Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf achillaxedprune » 20. jun 2016, 15:45

Min mand er ikke nok nøgen. Dét er irriterende. :cuss:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 21. jun 2016, 11:45

Han får indimellem sådan nogle bageflip, hvor han går helt vildt meget op i at bage. :stoned: Så bruger han 1 mio.kr. på specialmel og alt muligt.

De sidste to dage har han så haft et flip. Og det er lækkert med nybagt brød. Men så liiiige i går i ulvetimen, SKULLE de to deje han havde sat over i forgårs hæve på køkkenbordet, og bagefter på grillen og i ovnen. Og den dej der skulle på grillen var for klistret og... REN PANIK. :panik:

Børnene var trætte og skændtes, og jeg var så træt af at han skulle være bager lige der. Da jeg så foreslog at putte dejen på bagepapir og bære det ud til grillen sådan og dejen så ikke ville slippe bagepapiret igen derude, så var verden af lave, og det gjorde vi ALDRIG igen. :rulle:

Og så efterlader han køkkenet med mel og dej over det hele, og flere klude og håndklæder der var drivvåd og med dej på. Da jeg kom ned efter at have puttet børnene og så det, lavede jeg en (stor) scene, og så blev der ryddet op.

Nogen gange driver han mig simpelthen til vanvid. :cuss:
7
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MOGA » 27. jun 2016, 09:07

Ballademager skrev:Jeg kom for skade at bede ham om at vende sin motorcykel (den står i carporten), så styret ikke fylder så meget, når man åbner hoveddøren. Jeg bad ham vende den, ikke flytte den, og den står stadig samme sted. Han vendte den, men siden har han fortalt alle, at jeg har skåret hans ene bolle af, fordi jeg har fortalt ham, hvordan motorcyklen skal stå. Kolleger, familiemedlemmer og mig en million gange ("nu hvor du har skåret min ene bolle af").

Hør nu her, jeg GIDER ikke høre mere om den åndsvage placering, og hvis du var under tøflen, så havde du fået besked på at parkere den et andet sted, så vasketøjet kan stå, hvor det plejer at stå (det plejer at stå der hvor motorcyklen står nu) :rulle:


Foreslå ham, at den anden bolle kan ryge også, hvis han er så utilfreds?
9
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 27. jun 2016, 09:27

Mig: "Skal vi tage til xx på lørdag?"
Kæreste: "Joeh, det kan vi lige se på"

Emh. Er det en aftale eller hvad? Kors, hvor er det irriterende at han ikke kan planlægge.
2
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 27. jun 2016, 09:31

Ballademager skrev:
Torn skrev:Mig: "Skal vi tage til xx på lørdag?"
Kæreste: "Joeh, det kan vi lige se på"

Emh. Er det en aftale eller hvad? Kors, hvor er det irriterende at han ikke kan planlægge.


Hos os ville det ikke være en aftale, her betyder det, at han ikke ved, om han gider :D


Det er sikkert sådan det er. Men så sig det dog! "Jeg ved ikke, om jeg gider". Er det så svært?!
1
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 27. jun 2016, 10:04

Ballademager skrev:
Torn skrev:
Ballademager skrev:
Torn skrev:Mig: "Skal vi tage til xx på lørdag?"
Kæreste: "Joeh, det kan vi lige se på"

Emh. Er det en aftale eller hvad? Kors, hvor er det irriterende at han ikke kan planlægge.


Hos os ville det ikke være en aftale, her betyder det, at han ikke ved, om han gider :D


Det er sikkert sådan det er. Men så sig det dog! "Jeg ved ikke, om jeg gider". Er det så svært?!


Åbenbart... Kan ikke helt greje hvorfor.


Hæ, nej. Irriterende.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 30. jun 2016, 21:31

Vi skal have ny (brugt) bil. Og min mand, der er uddannet mekaniker har selvfølgelig krav til den vil, vi nu ender med.

Jeg har sagt at det er fint, så må han fortælle mig, hvad jeg skal holde øje med, når jeg kigger på diverse salgssider/forhandlere, men enten forklarer han det med fagudtryk jeg ikke fatter eller også skærer det ud på 3 års niveau :rulle:

Efter endnu en forgæves tur ud og kigge på en bil, remsede han igen en masse fagsnak op, som jeg ikke forstår et klap af, jeg forsøgt at forklare ham det (og så er det vi ender på tre års niveau), men han fattede vist endelig budskabet for alvor da jeg spurgte ham til hvad en collum femoris fraktur var. :-D
5
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Blonderella » 6. jul 2016, 17:46

Vi har booket en campingplads i Skagen i år. Mest for hans skyld. Barndomsminder Osv Osv. Der er 1 1/2 uge til vi skal afsted. Og bum - så vil han hellere til Italien. Så jeg finder en masse forskellige muligheder - og snakker med ungerne om Italien. Og så vil han hellere til Skagen. Så jeg dropper tankerne om varme - og siger det til ungerne - og så vil han satme til Italien alligevel! Han har skiftet mening hver dag siden i fredags. Nu er det ved at være for sent at få lavet pas til de mindste. Så nu bliver det Skagen. Men nu skal jeg så høre på hans tuden over vejrudsigten
1
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Blonderella » 6. jul 2016, 17:48

Torn skrev:Mig: "Skal vi tage til xx på lørdag?"
Kæreste: "Joeh, det kan vi lige se på"

Emh. Er det en aftale eller hvad? Kors, hvor er det irriterende at han ikke kan planlægge.


Argh! Her er det "den tager vi lige senere" når der er mig der beder ham om et svar - eller "vi kan lige snakkes ved" når det er familie eller venner.

HVAD ÆNDRER SIG FRA I DAG TIL PÅ FREDAG!
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 09:14

Blonderella skrev:Vi har booket en campingplads i Skagen i år. Mest for hans skyld. Barndomsminder Osv Osv. Der er 1 1/2 uge til vi skal afsted. Og bum - så vil han hellere til Italien. Så jeg finder en masse forskellige muligheder - og snakker med ungerne om Italien. Og så vil han hellere til Skagen. Så jeg dropper tankerne om varme - og siger det til ungerne - og så vil han satme til Italien alligevel! Han har skiftet mening hver dag siden i fredags. Nu er det ved at være for sent at få lavet pas til de mindste. Så nu bliver det Skagen. Men nu skal jeg så høre på hans tuden over vejrudsigten

Hold da op :o han skal da lære at tage en beslutning i god tid og stå ved den. Fair nok man så siger "Det ser ud til at blive dårligt vejr i hele danmark, lad os tage til italien", men at skifte så meget mening er ikke i orden over for børn der måske forstår det.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 09:16

Blonderella skrev:
Torn skrev:Mig: "Skal vi tage til xx på lørdag?"
Kæreste: "Joeh, det kan vi lige se på"

Emh. Er det en aftale eller hvad? Kors, hvor er det irriterende at han ikke kan planlægge.


Argh! Her er det "den tager vi lige senere" når der er mig der beder ham om et svar - eller "vi kan lige snakkes ved" når det er familie eller venner.

HVAD ÆNDRER SIG FRA I DAG TIL PÅ FREDAG!


Her er det "Hvis du har lyst til det". Hallo, jeg spurgte om din mening og din lyst, så skal du ikke kaste den tilbage på mig. Selvfølgelig vil jeg det jeg spørger om, jeg spørger jo ikke fordi jeg ikke har lyst.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 14. jul 2016, 08:25

Så jeg skulle have et (dejligt, afslappende) bad.

"Hej Bippermor"
- kigger ind bag forhænget - "åh, jeg elsker din fine mave"
"Hvornår er du færdig?"
"Kysselyde"
- kigger ind bag forhænget -
"Hvornår er du færdig?"
"Hej Bippermor"
- kigger ind bag forhænget -
"Når Bipper kommer vil han også gerne kigge ind til dig, når du er i bad. Joooo, det må han godt, han er sød. Kysselyde"

OMFG. Jeg må lære at låse døren til badeværelset. :træt2:
10
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Precaseptica » 14. jul 2016, 08:33

Danseprinsesse skrev:Så jeg skulle have et (dejligt, afslappende) bad.

"Hej Bippermor"
- kigger ind bag forhænget - "åh, jeg elsker din fine mave"
"Hvornår er du færdig?"
"Kysselyde"
- kigger ind bag forhænget -
"Hvornår er du færdig?"
"Hej Bippermor"
- kigger ind bag forhænget -
"Når Bipper kommer vil han også gerne kigge ind til dig, når du er i bad. Joooo, det må han godt, han er sød. Kysselyde"

OMFG. Jeg må lære at låse døren til badeværelset. :træt2:


Vi mangler lidt afslutningen på den her historie, synes du ikke? Kom han så i bad?
Jeg har stor sympati for denne mand.
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 14. jul 2016, 11:44

Precaseptica skrev:Vi mangler lidt afslutningen på den her historie, synes du ikke? Kom han så i bad?
Jeg har stor sympati for denne mand.


Du kan få en invitation til hans begravelse, kan du.
15
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Badesandalen » 15. jul 2016, 19:00

Smiling_Goat skrev:"Sæt dig hen" sagde han "så laver jeg mad" sagde han... Klokken 18.30 :panik:

(Jeg er sulten)


Blev han færdig?
0

Tilbage til "Forhold og sex"