Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 17:41

Jeg har optøede rejer til mit franskbrød med smør. Burde i det mindste lave mig en rejemad. Men jeg har ingen hvidvin, for jeg er på hvid juli :( Der er meget i vejen.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:00

Jeg ser for mig et abnormt langt trætheds-ta' selv bord med is, rejemadder, pandekager, chips/dip, vingummier osv - og så en flok halvsovende debattører på langsiderne, halvt liggende ind over bordpladen ...
Senest rettet af ManicNinja 7. jul 2016, 18:26, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 18:05

Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:
6
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:08

Kommodedyret skrev:Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:


Wuhu! Mere til buffeten!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 8. jul 2016, 12:10

At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.
0
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 8. jul 2016, 12:27

Ballademager skrev:
Flowergirl skrev:At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.


Jesus :rulle: Damen må tage bussen fremover eller se at få sig et kørekort :stoned:


Synes også det var lidt hysterisk. Altså nu har jeg sgu kørt bil i nogle år, og har aldrig så meget som fået en skramme. :rulle:
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 8. jul 2016, 13:54

PMS :trist: :træt2: :sur:
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Torn » 8. jul 2016, 14:00

Jeg skriver speciale og jeg hader det. Alle dage er negative. #beholdernejhattenpå
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 8. jul 2016, 18:44

Jeg har åbenbart udviklet pollenallergi. :rulle: Håber øjendråber og næsespray tager det.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 10. jul 2016, 20:07

Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 05:47

2SHY skrev:Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:

Hvorfor det, søde? Er han helt kuldret eller? :kram:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 11. jul 2016, 13:25

Daine skrev:
2SHY skrev:Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:

Hvorfor det, søde? Er han helt kuldret eller? :kram:

Det er helt ad helvede til :whine: Jeg opgiver simpelthen nu. Jeg magter ikke opgaven og jeg bliver så ulykkelig af at komme hjem og alt bare er splittet ad til atomer :whine: Det er bare slet ikke godt. Selv vores dygtige vet. sygeplejerske anbefaler at aflevere ham igen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 13:31

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:

Hvorfor det, søde? Er han helt kuldret eller? :kram:

Det er helt ad helvede til :whine: Jeg opgiver simpelthen nu. Jeg magter ikke opgaven og jeg bliver så ulykkelig af at komme hjem og alt bare er splittet ad til atomer :whine: Det er bare slet ikke godt. Selv vores dygtige vet. sygeplejerske anbefaler at aflevere ham igen

Årh nej da, det bliver jeg trist over at høre :( Både for din skyld og hans, hvor er det ærgerligt at han ikke kan falde til - han kunne jo ikke få et bedre hjem end hos dig :kram: Men lyt til din mavefornemmelse og din vet.sygeplejerske, for situationen er jo ikke holdbar for nogen af jer :(
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 11. jul 2016, 19:21

Jeg kunne godt bruge et kram. De har fundet skygger på min mands fars ene lunge og jeg kan simpelthen ikke klare at se ham så ked af det, min mand altså. Det er intet vi kan gøre og jeg føler mig så skide hjælpeløs - og lidt alene også faktisk.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf zembra1986 » 11. jul 2016, 19:28

Sjo skrev:Jeg kunne godt bruge et kram. De har fundet skygger på min mands fars ene lunge og jeg kan simpelthen ikke klare at se ham så ked af det, min mand altså. Det er intet vi kan gøre og jeg føler mig så skide hjælpeløs - og lidt alene også faktisk.


Du får lige et cyperkram :ae:
0

Tilbage til "Generelt"