Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 20:13

Vira skrev:Om kongehuset egentligt har en nemkonto :gruble:


Jeg fornemmer, at de har en nem konto. Men dét er nok noget andet ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 21:32

Stephanie Star, og især hvad det er der foregår dér øverst i hendes hår. Det ligner en meget filtret omgang.
Og hvorfor er hendes ansigt pludselig så "puffy", hun plejer at være meget mere kantet, som på nederste billede.
- og kan det virkelig passe at hun har så mange mænd? :s

Billede

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2016, 21:37

Dirtylittledevil skrev:Stephanie Star, og især hvad det er der foregår dér øverst i hendes hår. Det ligner en meget filtret omgang.
Og hvorfor er hendes ansigt pludselig så "puffy", hun plejer at være meget mere kantet, som på nederste billede.
- og kan det virkelig passe at hun har så mange mænd? :s

Billede

Billede

Hvem er hun? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 21:39

^^ Jeg har hele tiden syntes, at hun ligner en mand, der har taget dametøj på og proppet et par fodbolde under blusen. Ansigtet er lidt hekseagtigt ... Jeg håber da, hun har mange mænd. Ellers har alt besværet og operationerne jo været spild af tid ...

Øverste billede ser meget photoshoppet ud. Hun har ikke bare mere fylde i kinderne. Huden er også tydeligt retoucheret, om end det er professionelt, så ser huden jo helt ung ud.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 21:45

2SHY skrev:Hvem er hun? :gruble:


Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2016, 21:48

Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:Hvem er hun? :gruble:


Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie

Ah så er det derfor jeg ikke aner hvem hun er :lol: Jeg ser aldrig Singleliv :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Æske » 6. jul 2016, 21:49

2SHY skrev:
Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:Hvem er hun? :gruble:


Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie

Ah så er det derfor jeg ikke aner hvem hun er :lol: Jeg ser aldrig Singleliv :)


Du er på ingen måde gået glip af noget :lol:
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 21:49

Dirtylittledevil skrev:
Guilded_Lily skrev:Om Niels Brinck har fået måneansigt, eller om han "bare" er blevet tyk :gruble:


Hvis det er ham Station 2 værten, så tror jeg nærmest at han er ved at gå i opløsning :forvirret2:


Aj, det er altså SÅ godt ramt. Spot on! Jeg er også helt skræmt over det, når jeg en sjælden gang ser et glimt af ham på skærmen. Engang var han faktisk pæn. Det gør mig sgu næsten helt ked af det med det forfald ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 6. jul 2016, 21:58

Dirtylittledevil skrev:Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie

Skægt, dengang jeg var en ung, lækker mand, kan jeg slet ikke huske, at jeg drømme om at sværme om sådan en ... :genert: :gruble:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:05

dgd2007 skrev:Skægt, dengang jeg var en ung, lækker mand, kan jeg slet ikke huske, at jeg drømme om at sværme om sådan en ... :genert: :gruble:


Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 6. jul 2016, 22:10

Dirtylittledevil skrev:Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.

Vi havde sgu da ikke kompjutere dengang, vel! :stoned: :P Det var kun CPR og DR's valgstudie, der havde det :)
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:11

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.

Vi havde sgu da ikke kompjutere dengang, vel! :stoned: :P Det var kun CPR og DR's valgstudie, der havde det :)


Så hed det vel en elektronhjerne :lol2:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 22:12

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Guilded_Lily skrev:Om Niels Brinck har fået måneansigt, eller om han "bare" er blevet tyk :gruble:


Hvis det er ham Station 2 værten, så tror jeg nærmest at han er ved at gå i opløsning :forvirret2:


Aj, det er altså SÅ godt ramt. Spot on! Jeg er også helt skræmt over det, når jeg en sjælden gang ser et glimt af ham på skærmen. Engang var han faktisk pæn. Det gør mig sgu næsten helt ked af det med det forfald ...

Jeg tror egentlig, at Niels Brinch kan levere en fin version af Tom Waits - Tom Trauberts Blues. Han trænger i hvert fald til at rømme sig snarest.


Cover-versioner er tit noget værre noget. Det vil jeg alligevel ikke skyde Brinch i skoene. Men han kunne passende skrive sit eget hæse hit. En marinade-blues ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 7. jul 2016, 10:59

Danskernes Parti og især deres væremåde på FB.

Har lige spildt en times tid på at læse opslag igennem; de snakker ned til "ikke-danskere", svarer ikke rigtigt på hvad der spørges om og/eller gør grin med folk.

Hvordan kan folk tage dem seriøst? Er det "social-klasse 97"-folk, der finder deres politik god. :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 7. jul 2016, 11:46

Hvorfor gamle folk der ikke tør kører mere en 80 km/t vælger at køre på motorvejen - eller have kørekort i det hele taget....
3

Tilbage til "Generelt"