Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 5. jul 2016, 11:55

At jeg nok mister smagssansen inden dagen er omme. Jeg ville virkelig have håbet det først var i morgen, men vi skal hjem til svigermor og have mad... og hun laver virkelig lækker mad, som jeg så ikke engang kan smage :whine:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf derived242 » 5. jul 2016, 15:45

Dirtylittledevil skrev:
dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det irriterer mig at jeg ikke kan finde det rigtige ord!
Hvis person A fortæller at han/hun har det dårligt, og person B så bare siger det er noget pjat, hvad kan man så kalde dét person B gør, med ét ord?

Jeg vlle nok sige, at B "slår det hen" ...
Skal det være mere negativt ladet? :gruble:


Slår det hen er faktisk heller ikke tosset, så må jeg bare dreje resten af sætningen i negativ retning hvis det skulle komme så vidt at B bliver ved :slem:

negligerer?
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 6. jul 2016, 09:36

Det irriterer mig at man på H&M ikke kan se hvordan deres kjoler ser ud bagpå
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 6. jul 2016, 10:45

At det skal være så skide besværligt at komme i kontakt med en vejleder vedr. en uddannelse. Skrev først en mail til vejlederen, men fik et autosvar om at han ikke var på skolen længere. Hvorfor fanden står din mail så stadig på skolens hjemmeside :forvirret:
Ringede så derud bare for at blive stillet om 3 gange, indtil jeg fik en besked om at der var lukket og jeg kunne sende en mail....jamen TIL HVEM, for helvede??

Så nu har jeg sendt en mail til hovedmailen, som sikkert bliver læst af den første jeg talte med i telefonen :sarkasme:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9572

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 6. jul 2016, 10:58

Venter på posten. Dvs jeg kan ikke rigtig gå nogle steder :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 6. jul 2016, 11:19

En kollegas arbejde, der er så elendigt, at jeg har været nødt til at lave det om og bruge alt for meget tid på det.

Og jeg får sgu også lidt ondt af hende, når jeg så kommer med en milliard rettelser, for hun er jo sød nok. Bare ikke særlig god til at oversætte.....
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 6. jul 2016, 12:44

FruDulle skrev:Ar jeg skal udenadlære en masse latterligt som er umuligt for mig at lære udenad. Hver gang jeg vender en side, så har jeg glemt det jeg læste.


For mig hjælper det at skrive det, jeg skal lære/kunne grundigt, ned. (At det så gav skrivekrampe, tennisalbue og en hel mappe med notater op til eksamen, det...)

Har du prøvet det?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 6. jul 2016, 15:32

Folk der bruger man og jeg som om de betyder det samme. Af en eller anden grund ser jeg det især i luksusfælden.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 15:49

Folk der dækker deres egne fejl ind under at sådan har/gør alle det jo.
"Så trængte jeg altså til at drikke ordentligt igennem her i weekenden, sådan har alle det jo engang imellem. Jeg tog bilen hjem, selvom jeg nok havde fået for meget, den kan jo smutte for alle."
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 6. jul 2016, 17:06

Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 6. jul 2016, 19:28

Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 6. jul 2016, 20:04

Daine skrev:
Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:

Det er så svinsk.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 05:50

Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.
Vores printer er selvfølgelig løbet tør og der er ingen print/kopi steder der åbner før kl 9 - hvor jeg skal være på sygehuset :panik:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 7. jul 2016, 06:43

At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8204

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 7. jul 2016, 06:50

Animi skrev:At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....

Hvis du bruger Chrome på mobil, så gå ind på Facebook.dk, og så tryk på de tre prikker ved siden af det ikon, som viser hvor mange faner du har åbent øverst i højre hjørne. Tryk derefter på "vis computerversion". Hvis hele facebook.dk skifter til en side, som det ligner på din computer, så prøv igen på en ny fane. Det skal fortsat ligne mobilsiden - når den gør det, selvom du har trykket "vis computerversion", kan du bare bruge den fane til fb fremover. Der virker beskedfunktionen.

(Ja, jeg var stædig og nægtede at hente den forpulede app). :-D
2

Tilbage til "Generelt"