Terminstråd - alle er velkomne :)

primle
Kort karma: 85
Likede indlæg: 578

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 7. jul 2016, 19:05

Ih, spændende med slimprop Sorenspige :dance:
1
xxx---xxx
Kort karma: 71
Likede indlæg: 262

Indlægaf xxx---xxx » 7. jul 2016, 19:46

Hvor spændene sorenspige :banan:
Uh jeg har helt kriller i maven på dine vegne. Var det meget eller noget af den mon?

Ang fødsel så er det så vildt så meget forskel der er.

Mit vand gik fredag morgen - jeg fik piller til igangsættelse kl 14 da jeg ikke havde fået veer. Piller igen kl 19-20 - veer fra 00-06 :sur: som gik i sig selv så snart jeg tog et bad.
Piller igen kl 9 - derefter kom der veer.
Kl 15 kom vi på fødegangen hvor jeg var 4 cm åben. Fik ve drop.
Kl 9 søndag morgen var jeg kun åbnet til 7 cm.
Derefter blev det besluttet at jeg skulle have kejsersnit.

Jeg har altid troet at jeg da bare fødte. Altså sådan rigtig urkusse kvinde agtigt. Det skete så bare slet ikke.
Jeg havde ikke engang læst afsnittet om Ks for det ville da ikke blive aktuelt. Der blev jeg så meget klogere.

Hvis du er tryg ved det så ville jeg lade ham køre rundt. Dk er heldigvis ikke så stor. Du kan risikere det tager 48 timer men du kan også risikere at det tager 2 timer.
0
Sorenspige
Kort karma: 316
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Sorenspige » 7. jul 2016, 19:56

Xxx, jeg ved ikke, hvor stor sådan en er, men jeg synes, der virkede til at være en del.

Jeg kan læse, at der sagtens kan gå uger inden fødsel, men at det tæt på termin er et tegn på, at kroppen begynder at gøre sig klar. Hvis den er i gang med det, er jeg bare glad :banan:. Sidste gang var jeg jo hermetisk lukket...
2
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 7. jul 2016, 21:11

Jeg er lidt skuffet over mine ellers søde svigerforældre.

De har for lang tid siden sagt, at de ville være hjemme sommeren over, så de kunne passe R i forbindelse med fødslen af lillesøster. I går tog de så i sommerhus i en uge. Et sommerhus som er placeret et sted, hvor man ikke kan komme fra om natten...

I denne uge har min mor så ferie, og en af vores naboer har også sagt, at vi bare skal banke på, hvis vi får brug for hjælp om natten. Så vi har heldigvis nogen, som kan passe med R.

Det er heller ikke fordi, jeg vil forvente, at mine svigerforældre ikke laver noget en hel sommer. Men så skal de bare lade være med at sige det.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2683

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 23:26

Det er så spændende Sorens!
Nu jeg tænker over det, så var det nok en dårlig idé at foreslå fødekonkurrence med en 2.gangs. :P
Kan godt forstå, du er skuffet over det. Det er ikke lige det, man har brug for - at regne med, at pasning er på plads, og så er det måske ikke alligevel.
Er du ok med naboløsningen?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2683

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 23:50

Tak for jeres svar med fødsel. Det blev jeg ikke en pind mere afklaret af. :lol:

Jeg er egentlig tryg nok ved, at han kører af sted.
Det er mest bare tanken om at stå der med de første veer, ikke kunne få fat i ham i et par timer og vide, at han derudover har et par timers kørsel hjem.
Men sandsynligheden for det er nok ret minimal trods alt.

Hvis vi når hen til, at jeg bliver sat i gang, så skal han ingen steder.
Indtil videre har han ikke lavet aftaler efter min termin.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 728
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Bøtte » 8. jul 2016, 03:08

Jeg forstår dig godt DP, man aner jo ikke hvordan man har det, og så er det bare rart, at manden er tæt på. Sidst kunne min mand også risikere at være langt væk, min. 2 timers kørsel, og det kan han faktisk også denne gang, nu jeg tænker over det. Så jeg tror bare jeg satser på at gå i gang om natten igen, det er så dejlig praktisk :-D
Forventer også at jeg kommer til at skulle føde på sygehuset der ligger 40 min, så han behøver ikke være for langt væk :genert:

Det ville være smart, hvis han lige kunne sende S i børnehave og så kan vi smutte afsted :-D
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 728
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Bøtte » 8. jul 2016, 03:09

Jeg rejser jo til London i dag.
Skulle egentlig op kl 5.30, men havde glemt at mit indre ur 'ringer' 4.30. Så jeg har ikke sovet siden :rulle:
0
S :lun:
V :lun:
Lulu
Kort karma: 71
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 864

Indlægaf Lulu » 8. jul 2016, 04:28

DP kan din kæreste ikke have sin tlf i lommen på vibrere eller noget så du kan sende en SMS. Jeg tænker de fleste kunder synes det er ok hvis han så lige tjekker den hvis han fortælle at du er lige op over med din fødsel.
1
primle

Indlægaf primle » 8. jul 2016, 05:49

I min verden går fødsler i gang om natten :stoned: Spørg mig ikke hvorfor :lol: Så det forventer jeg også denne gang. Min mand arbejder også tæt på hjemmet, så han er heldigvis nem at få hjem igen, hvis det med natten ikke holder.

Kunne være fedt med tidlig morgen denne gang, så jeg måske kunne få lidt søvn inden showet starter :D
0
primle

Indlægaf primle » 8. jul 2016, 05:52

Og så GLÆDER jeg mig virkelig til at føde igen. Det var så stort :love: Det gjorde ondt og alt det der (ikke så ondt som jeg havde frygtet), men jeg synes det var så fedt :banan:
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 466
Likede indlæg: 3375

Indlægaf achillaxedprune » 8. jul 2016, 06:10

primle skrev:Og så GLÆDER jeg mig virkelig til at føde igen. Det var så stort :love: Det gjorde ondt og alt det der (ikke så ondt som jeg havde frygtet), men jeg synes det var så fedt :banan:

Sikke dog et herligt indlæg at læse!! Jeg skubber hele fødselstanken væk når den kommer, fordi jeg ikke kan rumme det på nuværende tidspunkt. Men rart at læse, at der ligefrem er en, som glæder sig! :gogo:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
primle

Indlægaf primle » 8. jul 2016, 06:25

achillaxedprune skrev:
primle skrev:Og så GLÆDER jeg mig virkelig til at føde igen. Det var så stort :love: Det gjorde ondt og alt det der (ikke så ondt som jeg havde frygtet), men jeg synes det var så fedt :banan:

Sikke dog et herligt indlæg at læse!! Jeg skubber hele fødselstanken væk når den kommer, fordi jeg ikke kan rumme det på nuværende tidspunkt. Men rart at læse, at der ligefrem er en, som glæder sig! :gogo:

Og jeg mener det virkelig. Det er faktisk hovedårsagen til at jeg vil være ked af at føde ved kejsersnit, for jeg glæder mig sådan til at opleve det igen :blush:
2
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 8. jul 2016, 06:42

Danseprinsesse skrev:Det er så spændende Sorens!
Nu jeg tænker over det, så var det nok en dårlig idé at foreslå fødekonkurrence med en 2.gangs. :P
Kan godt forstå, du er skuffet over det. Det er ikke lige det, man har brug for - at regne med, at pasning er på plads, og så er det måske ikke alligevel.
Er du ok med naboløsningen?

Jeg fødte jo allerede 38+1 som førstegangsfødende, og i dag er jeg 38+5, så du kan sagtens nå det før mig...

Jeg har også en ide om, at fødsler ofte starter om natten, og det gjorde den første også. Netop derfor er jeg lidt øv over, at svigerforældrene ikke kan komme, hvis det sker den næste uges tid (hvilket jeg håber).

Naboløsningen er sidste udvej, og selvom min mor skal på arbejde, vil hun komme om natten og så aflevere R i dagpleje.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 8. jul 2016, 06:43

Hvor er det fedt at læse Primle :banan:. Håber, du får en fantastisk fødsel, når det bliver tid.
1

Tilbage til "Graviditet"