om naturlig graviditet :genert: egentlig paradoksalt...

Til gengæld går vi ind i ugen for første møde på fertilitetsklinikken. Det bliver spændende!


Var det imorgen, at I har første samtale? :D
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 4. jul 2016, 20:19

Howitz skrev:Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:


Åh jeg ved slet ikke om jeg kunne stikke mig selv! Du er sej :kys:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:25

Marigold skrev:
Howitz skrev:Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:


Åh jeg ved slet ikke om jeg kunne stikke mig selv! Du er sej :kys:


Og du er sød :kys:

Det ved jeg heller ikke endnu :lol:
Men jeg bliver nødt til at gøre det :tie:
0

Tilbage til "Graviditet"