Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 12:06

Jeg har ferie, og jeg er bare så røvdårlig til at holde sommerferie, når jeg er single. Mine veninder har ikke ferie.

Jeg savner virkelig bare at komme ud og opleve ting med en kæreste, hygge, grille, lave bål i haven, putte under åben himmel, se solnedgange, sexe i det fri.....og så mangler jeg virkelig en til at hænge lamper op, sætte hylder op, slæbe ting til storskrald, nå støvet over trappen, ordne løse skruer og svede i bar mave :savl:

Godt jeg har et stort hus, der trænger til oprydning, omrokering og rengøring, ellers ville jeg sumpe mig selv væk :genert:
4
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 12:08

Jeg er for resten blevet inviteret på 2 dates de sidste par dage - men jeg tøver virkelig, fordi jeg virkelig er bange for at ryge i den der "tænk hvis han også røvrender mig"-angst - jeg har vitterlig oplevet så mange spassere nu, at jeg på forhånd er super skeptisk. Det er satme synd, for de er sikkert nogle gode guys, flere af dem.... :genert:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2016, 12:11

malou_43 skrev:Jeg er for resten blevet inviteret på 2 dates de sidste par dage - men jeg tøver virkelig, fordi jeg virkelig er bange for at ryge i den der "tænk hvis han også røvrender mig"-angst - jeg har vitterlig oplevet så mange spassere nu, at jeg på forhånd er super skeptisk. Det er satme synd, for de er sikkert nogle gode guys, flere af dem.... :genert:

Du er i hvert fald god nok, ikke? Det tænker jeg altid på, når jeg har fornemmelsen af, at der ikke er flere gode fyre.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. jul 2016, 15:28

Jeg er kommet til skade, et vredet knæ og en del hudafskrabninger :whine: for anden gang på en uge :rulle:

Gad godt en omsorgsfuld mand til at lave mad og se dårlig tv med :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jul 2016, 15:30

Åh ja frøkenM, sådan en til lige at puste på ens skrammer :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. jul 2016, 15:31

Planten skrev:Åh ja frøkenM, sådan en til lige at puste på ens skrammer :)

Lige præcis :D
Det er mega øv når det sker.

Nu må jeg hente min egen chokolade i køleskabet og lave min egen aftenmad :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 15:40

Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:Jeg er for resten blevet inviteret på 2 dates de sidste par dage - men jeg tøver virkelig, fordi jeg virkelig er bange for at ryge i den der "tænk hvis han også røvrender mig"-angst - jeg har vitterlig oplevet så mange spassere nu, at jeg på forhånd er super skeptisk. Det er satme synd, for de er sikkert nogle gode guys, flere af dem.... :genert:

Du er i hvert fald god nok, ikke? Det tænker jeg altid på, når jeg har fornemmelsen af, at der ikke er flere gode fyre.


Mja, jeg tror kuren vil være netop at møde en af de gode fyre.
Sidste gang, jeg følte sådan her var for 5 år siden - jeg havde mødt en bunke spassere :tie: . Og denne ene fyr, jeg slet ikke var interesseret i, som havde jagtet mig i halvandet år, skrev så en aften og jeg lod mine parader falde. Og han blev så en dejlig kæreste i 3 år og lærte mig at, der virkelig var gode fyre derude (ham smed jeg så væk, du som jeg er :gisp: )
De er derude, men man skal også turde, før de kan vise en det.

Problemet er bare, at jeg er blevet så utrolig dårlig til at skelne mellem dem alle. :genert:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jul 2016, 15:42

FrøkenM skrev:
Planten skrev:Åh ja frøkenM, sådan en til lige at puste på ens skrammer :)

Lige præcis :D
Det er mega øv når det sker.

Nu må jeg hente min egen chokolade i køleskabet og lave min egen aftenmad :lol:

Det er simpelthen for dårligt! :lol2:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jul 2016, 15:45

malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:Jeg er for resten blevet inviteret på 2 dates de sidste par dage - men jeg tøver virkelig, fordi jeg virkelig er bange for at ryge i den der "tænk hvis han også røvrender mig"-angst - jeg har vitterlig oplevet så mange spassere nu, at jeg på forhånd er super skeptisk. Det er satme synd, for de er sikkert nogle gode guys, flere af dem.... :genert:

Du er i hvert fald god nok, ikke? Det tænker jeg altid på, når jeg har fornemmelsen af, at der ikke er flere gode fyre.


Mja, jeg tror kuren vil være netop at møde en af de gode fyre.
Sidste gang, jeg følte sådan her var for 5 år siden - jeg havde mødt en bunke spassere :tie: . Og denne ene fyr, jeg slet ikke var interesseret i, som havde jagtet mig i halvandet år, skrev så en aften og jeg lod mine parader falde. Og han blev så en dejlig kæreste i 3 år og lærte mig at, der virkelig var gode fyre derude (ham smed jeg så væk, du som jeg er :gisp: )
De er derude, men man skal også turde, før de kan vise en det.

Problemet er bare, at jeg er blevet så utrolig dårlig til at skelne mellem dem alle. :genert:



Jeg kan heller ikke skelne så godt. Eller, jeg skærer dem alle over en kam og mistænker dem for at skjule noget eller holde mig hen. Og jeg tror seriøst, at jeg har skubbet nogle søde, ordentlige mænd væk på den måde. Desværre.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 15:58

Planten skrev:
malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:Jeg er for resten blevet inviteret på 2 dates de sidste par dage - men jeg tøver virkelig, fordi jeg virkelig er bange for at ryge i den der "tænk hvis han også røvrender mig"-angst - jeg har vitterlig oplevet så mange spassere nu, at jeg på forhånd er super skeptisk. Det er satme synd, for de er sikkert nogle gode guys, flere af dem.... :genert:

Du er i hvert fald god nok, ikke? Det tænker jeg altid på, når jeg har fornemmelsen af, at der ikke er flere gode fyre.


Mja, jeg tror kuren vil være netop at møde en af de gode fyre.
Sidste gang, jeg følte sådan her var for 5 år siden - jeg havde mødt en bunke spassere :tie: . Og denne ene fyr, jeg slet ikke var interesseret i, som havde jagtet mig i halvandet år, skrev så en aften og jeg lod mine parader falde. Og han blev så en dejlig kæreste i 3 år og lærte mig at, der virkelig var gode fyre derude (ham smed jeg så væk, du som jeg er :gisp: )
De er derude, men man skal også turde, før de kan vise en det.

Problemet er bare, at jeg er blevet så utrolig dårlig til at skelne mellem dem alle. :genert:



Jeg kan heller ikke skelne så godt. Eller, jeg skærer dem alle over en kam og mistænker dem for at skjule noget eller holde mig hen. Og jeg tror seriøst, at jeg har skubbet nogle søde, ordentlige mænd væk på den måde. Desværre.


Ja det er lidt skidt, ik :genert: Jeg skubbede en af de gode væk for et par måneder siden. Og en af dem, jeg snakker med, virker også som en af de gode - men der er noget, der nager alligevel. Og den der med at mavefornemmelsen aldrig lyver - det er sandt, men den er også total overdramaqueen i de her situationer :lol:
1
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jul 2016, 16:00

Nå, men jeg tror jeg lægger projektet med at begynde at date igen på hylden for denne omgang.
I forrige uge havde jeg en date med en mand, hvor vi havde aftalt en dag at mødes. Da jeg skrev til ham for at høre nærmere om tid og sted, svarede han aldrig, og så havde jeg ligesom afsat dagen til ingenting.
Nu sidder jeg her igen, efter i går aftes at have skrevet til en mand om tid og sted idag, og har intet hørt, selvom jeg har givet udtryk for, at det ville passe bedst med en kaffe-agtig date om eftermiddagen. Vi har skrevet sammen ret længe, og haft aftalt denne dag i en uges tid. Eftersom han har givet udtryk for gerne at ville planlægge daten for os, har jeg ikke spurgt yderligere ind til planen, udover i går, da jeg syntes det var rart at vide i forhold til turen hjem fra job.
Er det mig den er gal med? Oplever I andre det samme?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jul 2016, 16:15

malou_43 skrev:Ja det er lidt skidt, ik :genert: Jeg skubbede en af de gode væk for et par måneder siden. Og en af dem, jeg snakker med, virker også som en af de gode - men der er noget, der nager alligevel. Og den der med at mavefornemmelsen aldrig lyver - det er sandt, men den er også total overdramaqueen i de her situationer :lol:

Jeg er lidt vild med, at din mavefornemmelse er dramaqueen :-D
Altså, jeg synes, det var smartere, hvis den chillede, men det er lidt morsomt :)

Jeg øver mig i at tage det roligt og små, stille skridt.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. jul 2016, 19:50

Jeg er faldet i snak med en rigtig sød og sjov, dygtig, jævnaldrende, mandlig kollega (fik jeg det hele med? :D ) i anden afdeling og anden filial.

Det startede med kun at være af arbejdsmæssige årsager, vi talte sammen. Men det blev hurtigt til sjove og interessante samtaler om alt mellem himmel og jord over tlf og Messenger.

Det kører bare. Jeg tror, det er, fordi han er ... nu kommer det ... bøs' (harh! I havde ellers lige troet, hva'? :P)

Anyway. Jeg NYDER, at det er helt ukompliceret at snakke og grine godt med en både pæn og charmerende mand.

For det er sgu dét, jeg har savnet - god snak, også om noget af det, der foregår lidt længere inde i hovedet. Og så en humor, der ligner min. Ikke en handyman (det kan veninden eller viceværten klare), og heller ikke én at putte med (for reelt har jeg altid syntes, det var både for varmt og tit lidt nederen). Og det dér med at lave "kæresteting" ... Nej, savner heller ikke dét. Det er ligesom ikke mig. Eller måske er rækkefølgen bare anderledes:

Hvis jeg på et tidspunkt løber på en rigtig god samtalepartner, som reflekterer, spytter noget spændende tilbage, spørger, er nysgerrig ... Så vil jeg nok rigtig gerne lave "kæresteting" med ham. Men kæresteting i sig selv er jo normalt ikke noget, man ikke kan gøre med en god veninde eller alene.

Well. Jeg glæder mig meget til at møde ham firmabøssen for første gang live om få dage. Også, men bestemt ikke kun, fordi det muligvis kunne komme til at betyde spændende nyt ift mine fremtidige muligheder jobmæssigt ...
9
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 5. jul 2016, 19:56

Jeg har været på date her til aften. Vi har skrevet meget sammen, og jeg glædede mig rigtig meget til at møde ham.
..... Og daten viste sig så at være helt forfærdelig :genert: Jeg har virkelig ikke lyst til at se ham igen (det må lige siges, at han ikke gjorde noget forkert), og jeg har det helt skidt over, at jeg skal stoppe vores kontakt, og jeg håber mest på, at han starter med at skrive, at vi ikke lige er et match.

Jeg er rigtig ærgerlig over, at det gik, som det gjorde. Måske jeg havde for høje forventninger. Kender I til det og den øv-følelse bagefter?
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2016, 20:16

Pyjamas skrev:Jeg har været på date her til aften. Vi har skrevet meget sammen, og jeg glædede mig rigtig meget til at møde ham.
..... Og daten viste sig så at være helt forfærdelig :genert: Jeg har virkelig ikke lyst til at se ham igen (det må lige siges, at han ikke gjorde noget forkert), og jeg har det helt skidt over, at jeg skal stoppe vores kontakt, og jeg håber mest på, at han starter med at skrive, at vi ikke lige er et match.

Jeg er rigtig ærgerlig over, at det gik, som det gjorde. Måske jeg havde for høje forventninger. Kender I til det og den øv-følelse bagefter?

Jeg kan godt forstå, du er skuffet. Når jeg går på date, regner jeg som regel med, at der ikke er kemi, men jeg tror faktisk, at det er en selvopfyldende profeti. Jeg tror, det er en god ting at kunne glæde sig.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"