Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 2. jul 2016, 15:14

Han havde sagt at han skulle til fest i aften, så jeg glædede mig til ostepizza og toblerone alene på sofaen når jeg kom hjem fra Jylland. Træder ind ad døren med min pizza i hånden og så siger han, at det var i går, han var til fest! :sur:
Preggo her deler IKKE sin ostepizza! Glem det! :nej:
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 2. jul 2016, 16:41

JoyNips skrev:Han havde sagt at han skulle til fest i aften, så jeg glædede mig til ostepizza og toblerone alene på sofaen når jeg kom hjem fra Jylland. Træder ind ad døren med min pizza i hånden og så siger han, at det var i går, han var til fest! :sur:
Preggo her deler IKKE sin ostepizza! Glem det! :nej:


Det forventer Haaning da vel heller ikke? :8:

Hvis han gjorde, så må du vidst hellere vise ham hvad preggo hormoner kan gøre ved en kvinde!
0
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Jammerdalen » 7. jul 2016, 22:14

Hmm jeg kan ikke helt finde ud af, om det er min kæreste eller mig, der er en nar.

Han er normalt en hårdtarbejdende mand både på arbejde og i hjemmet. For første gang i lang tid, fik han mulighed for at gå ud med sine to venner. Han ville tage det sidste tog hjem, som kørte inden midnat. Han skrev så, at han lige havde set bagenden af toget. Vi har lidt en aftale om, at det er ham, der er på familiens yngste medlem i disse dage, hvorimod jeg ordner praktiske ting som f.eks. vaske og pakke til vores ferie. Men nu kom han så for sent til toget og ville tage en taxa hjem - men det koster 800 kroner og det synes jeg er ALT for mange penge. Jeg skriver, at han ikke skal tage en taxa men sove hos en kammerat, men han vil åbenbart hjem. Jeg er ret "det er bare ærgerligt" i mine beskeder, mens han mener, at hvis han blødte ihjel i vejkanten, så var jeg én af dem, der gik forbi :-p

Jeg synes bare han skal være glad for at han har nogle kammerater, han kan sove hos og at jeg taget morgentjansen. Jeg har det meget svært med aftaler, der ikke overholdes og jeg er virkelig træt af, at han ikke nåede toget. Hvem er narren? :s
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guldfisk » 8. jul 2016, 04:11

^ Jeg synes ikke, du kan bebrejde ham, at han ikke nåede toget. Han er nok også selv rimeligt træt af det.
Og hvis du er ude i, at han ikke fortjener at bruge 800 kr. på taxa, fordi han selv fuckede op, så er jeg ikke enig.

Hvis det er fordi, det reelt fucker jeres økonomi op, at de 800 kr. ryger, må han overleve at sove ved en ven - men ellers så gør den taxa vel netop, at han kan komme hjem og overholde jeres aftale om arbejdsfordelingen derhjemme?
7
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 8. jul 2016, 06:41

Jammerdalen skrev:Hmm jeg kan ikke helt finde ud af, om det er min kæreste eller mig, der er en nar.

Han er normalt en hårdtarbejdende mand både på arbejde og i hjemmet. For første gang i lang tid, fik han mulighed for at gå ud med sine to venner. Han ville tage det sidste tog hjem, som kørte inden midnat. Han skrev så, at han lige havde set bagenden af toget. Vi har lidt en aftale om, at det er ham, der er på familiens yngste medlem i disse dage, hvorimod jeg ordner praktiske ting som f.eks. vaske og pakke til vores ferie. Men nu kom han så for sent til toget og ville tage en taxa hjem - men det koster 800 kroner og det synes jeg er ALT for mange penge. Jeg skriver, at han ikke skal tage en taxa men sove hos en kammerat, men han vil åbenbart hjem. Jeg er ret "det er bare ærgerligt" i mine beskeder, mens han mener, at hvis han blødte ihjel i vejkanten, så var jeg én af dem, der gik forbi :-p

Jeg synes bare han skal være glad for at han har nogle kammerater, han kan sove hos og at jeg taget morgentjansen. Jeg har det meget svært med aftaler, der ikke overholdes og jeg er virkelig træt af, at han ikke nåede toget. Hvem er narren? :s


Jeg ville være rigtig træt af, at min bedre halvdel ville bestemme om jeg "måtte" bruge 800 kr på at komme hjem, hvis det virkelig var det jeg havde lyst til (altså at komme hjem). Medmindre det fuldstændig væltede vores økonomi, så synes jeg ikke man kan tillade sig at sige "det er bare ærgeligt" og bestemme den slags for hinanden.
Men vi er alle jo forskellige (og det er vores forhold også), så det er bare mine 5 cent :)
8
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Jammerdalen » 8. jul 2016, 08:51

Pandesteg skrev:
Jammerdalen skrev:Hmm jeg kan ikke helt finde ud af, om det er min kæreste eller mig, der er en nar.

Han er normalt en hårdtarbejdende mand både på arbejde og i hjemmet. For første gang i lang tid, fik han mulighed for at gå ud med sine to venner. Han ville tage det sidste tog hjem, som kørte inden midnat. Han skrev så, at han lige havde set bagenden af toget. Vi har lidt en aftale om, at det er ham, der er på familiens yngste medlem i disse dage, hvorimod jeg ordner praktiske ting som f.eks. vaske og pakke til vores ferie. Men nu kom han så for sent til toget og ville tage en taxa hjem - men det koster 800 kroner og det synes jeg er ALT for mange penge. Jeg skriver, at han ikke skal tage en taxa men sove hos en kammerat, men han vil åbenbart hjem. Jeg er ret "det er bare ærgerligt" i mine beskeder, mens han mener, at hvis han blødte ihjel i vejkanten, så var jeg én af dem, der gik forbi :-p

Jeg synes bare han skal være glad for at han har nogle kammerater, han kan sove hos og at jeg taget morgentjansen. Jeg har det meget svært med aftaler, der ikke overholdes og jeg er virkelig træt af, at han ikke nåede toget. Hvem er narren? :s


Jeg ville være rigtig træt af, at min bedre halvdel ville bestemme om jeg "måtte" bruge 800 kr på at komme hjem, hvis det virkelig var det jeg havde lyst til (altså at komme hjem). Medmindre det fuldstændig væltede vores økonomi, så synes jeg ikke man kan tillade sig at sige "det er bare ærgeligt" og bestemme den slags for hinanden.
Men vi er alle jo forskellige (og det er vores forhold også), så det er bare mine 5 cent :)


Nu får jeg rigtig dårlig samvittighed :s Men du har ret i at forhold er forskellige og at vi har hver vores grunde til at handle som vi gør.
Min kæreste sov hos vennen, tog et tidligt tog hjem. Jeg og den lille hentede ham på stationen og han fik lov til at gå op at sove. Så jeg synes da ikke, at jeg har været helt umenneskelig :s

Min kæreste synes også det var ærgerlige penge, men en anden gang vil jeg handle anderledes. Så tak for jeres feedback.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 8. jul 2016, 09:01

Jammerdalen skrev:
Pandesteg skrev:
Jammerdalen skrev:Hmm jeg kan ikke helt finde ud af, om det er min kæreste eller mig, der er en nar.

Han er normalt en hårdtarbejdende mand både på arbejde og i hjemmet. For første gang i lang tid, fik han mulighed for at gå ud med sine to venner. Han ville tage det sidste tog hjem, som kørte inden midnat. Han skrev så, at han lige havde set bagenden af toget. Vi har lidt en aftale om, at det er ham, der er på familiens yngste medlem i disse dage, hvorimod jeg ordner praktiske ting som f.eks. vaske og pakke til vores ferie. Men nu kom han så for sent til toget og ville tage en taxa hjem - men det koster 800 kroner og det synes jeg er ALT for mange penge. Jeg skriver, at han ikke skal tage en taxa men sove hos en kammerat, men han vil åbenbart hjem. Jeg er ret "det er bare ærgerligt" i mine beskeder, mens han mener, at hvis han blødte ihjel i vejkanten, så var jeg én af dem, der gik forbi :-p

Jeg synes bare han skal være glad for at han har nogle kammerater, han kan sove hos og at jeg taget morgentjansen. Jeg har det meget svært med aftaler, der ikke overholdes og jeg er virkelig træt af, at han ikke nåede toget. Hvem er narren? :s


Jeg ville være rigtig træt af, at min bedre halvdel ville bestemme om jeg "måtte" bruge 800 kr på at komme hjem, hvis det virkelig var det jeg havde lyst til (altså at komme hjem). Medmindre det fuldstændig væltede vores økonomi, så synes jeg ikke man kan tillade sig at sige "det er bare ærgeligt" og bestemme den slags for hinanden.
Men vi er alle jo forskellige (og det er vores forhold også), så det er bare mine 5 cent :)


Nu får jeg rigtig dårlig samvittighed :s Men du har ret i at forhold er forskellige og at vi har hver vores grunde til at handle som vi gør.
Min kæreste sov hos vennen, tog et tidligt tog hjem. Jeg og den lille hentede ham på stationen og han fik lov til at gå op at sove. Så jeg synes da ikke, at jeg har været helt umenneskelig :s

Min kæreste synes også det var ærgerlige penge, men en anden gang vil jeg handle anderledes. Så tak for jeres feedback.


Jeg håber da heller ikke, at du læste mit indlæg som at jeg mente, at du var umenneskelig. Det var som sagt bare mit syn på sagen :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Jasmin » 8. jul 2016, 09:23

I sidste weekend da han havde blandet tandpasta op med chili paste og kommet det tilbage i tuben. :sur:
3
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 8. jul 2016, 17:15

I dag... Vi havde aftalt at lave sundae-agtige is til dessert for at fejre ungernes hjemkomst. Det er ham der handlede, og så kom han hjem uden fløde til flødeskum og med to slags is, jeg ikke bryder mig om :trist: så nu er jeg heldigvis fornærmet og skal ikke ha noget.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 8. jul 2016, 17:18

Jasmin skrev:I sidste weekend da han havde blandet tandpasta op med chili paste og kommet det tilbage i tuben. :sur:


Seriøst? Det er jo ikke sjovt...
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Blonderella » 8. jul 2016, 20:49

I morges. Da jeg bøjede mig ned efter min bh.

"Wow du har lange bryster når du står sådan :nerve: "

Det er et under at han stadig trækker vejret :cuss:
13
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 8. jul 2016, 21:07

Blonderella skrev:I morges. Da jeg bøjede mig ned efter min bh.

"Wow du har lange bryster når du står sådan :nerve: "

Det er et under at han stadig trækker vejret :cuss:


Min ældste søn sagde noget lignende for et stykke tid siden da jeg var ved at tage tøj på efter bad.
Både kæreste og søn grinede lidt for meget til at jeg tilgiver det lige med det samme... :sur:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 8. jul 2016, 23:40

bluetof1 skrev:
Blonderella skrev:I morges. Da jeg bøjede mig ned efter min bh.

"Wow du har lange bryster når du står sådan :nerve: "

Det er et under at han stadig trækker vejret :cuss:


Min ældste søn sagde noget lignende for et stykke tid siden da jeg var ved at tage tøj på efter bad.
Både kæreste og søn grinede lidt for meget til at jeg tilgiver det lige med det samme... :sur:


"Wauw. Du har eddermame en lille pik og en dårlig udstråling, når du står sådan", kan man få lyst til at svare ...
9
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 9. jul 2016, 07:52

Han skrev ikke godnat eller noget som helst andet til mig i går aftes - han gik bare i seng...

Det lyder måske ikke så slemt, men han er typen, der ikke rigtig siger så mange søde ord, så de der godnat-beskeder og lignende viser ligesom, at han tænker på mig. Han skulle flytte for et vennepar i går, så jeg sendte ham en "Bliver I våde - nu vil jeg tage i byen"-besked, og så hørte jeg ellers ingenting, før jeg skrev her til morgen og spurgte, hvorfor jeg skulle ignoreres. Nå, han havde bare haft travlt...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Jasmin » 9. jul 2016, 10:32

HappyHippo skrev:
Jasmin skrev:I sidste weekend da han havde blandet tandpasta op med chili paste og kommet det tilbage i tuben. :sur:


Seriøst? Det er jo ikke sjovt...


NEJ! Det gik også op for ham. Min PMS faktor røg lige i vejret med 1000 procent.
0
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789

Tilbage til "Forhold og sex"