Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 3. jul 2016, 10:06

Hjælp mig med at dele
Jeg vil gerne bytte 14 kapsler espresso for cappuccino (7 kapsler mælk og 7 kapsler espresso), da det er en fejlkøb. Jeg vil gerne bytte det for en pose vingumier. :)
Kan hentes på xxxx


Delt 2 gange af personen selv (og ingen andre), og opslået i køb/salg grupper. H*n vil virkelig gerne bytte det :nerve:
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 3. jul 2016, 12:56

Nu har jeg fået to venneanmodninger mere. Man kan kun se et profilbillede - som ligner den samme pige. Det er virkeligt ynkeligt forsøg på scamming.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 3. jul 2016, 16:42

OsCoccygis skrev:
Hjælp mig med at dele
Jeg vil gerne bytte 14 kapsler espresso for cappuccino (7 kapsler mælk og 7 kapsler espresso), da det er en fejlkøb. Jeg vil gerne bytte det for en pose vingumier. :)
Kan hentes på xxxx


Delt 2 gange af personen selv (og ingen andre), og opslået i køb/salg grupper. H*n vil virkelig gerne bytte det :nerve:


Jeg morede mig meget over en jeg så for nogle år siden. Det var en der gerne ville bytte en enkelt tandpasta til en pose slik. Så er man godt nok sliktrængende :lol:
1
My world 12-10-18 :lun:
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 4. jul 2016, 12:29

:panik:
Advarsel fra politiet!!!
Se det hele! Vær sød, hold det cirkulerende..
Dette gælder for alle, både mænd og kvinder.
Hvis du ser et stykke papir i bagruden på din bil - så det kunne være en ny måde at lave let
Du går til din bil på en parkeringsplads, du låser bilen op og satte dig i den. Du starter motoren og sætte det i bakgear. Når du kigger i bakspejlet til at bakke ud af din parkeringsplads, har du lagt mærke til et stykke papir fast i midten af den bagerste vindue.
Så skal du sætte den i frigear og gå ud af bilen for at fjerne det papir (eller hvad det end er), der forhindrer den opfattelse. Når du når tilbage af din bil, det er, når de bilkaprere kommer ud af ingenting, hoppe i bilen og tage den. De vil slå praktiske dig ned, når de går ud med bilen. Og gæt hvad, mine damer og herrer? Jeg vil vædde på, at din pung er i bilen. Så nu har bilkaparna din bil, din adresse, dine penge og dine nøgler. Dit hjem og hele din identitet er nu kompromitteret!
(aldrig forlade nøglerne eller tasken tilbage i bilen)
Vi skal passe på med det nye system, som nu er ved at blive brugt.
Hvis du ser et stykke papir, der sidder på den bagerste vindue, bare køre væk. Fjern det papir, senere. Og være taknemmelige for, at du har læst denne besked.
Jeg håber, du vil videregive dette til venner og familie, især for kvinder. En taske indeholder alle mulige personlige oplysninger og id-dokumenter, som du har virkelig ikke lyst til at ende i de forkerte hænder.
Tænk på at fortælle det til alle dine venner.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 12:38

OsCoccygis skrev::panik:
Advarsel fra politiet!!!
Se det hele! Vær sød, hold det cirkulerende..
Dette gælder for alle, både mænd og kvinder.
Hvis du ser et stykke papir i bagruden på din bil - så det kunne være en ny måde at lave let
Du går til din bil på en parkeringsplads, du låser bilen op og satte dig i den. Du starter motoren og sætte det i bakgear. Når du kigger i bakspejlet til at bakke ud af din parkeringsplads, har du lagt mærke til et stykke papir fast i midten af den bagerste vindue.
Så skal du sætte den i frigear og gå ud af bilen for at fjerne det papir (eller hvad det end er), der forhindrer den opfattelse. Når du når tilbage af din bil, det er, når de bilkaprere kommer ud af ingenting, hoppe i bilen og tage den. De vil slå praktiske dig ned, når de går ud med bilen. Og gæt hvad, mine damer og herrer? Jeg vil vædde på, at din pung er i bilen. Så nu har bilkaparna din bil, din adresse, dine penge og dine nøgler. Dit hjem og hele din identitet er nu kompromitteret!
(aldrig forlade nøglerne eller tasken tilbage i bilen)
Vi skal passe på med det nye system, som nu er ved at blive brugt.
Hvis du ser et stykke papir, der sidder på den bagerste vindue, bare køre væk. Fjern det papir, senere. Og være taknemmelige for, at du har læst denne besked.
Jeg håber, du vil videregive dette til venner og familie, især for kvinder. En taske indeholder alle mulige personlige oplysninger og id-dokumenter, som du har virkelig ikke lyst til at ende i de forkerte hænder.
Tænk på at fortælle det til alle dine venner.



:lol: :rulle:
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 4. jul 2016, 12:41

OsCoccygis skrev::panik:
Advarsel fra politiet!!!
Se det hele! Vær sød, hold det cirkulerende..
Dette gælder for alle, både mænd og kvinder.
Hvis du ser et stykke papir i bagruden på din bil - så det kunne være en ny måde at lave let
Du går til din bil på en parkeringsplads, du låser bilen op og satte dig i den. Du starter motoren og sætte det i bakgear. Når du kigger i bakspejlet til at bakke ud af din parkeringsplads, har du lagt mærke til et stykke papir fast i midten af den bagerste vindue.
Så skal du sætte den i frigear og gå ud af bilen for at fjerne det papir (eller hvad det end er), der forhindrer den opfattelse. Når du når tilbage af din bil, det er, når de bilkaprere kommer ud af ingenting, hoppe i bilen og tage den. De vil slå praktiske dig ned, når de går ud med bilen. Og gæt hvad, mine damer og herrer? Jeg vil vædde på, at din pung er i bilen. Så nu har bilkaparna din bil, din adresse, dine penge og dine nøgler. Dit hjem og hele din identitet er nu kompromitteret!
(aldrig forlade nøglerne eller tasken tilbage i bilen)
Vi skal passe på med det nye system, som nu er ved at blive brugt.
Hvis du ser et stykke papir, der sidder på den bagerste vindue, bare køre væk. Fjern det papir, senere. Og være taknemmelige for, at du har læst denne besked.
Jeg håber, du vil videregive dette til venner og familie, især for kvinder. En taske indeholder alle mulige personlige oplysninger og id-dokumenter, som du har virkelig ikke lyst til at ende i de forkerte hænder.
Tænk på at fortælle det til alle dine venner.


Haha er det virkelig ens nøgler og adresse man tænker allermest på når man lige er blevet slået ned og bilen er KAPRET? :lol: :lol:
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. jul 2016, 12:45

Jeg er færdig af grin over dette udsnit "De vil slå praktiske dig ned, når de går ud med bilen. Og gæt hvad, mine damer og herrer?"
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 4. jul 2016, 12:49

Hallo!!!! Tag det god lige seriøst, det er en advarsel fra politiet!!! :evil:








:deer: :lol:
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. jul 2016, 13:02

Dirtylittledevil skrev:Jeg er færdig af grin over dette udsnit "De vil slå praktiske dig ned, når de går ud med bilen. Og gæt hvad, mine damer og herrer?"


Store Stygge Ulv i det 21. århundrede.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2016, 13:11

Puha. Det er tidspunkter som nu at jeg priser mig lykkelig over at være for fattig til at eje en bil :dance:
1
...
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 4. jul 2016, 13:34

De kommer ud af ingenting.. Er vi ude i noget a la transformationsnøgler?

Hvis de alligevel vil slå en ned hvorfor gjorde de det så ikke bare da man kom tilbage til bilen?

Jeg haader den slags, jeg ender altid med at sidde og tænke på en masse ting jeg gerne ville høre svaret på.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. jul 2016, 15:27

"Så nu har bilkaparna din bil, din adresse, dine penge og dine nøgler. Dit hjem og hele din identitet er nu kompromitteret!"
Oh skræk. Og hvad sker der mon derefter? Så tager bilkapreren mit tøj på, og sniger sig til at overtage mit arbejde. Måske begynder han også at besøge mine forældre og vupti har han også overtaget dem! Jeg mister jobbet og er forældreløs!
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 16:15

Dirtylittledevil skrev:"Så nu har bilkaparna din bil, din adresse, dine penge og dine nøgler. Dit hjem og hele din identitet er nu kompromitteret!"
Oh skræk. Og hvad sker der mon derefter? Så tager bilkapreren mit tøj på, og sniger sig til at overtage mit arbejde. Måske begynder han også at besøge mine forældre og vupti har han også overtaget dem! Jeg mister jobbet og er forældreløs!

Gad vide om man kunne hyre en bilkarpana til det med at besøge forældre :gruble:

:D
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 4. jul 2016, 18:12

Er jeg den eneste der nærmest ikke kan gennemskue det der bilkarpana ord? :genert: Jeg bliver ved med at læse noget med Bilka :stoned:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 18:42

2SHY skrev:Er jeg den eneste der nærmest ikke kan gennemskue det der bilkarpana ord? :genert: Jeg bliver ved med at læse noget med Bilka :stoned:

Jeg bebrejder Bilka ALT i dag, så det giver fint mening at de også kaprer biler :lol:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"