Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf dagge30 » 27. jun 2016, 09:02

HappyPaww skrev:^ Jeg læser det da bare som at han kun gider knalde piger der er på pillen...


Tænker jeg også.. Han kunne lige så godt skrive "jeg vil kun knalde hvis jeg ikke skal bruge kondom og jeg gider ikke børn"
3
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. jun 2016, 20:58

"Hej mit læge har fortalt at jeg max skal ha sex 2 gange dagligt.. :-) kan du hjælpe.?"

Jeg tror ikke, du siger det, du tror, du siger...
10
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 5. jul 2016, 18:19

Mand med meget kort profiltekst (to linjer) slutter af med: "der skal jo også være noget at snakke om."
Mands indledningsreplik: "hej smukke".
Jeg føler mig taknemlig for, at mand på den måde har efterladt rigtigt, rigtigt, rigtigt mange ting at snakke om. Jeg fornemmer, at samtalen kan starte lige der, hvor jeg ønsker det. Overvældet af nysgerrighed og valgmuligheder vælger jeg at lade være med at svare mand.
Og på den måde gik historien glip af en intens romance.


Den linje han har skrevet involverer **kvinde**, og jeg ved ikke hvad det betyder?
Citat: "Jeg bor i københavn, og prøver at finde en sød og dejlige **kvinde** og lære at kende."

Er det ligesom "". Er han sarkastisk? Er det en metafor? Går jeg glip af noget her?
5
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 5. jul 2016, 18:35

Guldfisk skrev:Den linje han har skrevet involverer **kvinde**, og jeg ved ikke hvad det betyder?
Citat: "Jeg bor i københavn, og prøver at finde en sød og dejlige **kvinde** og lære at kende."

Er det ligesom "". Er han sarkastisk? Er det en metafor? Går jeg glip af noget her?
Måske han har lært, at det ikke er så populært at kalde jer for "piger". Men han har ikke helt vænnet sig til det, så han gør lige opmærksom på, at I ER lidt fjollede :P
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 5. jul 2016, 18:41

Lurende Peber skrev:
Guldfisk skrev:Den linje han har skrevet involverer **kvinde**, og jeg ved ikke hvad det betyder?
Citat: "Jeg bor i københavn, og prøver at finde en sød og dejlige **kvinde** og lære at kende."

Er det ligesom "". Er han sarkastisk? Er det en metafor? Går jeg glip af noget her?
Måske han har lært, at det ikke er så populært at kalde jer for "piger". Men han har ikke helt vænnet sig til det, så han gør lige opmærksom på, at I ER lidt fjollede :P


Det er der, hvor jeg mangler lidt mere profiltekst fra ham... Er han den type, der ville kunne få flettet så meget mening ind i *?
Jeg ville nok stadig ikke svare ham, for jeg tænder ikke på mænd, der mener, at kvinder er lidt fjollede. Men det ville da være rart at vide :D
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 09:12

Guldfisk skrev:
Det er der, hvor jeg mangler lidt mere profiltekst fra ham... Er han den type, der ville kunne få flettet så meget mening ind i *?
Jeg ville nok stadig ikke svare ham, for jeg tænder ikke på mænd, der mener, at kvinder er lidt fjollede. Men det ville da være rart at vide :D


Og det er ikke bare * men dobbelt-* Jeg forstår godt dine spekulationer. For hvad ER reglerne for dobbelt-*? må man bare lægge den betydning i dem som man vil? (Jamen du vidste jo da vi begyndte at date at det var en **Kvinde** jeg ville have! Hvordan kan du så blive overrasket over at du skal gå i dette stramme røde læderoutfit og bo 24-7 i min spankingkælder?)
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Rapfisk » 6. jul 2016, 09:17

En enkelt stjerne bruges i Word til at lave fed skrift. Dobbelt er måske så dobbelt-fed? Er det et forsøg på understregning, eller tænder han måske på tykke kvinder lige så meget som fed skrift?
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 09:19

Har han på snedigste vis lige kaldt Guldfisken for fedesen?
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 6. jul 2016, 11:17

Dirtylittledevil skrev:Har han på snedigste vis lige kaldt Guldfisken for fedesen?


Det tror jeg faktisk, måske han har. Kan man mon anmelde den slags til nogen moderatorer på sitet?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 12:25

Guldfisk skrev:
Dirtylittledevil skrev:Har han på snedigste vis lige kaldt Guldfisken for fedesen?


Det tror jeg faktisk, måske han har. Kan man mon anmelde den slags til nogen moderatorer på sitet?


Det bør man i hvert fald kunne!
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 19:02

Sådan ind imellem, når jeg lige er i det dér helt særligt vittigt-hånlige, krakilske humør, som jeg kun deler med mig selv (og så jer), sidder jeg altså og tragikmorer mig over folks fuldstændigt meningsløse formuleringer på datingsider. Som nu fx ham her - kan han mon bare ikke selv se det?

"Jeg er en nede-på-jorden fyr, der hviler meget i mig selv.
Kan have svært ved at åbne op og slå mig løs, men er faktisk meget social."

:gruble: Du hviler meget i dig selv? Jaså? Hvorfor er det så lige, du har svært ved at åbne dig - eller "åbne op", som du så lyrisk kalder det. Burde der måske være en liiiiiille klokke her, der ringede et sted? :fløjt: Anyway - jeg er meget tilfreds med formuleringen, fordi den helt tydeligt viser, at ham her vist ikke har så skidemeget styr på (læs: indsigt i) sig selv, som han selv tror.

Hallo! Efter to linjers tekst fra ham ved jeg tydeligvis en del mere om ham, end han selv gør! Gør det så dejligt hurtigt og nemt at sortere ...

Ajmen, det er jo for fanden tragisk! Både i lige og ulige uger ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 19:08

... Og så har jeg lige spottet datingprofil på ham dér vatfransen Poul fra "Gift ved første Blik" ... Ved godt, det bare er et tv-program. Ved godt, der er tale om sammendrag. Osv. Men nøøøøj, altså. God tur til de kvindfolk, der hopper på den galej derude, siger jeg bare ... :stoned:

P.s. Har i øvrigt netop i dag haft Lene som kunde på mit arbejde!? What are the odds??
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 7. jul 2016, 19:25

ManicNinja skrev:Sådan ind imellem, når jeg lige er i det dér helt særligt vittigt-hånlige, krakilske humør, som jeg kun deler med mig selv (og så jer), sidder jeg altså og tragikmorer mig over folks fuldstændigt meningsløse formuleringer på datingsider. Som nu fx ham her - kan han mon bare ikke selv se det?

"Jeg er en nede-på-jorden fyr, der hviler meget i mig selv.
Kan have svært ved at åbne op og slå mig løs, men er faktisk meget social."

:gruble: Du hviler meget i dig selv? Jaså? Hvorfor er det så lige, du har svært ved at åbne dig - eller "åbne op", som du så lyrisk kalder det. Burde der måske være en liiiiiille klokke her, der ringede et sted? :fløjt: Anyway - jeg er meget tilfreds med formuleringen, fordi den helt tydeligt viser, at ham her vist ikke har så skidemeget styr på (læs: indsigt i) sig selv, som han selv tror.

Hallo! Efter to linjers tekst fra ham ved jeg tydeligvis en del mere om ham, end han selv gør! Gør det så dejligt hurtigt og nemt at sortere ...

Ajmen, det er jo for fanden tragisk! Både i lige og ulige uger ...

Man kan da godt have et behov for at være social men måske er genert/tilbageholdende/introvert/andet i den sociale situation

Jeg tror måske også du lægger noget andet i det at hvile i sig selv end han gør. For mig handler det at hvile i sig selv ikke om hvor god man er til at dele ud af sig selv
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 19:30

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:Sådan ind imellem, når jeg lige er i det dér helt særligt vittigt-hånlige, krakilske humør, som jeg kun deler med mig selv (og så jer), sidder jeg altså og tragikmorer mig over folks fuldstændigt meningsløse formuleringer på datingsider. Som nu fx ham her - kan han mon bare ikke selv se det?

"Jeg er en nede-på-jorden fyr, der hviler meget i mig selv.
Kan have svært ved at åbne op og slå mig løs, men er faktisk meget social."

:gruble: Du hviler meget i dig selv? Jaså? Hvorfor er det så lige, du har svært ved at åbne dig - eller "åbne op", som du så lyrisk kalder det. Burde der måske være en liiiiiille klokke her, der ringede et sted? :fløjt: Anyway - jeg er meget tilfreds med formuleringen, fordi den helt tydeligt viser, at ham her vist ikke har så skidemeget styr på (læs: indsigt i) sig selv, som han selv tror.

Hallo! Efter to linjers tekst fra ham ved jeg tydeligvis en del mere om ham, end han selv gør! Gør det så dejligt hurtigt og nemt at sortere ...

Ajmen, det er jo for fanden tragisk! Både i lige og ulige uger ...

Man kan da godt have et behov for at være social men måske er genert/tilbageholdende/introvert/andet i den sociale situation

Jeg tror måske også du lægger noget andet i det at hvile i sig selv end han gør. For mig handler det at hvile i sig selv ikke om hvor god man er til at dele ud af sig selv


Jeg kan sgutte få det til at gi' mening, at man har svært ved at åbne sig, hvis man er afklaret med og har styr på, hvad der gemmer sig derinde (altså hviler i sig selv). Muligt jeg opfatter det forkert. Men kan altså ikke få det til at stemme.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 7. jul 2016, 19:34

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:Sådan ind imellem, når jeg lige er i det dér helt særligt vittigt-hånlige, krakilske humør, som jeg kun deler med mig selv (og så jer), sidder jeg altså og tragikmorer mig over folks fuldstændigt meningsløse formuleringer på datingsider. Som nu fx ham her - kan han mon bare ikke selv se det?

"Jeg er en nede-på-jorden fyr, der hviler meget i mig selv.
Kan have svært ved at åbne op og slå mig løs, men er faktisk meget social."

:gruble: Du hviler meget i dig selv? Jaså? Hvorfor er det så lige, du har svært ved at åbne dig - eller "åbne op", som du så lyrisk kalder det. Burde der måske være en liiiiiille klokke her, der ringede et sted? :fløjt: Anyway - jeg er meget tilfreds med formuleringen, fordi den helt tydeligt viser, at ham her vist ikke har så skidemeget styr på (læs: indsigt i) sig selv, som han selv tror.

Hallo! Efter to linjers tekst fra ham ved jeg tydeligvis en del mere om ham, end han selv gør! Gør det så dejligt hurtigt og nemt at sortere ...

Ajmen, det er jo for fanden tragisk! Både i lige og ulige uger ...

Man kan da godt have et behov for at være social men måske er genert/tilbageholdende/introvert/andet i den sociale situation

Jeg tror måske også du lægger noget andet i det at hvile i sig selv end han gør. For mig handler det at hvile i sig selv ikke om hvor god man er til at dele ud af sig selv


Jeg kan sgutte få det til at gi' mening, at man har svært ved at åbne sig, hvis man er afklaret med og har styr på, hvad der gemmer sig derinde (altså hviler i sig selv). Muligt jeg opfatter det forkert. Men kan altså ikke få det til at stemme.

Det er så også fair nok. Jeg forstår godt hvad der bliver formidlet
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Forhold og sex"