Terminstråd - alle er velkomne :)

Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 5. jul 2016, 23:01

Mine bryster har aldrig været sådan rigtig ømme, og jeg bruger stadig samme str bh som før jeg blev gravid. Så jeg er lidt spændt på om de overhovedet kan bruges til noget. Jeg fik for ca 14 år siden lavet en reduktion, så risikoen for at jeg ikke kan amme er ret stor.
0
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 5. jul 2016, 23:02

Og en rigtig god md til dig i morgen Bøtte :blomst:
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 6. jul 2016, 05:13

Nuttede-Nuser skrev:
achillaxedprune skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Shot jeg har ondt i min mave i dag :trist: Ikke i tarmene, men i min store dunk. Jeg kan ikke sidde op hvis ikke jeg sidder godt lænet tilbage, jeg kan sagtens stå og gå men lige så snart jeg lægger bare lidt vægt på maven så gør det bare så ondt.


Det lyder da virkelig ikke rart. :( håber det snart går over!


Det blev så til et par timers tjek på FG d jeg ikke kunne holde det ud mere. Det ser ud som om at det er på grund af urinvejsinfektion at jeg har så ondt. Men samtidig så kunne hun også mærke at jeg er en cm åben med minimal livmoderhals, så nært fortstående fødsel kan også spille ind. Så nu skal tasken pakkes i morgen og ansvars og omsorgs erklæringen skrives under.



det lyder virkelig ikke rart med så ondt. Kan man få noget mod sådan en infektion?

Og hvor spændene :banan: hvis du er gået i fødsel eller gør det snart så rigtig meget pøj pøj!
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 6. jul 2016, 05:14

Bøtte pøj pøj med i dag. Håber i kommer ind til en sød dame!
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 6. jul 2016, 05:31

Jeg gik i seng med lidt stride plukveer i går, som jeg var noget i tvivl om var ved at udvikle sig. Det gjorde de dog ikke, men det var pludselig lidt tæt på :genert:.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2016, 05:48

Nuttede-Nuser skrev:
achillaxedprune skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Shot jeg har ondt i min mave i dag :trist: Ikke i tarmene, men i min store dunk. Jeg kan ikke sidde op hvis ikke jeg sidder godt lænet tilbage, jeg kan sagtens stå og gå men lige så snart jeg lægger bare lidt vægt på maven så gør det bare så ondt.


Det lyder da virkelig ikke rart. :( håber det snart går over!


Det blev så til et par timers tjek på FG d jeg ikke kunne holde det ud mere. Det ser ud som om at det er på grund af urinvejsinfektion at jeg har så ondt. Men samtidig så kunne hun også mærke at jeg er en cm åben med minimal livmoderhals, så nært fortstående fødsel kan også spille ind. Så nu skal tasken pakkes i morgen og ansvars og omsorgs erklæringen skrives under.


Hold da op... Spændende (ja, altså at du nærmest er i fødsel ikke infektionen!)... Jeg hepper på dig! :pompom:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 6. jul 2016, 06:12

Spændende om der snart er nogen der føder :dance:

Her synes jeg ikke det går specielt godt :(

Mit bækken, ryg og iskias skaber sig mere og mere. Og det er meget begrænset hvad jeg kan. I torsdags begyndte jeg at få rigtig ondt foran på maven og det var ikke væk fredag. Da jeg så også fik menslignende smerter i lænden ringede jeg til fødegangen. Den jm jeg snakkede med mente jeg skulle undersøges for blærebetændelse, så det blev jeg. Min urin viste tegn på blærebetændelse, så jeg røg på penicillin. Dyrkningen har dog vist at den var negativ. Smerterne er gået i sig selv igen i løbet af weekenden og hvad de så kom af, aner jeg ikke.

Jeg dagdrømmer om gåture og mere bevægelighed. Og glæder mig så meget til det her er overstået.

Oveni er min datter ked af det hver morgen og vil ikke i bh. Hun har hostet siden i fredags, men har det ellers fint. Min mand begyndte at få ondt i halsen i går. Så jeg føler bare alt går op i dårligdomme herhjemme. Jeg gider ikke mere.

Sorry for tudeindlæg :blush:

Baby har det godt og sparker lystigt :blush2:
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lulu » 6. jul 2016, 06:35

Spændende med måske fødsler og skanninger i dag. Jeg krydser for at alt går godt.

Jeg var til jdm besøg i går. Og fik tiderne til resten af besøgene. Jeg synes virkelig jdm er spild af tid. Og jeg tager kun af sted for at en fagperson kan vurdere om alt er godt med baby (og lidt få at få tidligere fri fra arbejde - men jeg har kun et jdm besøg tilbage før barsel så det tæller ikke så meget).
Der var fin hjertelyd og det var fint jeg allerede mærkede liv dagligt (specielt om morgenen når jeg drikker min kaffe - jdm grinte lidt, men jeg følte mig ikke modig nok til at fortælle det samme gør sig gældende hvis (når) jeg drikker cola om aftenen :genert: ).
Jdm syntes forøvrigt det var spændende at vi ikke skulle kende kønnet det oplevede hun åbenbart ikke så tit.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 6. jul 2016, 06:51

Hvor er det spændende om der snart kommer nogle juli-babyer :lun:
0
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 6. jul 2016, 07:21

Xxx jeg er startet op i Selexid og venter så på resultatet af dyrkningen af urinen.

Jeg tror ikke jeg går i fødsel sådan lige med det sammen, hun kunne bare se på CTGen at jeg havde meget mere plukveer end jeg selv kunne mærke. Jeg mærker vel et par stykker gennem dagen, men har åbenbart mange flere. Og derfor undersøgte hun mig indvendigt. Men nu må vi se, jeg skal i hvertfald have de sidste praktiske ting klar i dag.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 6. jul 2016, 08:16

Så er md overstået. Alt var fint.
Den var ikke meget for det der scanningsnoget, men det lykkes da til sidst.
Det eneste den frivilligt viste, var at den er en lillesøster :lun:

Moderkagen er foranliggende, så ny scanning i uge 34.
11
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 6. jul 2016, 08:24

Bøtte - ej hvor godt! Tillykke :love2:

En lille pige :clap:

Fik du at vide hvordan moderkagen lå? Om den lå højt eller lavt?
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 6. jul 2016, 08:38

Tillykke Bøtte! En lillesøster :love:
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 6. jul 2016, 08:40

Tillykke Bøtte :banan: :lun:.

Heldigvis flytter de fleste moderkager sig jo fra "udgangen", men rart at de tjekker op på det.
1
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 6. jul 2016, 08:41

Stort tillykke med veloverstået skanning Bøtte :blomst:
1

Tilbage til "Graviditet"