Tisser du i havet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Tisser du i havet?

Ja
90
80%
Nej
22
20%
 
Afgivne stemmer: 112
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf fisken80 » 27. jun 2016, 05:50

Aima skrev:Nej, det gør jeg ikke. Skulle man bare tisse direkte ud i sit badetøj, eller hvordan?

Jeg har dog intet problem med at tisse i en busk eller en grøftekant eller den slags.


Øh, ja. Man er omgivet af vand der omgående vasker tisset væk. Og ens badetøj skal alligevel vaskes eller i hvert fald skyldes op efter en tur i saltvand.
Så hvorfor ikke?
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Aima » 27. jun 2016, 08:23

fisken80 skrev:
Aima skrev:Nej, det gør jeg ikke. Skulle man bare tisse direkte ud i sit badetøj, eller hvordan?

Jeg har dog intet problem med at tisse i en busk eller en grøftekant eller den slags.


Øh, ja. Man er omgivet af vand der omgående vasker tisset væk. Og ens badetøj skal alligevel vaskes eller i hvert fald skyldes op efter en tur i saltvand.
Så hvorfor ikke?


Nej, det var heller ikke ment sådan retorisk ala: "havde I TÆNKT jer, man bare skulle TISSE i sit badetøj?!?", det var mest fordi, jeg var nysgerrig efter, om man lige hev det til side, eller hvad man gjorde. Men næh, hvorfor ik'? Det er ikke sådan, jeg synes det er upassende eller ulækkert, det falder mig bare ikke naturligt. Lidt som at tisse i badet.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf fisken80 » 27. jun 2016, 10:39

Aima skrev:
fisken80 skrev:
Aima skrev:Nej, det gør jeg ikke. Skulle man bare tisse direkte ud i sit badetøj, eller hvordan?

Jeg har dog intet problem med at tisse i en busk eller en grøftekant eller den slags.


Øh, ja. Man er omgivet af vand der omgående vasker tisset væk. Og ens badetøj skal alligevel vaskes eller i hvert fald skyldes op efter en tur i saltvand.
Så hvorfor ikke?


Nej, det var heller ikke ment sådan retorisk ala: "havde I TÆNKT jer, man bare skulle TISSE i sit badetøj?!?", det var mest fordi, jeg var nysgerrig efter, om man lige hev det til side, eller hvad man gjorde. Men næh, hvorfor ik'? Det er ikke sådan, jeg synes det er upassende eller ulækkert, det falder mig bare ikke naturligt. Lidt som at tisse i badet.


Det er sjovt du skriver det med badet, jeg har flere gange herinde og på dd læst at det gør folk lystigt, og dét kan jeg slet ikke. Af en eller anden grund forekommer det mig langt mere klamt end at tisse i havet, men egentlig er der jo ikke den store forskel.
Men havet er noget nær det eneste sted jeg kan tisse udover på toilettet (og hvis jeg VIRKELIG skal tisse kan jeg også godt bag en busk, men så skal jeg også være meget trængende).
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Aima » 27. jun 2016, 10:44

fisken80 skrev:
Aima skrev:
fisken80 skrev:
Aima skrev:Nej, det gør jeg ikke. Skulle man bare tisse direkte ud i sit badetøj, eller hvordan?

Jeg har dog intet problem med at tisse i en busk eller en grøftekant eller den slags.


Øh, ja. Man er omgivet af vand der omgående vasker tisset væk. Og ens badetøj skal alligevel vaskes eller i hvert fald skyldes op efter en tur i saltvand.
Så hvorfor ikke?


Nej, det var heller ikke ment sådan retorisk ala: "havde I TÆNKT jer, man bare skulle TISSE i sit badetøj?!?", det var mest fordi, jeg var nysgerrig efter, om man lige hev det til side, eller hvad man gjorde. Men næh, hvorfor ik'? Det er ikke sådan, jeg synes det er upassende eller ulækkert, det falder mig bare ikke naturligt. Lidt som at tisse i badet.


Det er sjovt du skriver det med badet, jeg har flere gange herinde og på dd læst at det gør folk lystigt, og dét kan jeg slet ikke. Af en eller anden grund forekommer det mig langt mere klamt end at tisse i havet, men egentlig er der jo ikke den store forskel.
Men havet er noget nær det eneste sted jeg kan tisse udover på toilettet (og hvis jeg VIRKELIG skal tisse kan jeg også godt bag en busk, men så skal jeg også være meget trængende).


Hah, jeg kan så til gengæld tisse bag selv den mindste busk, hvis det var nødvendigt. Jeg tror faktisk, det er lige før, jeg ville vælge dét, fremfor et vilkårligt, offentligt toilet. Altså hvis valget var et rastepladslokum og en velegnet busk, ville jeg nok ikke engang gide bruge tid på at tage bestik af toilettet, jeg ville bare vælge busken :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf KitKat » 1. jul 2016, 09:10

Anilara skrev:Ej hvad!? Gør så mange dét? :mellow:


Jeg sad med præcis samme tanke... det var slet ikke faldet mig ind at det kunne være så normalt at tisse i havet.

Og altså, selvom jeg godt kan se logikken i at vandet skyller det væk og alt det der, så kan jeg virkelig ikke forholde mig til at skulle tisse med tøjet på :genert:
0
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Maria86 » 1. jul 2016, 15:17

Jeg har gjort det flere gange i år uden problemer og jeg kommer helt sikkert til at gøre det flere gange i år igen. Jeg vil faktisk hellere bruge vandet ind wc ved vandet :D og ja jeg går væk når jeg skal det :D nogle af disse wc er ikke noget at skrive hjem til :rulle: :rulle: Min mor har sagt flere gange at vi skule bruge vandet da vi var små :P ja og det gør jeg så den dag i dag. At jeg så lige har hørt at det kan give underliv problemer for det er åben helt ind til :boo: Jeg har aldrig hørt om det før. Jeg bliver altså ved med det :lol:
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Tilly » 1. jul 2016, 15:59

Det har jeg ikke gjort siden jeg var barn, hvis jeg nogensinde har gjort det. Jeg tror ikke jeg kunne, selv hvis jeg ville, har generelt svært ved at tisse på offentlige toiletter, og tror slet ikke jeg ville kunne tisse i havet :genert:
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf heysamaysa » 2. jul 2016, 08:43

jeg elsker at tisse i havet - det er dejligt naturligt!!!! :slem:


dog skider jeg ikke i havet. Det gjorde jeg en enkelt gang da jeg var noget yngre på en spejderlejr - selvfølgeligt uden at tage badedragten af først :rulle: og det er ikke anbefalelsesværdigt :P
4
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Contrast » 4. jul 2016, 09:00

Nej, det gør jeg godt nok ikke... Er også overrasket over hvor mange gør det. :lol2:
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf lillebjoern » 4. jul 2016, 09:05

Ja, andet er da næsten spild af tid. Jeg går selvfølgelig væk fra andre mennesker.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 14:10

Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf zembra1986 » 4. jul 2016, 15:24

Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.


Er det skrevet i en ironisk tone? :genert:

.....håber jeg da så sandelig
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 15:34

zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.


Er det skrevet i en ironisk tone? :genert:

.....håber jeg da så sandelig


Hvorfor? Du står midt i et kæmpe toilet, men vælger at flytte dig, gå op på stranden og trække 10 l vand og noget papir ud - så dit tis kan ende samme sted...
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf zembra1986 » 4. jul 2016, 15:36

Lilleluftballon skrev:
zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.


Er det skrevet i en ironisk tone? :genert:

.....håber jeg da så sandelig


Hvorfor? Du står midt i et kæmpe toilet, men vælger at flytte dig, gå op på stranden og trække 10 l vand og noget papir ud - så dit tis kan ende samme sted...


Fordi et toilet er beregnet til at man tisser på/i det??

Jeg er mumdlam over at man kan være decideret chokeret over at man bruger et toilet til det det er beregnet til :lol2:
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Tisser du i havet?

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 16:20

zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:
zembra1986 skrev:
Lilleluftballon skrev:Ej jeg er chokeret over at nogen kan finde på at gå op af vandet og hen på et toilet. Magen til vand-spild! Når jeg er på stranden går jeg da glad og gerne i vandet bare for at tisse.


Er det skrevet i en ironisk tone? :genert:

.....håber jeg da så sandelig


Hvorfor? Du står midt i et kæmpe toilet, men vælger at flytte dig, gå op på stranden og trække 10 l vand og noget papir ud - så dit tis kan ende samme sted...


Fordi et toilet er beregnet til at man tisser på/i det??

Jeg er mumdlam over at man kan være decideret chokeret over at man bruger et toilet til det det er beregnet til :lol2:


Vel ikke mere end havet er beregnet til det? Jeg bruger jo også et toilet, men ikke i situationer hvor det er nemmere, ligeså hygiejnisk og ikke generer andre at jeg tisser et sted der ikke bruger vand og papir.

Der er da masser af ting der er beregnet til et formål som man fravælger at bruge?
0

Tilbage til "Livets forhold"