Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf klumphen » 5. jul 2016, 18:14

At det stoppede med at regne lige før jeg skulle hjem fra arbejde. Og at det har været tæt på vindstille i dag, det er ret specielt at være ude i.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophaya » 5. jul 2016, 20:11

At en uges løn, som jeg troede ville blive eksporteret senere og dermed først udbetalt i september er blevet eksporteret i går, så jeg får den her den 15. juli :D Det er super fedt at få pengene op til flytningen i stedet for efter.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2016, 20:18

Persnikedy skrev:At jeg har købt puder som matcher min løgsokker og min søster nu truer med at slå hånden af mig af sammen grund :lol:

Æv, jeg troede, det var bolsjerødbeder.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Persnikedy » 5. jul 2016, 20:37

Rapfisk skrev:
Persnikedy skrev:At jeg har købt puder som matcher min løgsokker og min søster nu truer med at slå hånden af mig af sammen grund :lol:

Æv, jeg troede, det var bolsjerødbeder.


Jeg havde besøg af en ven idag som kaldte dem for syltede rødløg

Måske ser man bare det man gerne vil i mine sokker
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ina » 6. jul 2016, 10:36

Coldplay koncert i går :dåne:

Det var så godt! Jeg var helt overvældet igennem de første numre, så jeg måtte bide mig lidt i læben for ikke at bryde ud i gråd. :genert: Ville gerne afsted igen i aften! :love:
5
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 6. jul 2016, 14:48

Givskud zoo med datteren :lun:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf zembra1986 » 6. jul 2016, 17:05

At jeg har modtaget mit uddannelsesbevis på kontoruddannelsen :banan:
9
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf IrmaPigen » 6. jul 2016, 18:21

Jeg havde mine sko på i dag, og mange på jobbet kommenterede på dem, og sagde de var vildt flotte...
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 21:11

At min chef pludselig kiggede ned på mig under teammøde efter gennemgang af stor vigtig opgave og sagde: "Ninja - driver du den?"

Jeg ér klar over, at vi er kommet på langt bedre fod, hun og jeg, både mht kemi og mht opgaver, og jeg har da bestemt godt kunnet mærke, at hun er begyndt at regne med mig på en helt anden måde end førhen de sidste tre måneder. Men dér blev jeg sgu alligevel overrasket.

Svarede dog nogenlunde bekræftende. Og tænkte så i øvrigt: "Så nu er det nu, du skal rykke på networking i biksen og huske at sove med støvlerne på, Ninja! Hold den gode tone, fortsæt med at knokle, vær engageret, grib mange bolde, markér dig, men fyld ikke for meget - og så satser vi på, du kan indkassere en fest af en anbefaling, når du - forhåbentlig - skal bruge den om nogle måneder ...".

Jeg er endnu ikke helt klar over hvorfor, men alle mine fornemmelser siger mig, at min chef føler sig ekstraordinært presset og er (mere end sædvanligt) bange for, at nogle (flere) sygemelder sig eller finder andre græsgange. De fornemmelser siger mig også, at jeg faktisk er "på vej væk uden helt selv at være klar over det endnu". Samtidig med at jeg egentlig trives. Det er lidt sært. :gruble:

Mine fornemmelser og min underbevidsthed er vist i det hele taget foran på den her: Jeg har det, som om der skal til at ske et eller andet. Et eller andet godt. Og jeg tænker, at jeg måske egentlig ikke behøver gøre så meget, men bare skal fortsætte som nu. Stille og roligt, næsen i sporet. Hun er ved at have glemt efteråret, de kæmpe opgør, vi havde, sygemelding, misforståelser, kontroverser, bitterhed. Og jeg skal nok sørge for, hun glemmer det helt. Og husker og indser det om mig, som jeg synes, hun bør.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf IrmaPigen » 7. jul 2016, 05:02

^Hold nu kæft, en masse udstyr.

Hvad skal du bruge det til?

Er den lille skovl til, når man skal på lokum?
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Charly » 7. jul 2016, 06:20

Bad Samaritan skrev:Så blev det juleaften!

Unavngivet.png


Kompas, foldekniv m. selecutter, taclite lygte, kikkert, trope-sovepose m. underlag og myggenet, 88L :love2:sprey rygsæk, Trangia, sammenfoldelig vaskebalje og opvaskebørste m. sæbedispenser, solar charger :lun: , natlampe, en ny go-bag med plads til satellittelefon, GPS og hele pisset, Gerber-tool, mini-spadefolde og nye Oakley-briller med polariserede glas. Åh, jeg er en glad lille julegris lige nu! :cool:

Min mand er grøn af misundelse :D
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 7. jul 2016, 06:21

At starte dagen med at pusle om kattekillinger.
6
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Charly » 7. jul 2016, 07:27

Bad Samaritan skrev:
Charly skrev:
Bad Samaritan skrev:Så blev det juleaften!

Unavngivet.png


Kompas, foldekniv m. selecutter, taclite lygte, kikkert, trope-sovepose m. underlag og myggenet, 88L :love2:sprey rygsæk, Trangia, sammenfoldelig vaskebalje og opvaskebørste m. sæbedispenser, solar charger :lun: , natlampe, en ny go-bag med plads til satellittelefon, GPS og hele pisset, Gerber-tool, mini-spadefolde og nye Oakley-briller med polariserede glas. Åh, jeg er en glad lille julegris lige nu! :cool:

Min mand er grøn af misundelse :D

... og så har han IKKE engang set mine slangegift-pumpesæt, ørkenstøvlerne og mine små trådløse Bluetooth Bose-højtalere, som jeg skal bruge til at bringe Stones og Led Zep ud til selv de fjerneste og allermest hedenske afkroge af Østafrika med! :cool:


IrmaPigen skrev:^Hold nu kæft, en masse udstyr.

Hvad skal du bruge det til?

Er den lille skovl til, når man skal på lokum?


Lange dage i bjerge og ørken, hvor der ingen elektricitet er at finde - og så til sådan helt generelt at gøre mit liv meget lettere, når jeg er derude i flere dage af gangen. Derudover har jeg sat det som et kriterie at jeg skal kunne opholde mig derude i 72 timer og/eller selv kunne finde tilbage med det gear jeg har med mig, hvis nu uheldet skulle være ude og vi mister bilen eller noget. Spaden kan bruges til at grave dækkene fri med (sandet er så varmt at man får brandsår på fingrene) - til relativt hurtigt at finde ned til fugtig jord i udtørrede vandhuller og hvor der er træer med rødder, som man så kan vride vand ud af gennem en T-shirt, hvis man er rigtig fucked - og så kan man lave en rende rundt om sin soveplads til at holde alt muligt kryb væk. Meeeen den kan da også bruges til spadeptruljer i en snæver vending. :lol:

Jeg er specielt vild med den lille cylindriske LED-natlampe nederst i billedet. Den har solceller i toppen, et håndtag på siden og en dynamo til en snæver vending, vejer næsten intet og lyser fint op i et område med en fire diameters penge - og så til lyden af 169 kroner! Jeg er temmelig sikker på at jeg kunne blive mangemillionær på at starte parallelimport af den lille baby! :-p

Min mand må aldrig aldrig se dette :-D
1
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 08:53

Har været på sygehuset igen. Min skjoldbruskkirtel eller andet i det område, fejler ikke spor. Sweet. Nu er jeg helt clearet for autoimmune sygdomme.

Har købt 7 nye planter, som vi slet ikke har plads til :blush:
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Badesandalen » 7. jul 2016, 09:03

Ferie fra i morgen og under en uge til min fødselsdag! :banan: Og nåååååååårh, jeg glæder mig! Så meget at jeg nynnede fødselsdagssange for mig selv i aftes da jeg lå på sengen og spillede på min mobil. :genert: Jeg tør forresten også godt at love fantastisk vejr på den vigtigste og bedste dag i året, for jeg har været SÅ god.



Ja, jeg er et barn, ti stille. :blush:
7

Tilbage til "Generelt"