Terminstråd - alle er velkomne :)

Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 4. jul 2016, 15:34

Kolderudolf skrev:Nuttede Nuser: Det er da også virkelig træls at din krop ikke kan finde ro. Har du meget om ørerne eller hvad tror du, at det skyldes?

Godtnavn: Jeg sover også virkelig godt. I starten helt drømmeløst. Jeg synes dog den der sindssyge træthed er væk nu. Nu drømmer jeg bare sindssyge ting. I nat drømte jeg at jeg havde sex med Emil Thorup :tie:

Bøtte: Jeg kender det virkelig godt, når hormonerne raser. Jeg har skældt min mand ud for den måde han trak vejret på og blevet oprigtig vred over, at der var blevet placeret en dør i en bygning - den burde jo slet ikke have været der, for jeg gad da ikke at skulle åbne den :lol: Det giver ingen mening.


Nej ikke meget om ørene, faktisk intet overhovedet. Men når først jeg vågner, så skal jeg tisse, så er jeg tørstig og sulten, så snorker min mand og alting gør ondt når jeg skal vende mig om. Tror bare jeg er ved at være godt og grundig højgravid.
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 16:16

godtnavn skrev:Hvad står N for xxx? Altså hvilket navn skal det passe til?

Og i øvrigt nederen reaktion af familien :(
Forstår godt dine følelser, jeg vil selv gerne have én af hver, men vil gerne have 3 i alt, så der er et par gange til jeg vil blive "skuffet" over kønnet. Meget tosset er det også fordi jeg gerne vil blive både farmor og mormor en dag :lol:



N står for Nohr :D
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 16:18

Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:Sjovt i snakker navne herinde i dag. Det har kæresten og jeg gjort siden vi var til kønsscanning i går.

Vi venter os endnu en dreng :love: og er på total bar bund :(
Jeg syntes at N's navn er så unikt at det er svært at finde et der matcher.

Og så håber jeg ikke i forstår dette forkert eller synes jeg er flabet eller forkælet. Men det skal lige synkes at det er endnu en dreng.
Jeg ved at det om et par dage ikke kan være andet, samt at vi kommer til at elske denne dreng aå ubetinget højt som vi elsker N.
Men jeg har altid forstillet mig at jeg skulle have piger, eller i det mindste en pige. Og det får vi ikke nu.

Det gør det så hellere ikke bedre at meget af min nærmeste familie nærmest virkede skuffet og spurgte om vi nu var sikre.
Sidst vi fik en pige i familien var da min kusine blev født for 20 år siden.
Der er siden kommet 6 drenge til. Jeg ved godt de bare synes det kunne have været sjovt men det ramte mig bare i går da vi fortalte det.

Men når jeg tænker over det så glæder jeg mig også helt vildt til det er en dreng. Selvom en pige og en dreng sagtens kan lege sammen så må det da også have sine fordele at det er samme køn.
Og så er der også alt det mega lækre tøj vi har gemt fra da N var lille.
Og vi kommer til at spare en masse penge i indkøb :lol:

Ej det bliver sku rigtig godt. Nu er eneste problem at finde et navn!

Pt er dem der ligger højest uden at være helt i toppen

Karlo
Karl
Felix


Det er så svært det med køn. Alle har en mening om det, og det du skriver er bare så 'forbudt', men jeg tror altså ikke at man er skuffet, når man først stået med barnet. Men man har jo nogle forestillinger osv, som brister, hvis man får modsatte køn end man havde forventet.

Er sikker på det nok skal blive godt - og jeg synes ikke du lyder forkælet :kys:



Nej skuffet ved jeg at vi ikke bliver. Det er jeg ked af hvis mit indlæg har lagt op til.
Jeg synes ellers jeg prøvede at gøre det meget klart at jeg netop vidste at det ingen betydning har når først barnet er her.

Det er jo netop kun tanker fra inden der gør sig gældende!
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 16:22

Øv nuttede det er ikke sjovt når man ikke kan sove. :( håber du får sovet i nat!

Bøtte åh de hormoner er ikke til at styre. Hvordan er resten af din dag gået? Håber den har været bedre :ae:

Ang drømmeri i graviditeten. Mit går bare helt amok.

Sex drømme, sjove drømme og mange drømme om min mormor der desværre er død.
Det er dejligt at "få er gensyn" med hende. Men nogle dage vågner jeg op pisse ked af det fordi det går op for mig at det ikke er virkeligt. :(
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 4. jul 2016, 16:26

xxx---xxx skrev:
Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:Sjovt i snakker navne herinde i dag. Det har kæresten og jeg gjort siden vi var til kønsscanning i går.

Vi venter os endnu en dreng :love: og er på total bar bund :(
Jeg syntes at N's navn er så unikt at det er svært at finde et der matcher.

Og så håber jeg ikke i forstår dette forkert eller synes jeg er flabet eller forkælet. Men det skal lige synkes at det er endnu en dreng.
Jeg ved at det om et par dage ikke kan være andet, samt at vi kommer til at elske denne dreng aå ubetinget højt som vi elsker N.
Men jeg har altid forstillet mig at jeg skulle have piger, eller i det mindste en pige. Og det får vi ikke nu.

Det gør det så hellere ikke bedre at meget af min nærmeste familie nærmest virkede skuffet og spurgte om vi nu var sikre.
Sidst vi fik en pige i familien var da min kusine blev født for 20 år siden.
Der er siden kommet 6 drenge til. Jeg ved godt de bare synes det kunne have været sjovt men det ramte mig bare i går da vi fortalte det.

Men når jeg tænker over det så glæder jeg mig også helt vildt til det er en dreng. Selvom en pige og en dreng sagtens kan lege sammen så må det da også have sine fordele at det er samme køn.
Og så er der også alt det mega lækre tøj vi har gemt fra da N var lille.
Og vi kommer til at spare en masse penge i indkøb :lol:

Ej det bliver sku rigtig godt. Nu er eneste problem at finde et navn!

Pt er dem der ligger højest uden at være helt i toppen

Karlo
Karl
Felix


Det er så svært det med køn. Alle har en mening om det, og det du skriver er bare så 'forbudt', men jeg tror altså ikke at man er skuffet, når man først stået med barnet. Men man har jo nogle forestillinger osv, som brister, hvis man får modsatte køn end man havde forventet.

Er sikker på det nok skal blive godt - og jeg synes ikke du lyder forkælet :kys:



Nej skuffet ved jeg at vi ikke bliver. Det er jeg ked af hvis mit indlæg har lagt op til.
Jeg synes ellers jeg prøvede at gøre det meget klart at jeg netop vidste at det ingen betydning har når først barnet er her.

Det er jo netop kun tanker fra inden der gør sig gældende!


Selvfølgelig bliver du ikke skuffet, det tror jeg da alle kan forstå;) jeg forstår godt dine tanker, jeg havde det omvendt mht dreng/pige, men samme følelser tænker jeg, det skulle lige sluges at det var en pige derinde, havde håbet lidt på en lillebror, så vi havde to drenge. Nu har vi så kendt kønnet i 14 uger, og vi glæder os til lillesøster kommer nu!
1
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 4. jul 2016, 16:27

Nuttede-nuser: Årh, charmen ved at være højgravid. Jeg glæder mig ikke :lol:

XXX: Jeg havde det på helt samme måde min datter. Jeg havde forventet en dreng af en eller anden grund. Så da jeg fik af vide at det var en pige skulle jeg sluge den. Og omstille mig på en eller anden måde.

Nohr er også et virkelig fint navn. Min mand hev det med ind i bunken af forslag i går. Han arbejder i Søværnet heroppe og en af baserne hedder jo station Nord, så det synes han kunne være lidt sjovt. Jeg har dog en bekendt, hvis søn hedder det. Af en eller anden grund leder jeg kun efter navne, som ingen jeg kender hedder.
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 16:38

Kolderudolf skrev:Nuttede-nuser: Årh, charmen ved at være højgravid. Jeg glæder mig ikke :lol:

XXX: Jeg havde det på helt samme måde min datter. Jeg havde forventet en dreng af en eller anden grund. Så da jeg fik af vide at det var en pige skulle jeg sluge den. Og omstille mig på en eller anden måde.

Nohr er også et virkelig fint navn. Min mand hev det med ind i bunken af forslag i går. Han arbejder i Søværnet heroppe og en af baserne hedder jo station Nord, så det synes han kunne være lidt sjovt. Jeg har dog en bekendt, hvis søn hedder det. Af en eller anden grund leder jeg kun efter navne, som ingen jeg kender hedder.


Vi synes også selv det er rigtig fint og meget unikt. Det bider os så i røven nu vi ikke kan finde et der matcher :lol:

Og for jer giver det jo endnu mere mening!

Vi har dog også flere navne hvor vi har sagt nej pga venners eller bekendtes børn hedder det. Eller hunde og katte :D

Godt vi har helt til december.
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 16:39

Har jeg forresten skrevet herinde at en af mine veninder som jeg har kendt siden vi var helt små også er gravid.?
Og så med termin dagen før mig :lun: :banan:

Jeg er helt vild med det og kan slet ikke få armene ned. Tænk at kunne dele ens barsel med en der er så tæt på en! Det bliver så fedt.

I skulle have set os da vi fandt ud af at vi begge var gravide med termin på næsten samme dato. Det var så surrealistisk.

Vi skal også føde samme sted selvom vi bor to forskellige steder. Vi har dog aftalt at vente til omkring 10 januar. :D
3
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 4. jul 2016, 16:50

Jeg synes Storm er godt sammen med Nohr :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 16:57

xxx---xxx skrev:
Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:Sjovt i snakker navne herinde i dag. Det har kæresten og jeg gjort siden vi var til kønsscanning i går.

Vi venter os endnu en dreng :love: og er på total bar bund :(
Jeg syntes at N's navn er så unikt at det er svært at finde et der matcher.

Og så håber jeg ikke i forstår dette forkert eller synes jeg er flabet eller forkælet. Men det skal lige synkes at det er endnu en dreng.
Jeg ved at det om et par dage ikke kan være andet, samt at vi kommer til at elske denne dreng aå ubetinget højt som vi elsker N.
Men jeg har altid forstillet mig at jeg skulle have piger, eller i det mindste en pige. Og det får vi ikke nu.

Det gør det så hellere ikke bedre at meget af min nærmeste familie nærmest virkede skuffet og spurgte om vi nu var sikre.
Sidst vi fik en pige i familien var da min kusine blev født for 20 år siden.
Der er siden kommet 6 drenge til. Jeg ved godt de bare synes det kunne have været sjovt men det ramte mig bare i går da vi fortalte det.

Men når jeg tænker over det så glæder jeg mig også helt vildt til det er en dreng. Selvom en pige og en dreng sagtens kan lege sammen så må det da også have sine fordele at det er samme køn.
Og så er der også alt det mega lækre tøj vi har gemt fra da N var lille.
Og vi kommer til at spare en masse penge i indkøb :lol:

Ej det bliver sku rigtig godt. Nu er eneste problem at finde et navn!

Pt er dem der ligger højest uden at være helt i toppen

Karlo
Karl
Felix


Det er så svært det med køn. Alle har en mening om det, og det du skriver er bare så 'forbudt', men jeg tror altså ikke at man er skuffet, når man først stået med barnet. Men man har jo nogle forestillinger osv, som brister, hvis man får modsatte køn end man havde forventet.

Er sikker på det nok skal blive godt - og jeg synes ikke du lyder forkælet :kys:



Nej skuffet ved jeg at vi ikke bliver. Det er jeg ked af hvis mit indlæg har lagt op til.
Jeg synes ellers jeg prøvede at gøre det meget klart at jeg netop vidste at det ingen betydning har når først barnet er her.

Det er jo netop kun tanker fra inden der gør sig gældende!


Jeg mente ikke du virkede skuffet, forsøgte bare at understrege det du selv skrev, det gik så ikke så ikke så godt :genert:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 4. jul 2016, 17:01

Jeg blev på sofaen resten af dagen :genert: Da jeg hentede S var hun lige så neget på tværs som i morges og det gjorde det ikke bedre. Efter lidt tid spurgte hun dog om vi ikke skulle putte på sofaen :lun: Det hjalp.
Aftensmaden var heller ingen fest, men i det mindste var min mand hjemme til at tage det store slag.

Sådan en 3,5 årig kan virkelig være strid :tie:
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 4. jul 2016, 17:06

Jeg er 11+0 i dag og synes jeg har været preggers virkelig længe nu. Nu gider jeg egentlig ikke dét pjat mere! :-D

Og så er jeg virkelig bange for at få bækkenløsning. Jeg har jo hest og rider ret seriøst, hvilket jeg ønsker at gøre så længe som muligt. Men jeg har flere gange nu oplevet at have lidt lændesmerter/måske si-smerter bagefter. Og hvad jeg tror er plukveer - mit underliv er i hvert fald spændt på en lidt ubehagelig måde.
I går var jeg så ude at spise og da jeg rejste mig bagefter, gjorde mit skamben ondt foran, men ikke sådan som der står i "brugsanvisningen" til bækkensmerter. Det var mere en slags svien end "los i skrævet med træsko". Jeg magter bare ikke, hvis jeg ikke kan ride i megalang tid! :whine: Og vi bor på 4., jeg orker ikke at skulle slæbe mig op og ned ad trapperne med smerter heller.
Jeg skal have bestilt tid hos en kiropraktor, måske har jeg noget skævhed der kan rettes og løse det inden det bliver et rigtigt problem.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 4. jul 2016, 17:08

Apropos køn, så tror jeg altså lidt uofficielt på at vi venter en pige... Måske er det bare fordi jeg ikke kan forestille mig andet end at jeg selvfølgelig får en rigtig ridepige :lun:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 18:13

Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:
Bøtte skrev:
xxx---xxx skrev:Sjovt i snakker navne herinde i dag. Det har kæresten og jeg gjort siden vi var til kønsscanning i går.

Vi venter os endnu en dreng :love: og er på total bar bund :(
Jeg syntes at N's navn er så unikt at det er svært at finde et der matcher.

Og så håber jeg ikke i forstår dette forkert eller synes jeg er flabet eller forkælet. Men det skal lige synkes at det er endnu en dreng.
Jeg ved at det om et par dage ikke kan være andet, samt at vi kommer til at elske denne dreng aå ubetinget højt som vi elsker N.
Men jeg har altid forstillet mig at jeg skulle have piger, eller i det mindste en pige. Og det får vi ikke nu.

Det gør det så hellere ikke bedre at meget af min nærmeste familie nærmest virkede skuffet og spurgte om vi nu var sikre.
Sidst vi fik en pige i familien var da min kusine blev født for 20 år siden.
Der er siden kommet 6 drenge til. Jeg ved godt de bare synes det kunne have været sjovt men det ramte mig bare i går da vi fortalte det.

Men når jeg tænker over det så glæder jeg mig også helt vildt til det er en dreng. Selvom en pige og en dreng sagtens kan lege sammen så må det da også have sine fordele at det er samme køn.
Og så er der også alt det mega lækre tøj vi har gemt fra da N var lille.
Og vi kommer til at spare en masse penge i indkøb :lol:

Ej det bliver sku rigtig godt. Nu er eneste problem at finde et navn!

Pt er dem der ligger højest uden at være helt i toppen

Karlo
Karl
Felix


Det er så svært det med køn. Alle har en mening om det, og det du skriver er bare så 'forbudt', men jeg tror altså ikke at man er skuffet, når man først stået med barnet. Men man har jo nogle forestillinger osv, som brister, hvis man får modsatte køn end man havde forventet.

Er sikker på det nok skal blive godt - og jeg synes ikke du lyder forkælet :kys:



Nej skuffet ved jeg at vi ikke bliver. Det er jeg ked af hvis mit indlæg har lagt op til.
Jeg synes ellers jeg prøvede at gøre det meget klart at jeg netop vidste at det ingen betydning har når først barnet er her.

Det er jo netop kun tanker fra inden der gør sig gældende!


Jeg mente ikke du virkede skuffet, forsøgte bare at understrege det du selv skrev, det gik så ikke så ikke så godt :genert:



Åh det skal du ikke tænke på :kys:
Det var mere hvis det var blevet misforstået at jeg ville skære det ud :lol:
Og ikke fordi det var dig.
Men nogle ville bare kunne misforstå det no matter what bare fordi man skrev noget om emnet :8:
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 4. jul 2016, 18:18

Bøtte stakkels dig. Nogle dage er bare hårdere end andre.
Vi er inde i en periode hvor N bare hyler så snart han ikke får sin vilje :s det er til at få spat af!

Joy jeg ville nok passe på hvis jeg var dig og få det tjekket hurtigt inden du rider meget mere.
Men jeg er så også panisk angst for at der sker noget med ens bækken eller lænd under graviditeten.

Sidste søndag fik jeg et Lændehold. Og jeg panikkede totalt. Jeg havde det for 1,5 år siden hvor jeg ikke gik til kiro før det var alt for sent. Og der var det blevet til en begyndende diskus. Jeg var hjemme i 14 dage og på seriøs drugs.
Min største skræk er at det kommer tilbage når man ingen smertestillende må tage.

Så i mandags bestilte jeg som det første en tid til kiro og fordi jeg tog det i tide, så havde jeg kun rigtig ondt et par dage heldigvis. Nu er det næsten væk heldigvis.

Det blev en lidt længere historier. Den var mest for at sige tag det inden det udvikler sig!
0

Tilbage til "Graviditet"