Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 7. jul 2016, 13:19

Howitz skrev:Haha Majer :lol:

Ja, din kæreste har bestemt ikke noget at klage over :lol: Jeg tror også, at min mand synes, at jeg er gået lidt over gevind. Han siger tit: har du nu Googlet IGEN :genert: Men han er jo tilfreds med resultatet, så nu synes han ikke det er så slemt :P


Der er da også virkelig grund til at være tilfreds med resultatet, det er da en stor stigning :)
Hvor mange måneder er der i mellem de to prøver og hvor længe har han spist kosttilskud i rå mængder? :-D
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 7. jul 2016, 13:23

Majer skrev:
Howitz skrev:Haha Majer :lol:

Ja, din kæreste har bestemt ikke noget at klage over :lol: Jeg tror også, at min mand synes, at jeg er gået lidt over gevind. Han siger tit: har du nu Googlet IGEN :genert: Men han er jo tilfreds med resultatet, så nu synes han ikke det er så slemt :P


Der er da også virkelig grund til at være tilfreds med resultatet, det er da en stor stigning :)
Hvor mange måneder er der i mellem de to prøver og hvor længe har han spist kosttilskud i rå mængder? :-D



Det er vil jeg også gerne vide!!!!!!! :D
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 7. jul 2016, 13:34

Velkommen til MissHindenburg :wave2: Jeg kan godt forstå at du er super spændt, det var jeg også helt vildt, da vi gik igang :panik: Jeg håber, at du får et kort ophold her i storketråden :D

Majer: Sidst han fik den testet var i april og så har han faktisk været på vitaminerne i næsten 3 måneder. Han har dog været på B-Daddy siden januar/februar :lol: Så tålmodig var jeg :genert: Han har så også fået akupunktur de sidste 6 uger :)
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 7. jul 2016, 13:42

MyGirl skrev:
MissHindenburg skrev::wave: :blush2:

Må jeg være med?

Alder: 32
Uddannelse: kandidat studerende - skriver speciale forventet deadline 1/10
Kæreste :38 og projektleder

Forhold: 3 1/2 år
Bor: Trekantområdet

Jeg fik fjernet min hormon spiral 5. Juli
Vi har ingen børn i forvejen.

Jeg har pt. Lyst til at løbe i små cirkler rundt om mig selv - jeg er glad, forvirret, skrækslagen og har en milliard sommerfugle i maven, samtidig med at jeg bare overhovedet ikke tør tro på at det nogensinde vil lykkes for os!


Selvføøøølgelig må du være med!! :D

Velkommen til! Håber dit ophold i tråden bliver kort :) Jeg sætter dig på forsiden.


Tusind tak skal du have!!

Jeg prøver virkelig på at tage den med ro - men alligevel er jeg gået i totalt redebygge mode, da vi flytter til et hus som er 3 x vores nuværende lejlighed + et kælder areal som alene er Ca. 10 kvm størrer end vores nuværende lejlighed.

Jeg har en stofskiftesygdomme og min kæreste har dårlig sædkvalitet - men bare det faktum at jeg er nået frem til rent faktisk at smide vores prævention - aaaaaaargh - det er så vildt og jeg googler alt muligt, på livet løs - og jeg burde bare tage den med ro! Det her er bare så stort for mig - jeg har aldrig nogensinde troet at jeg ville nå dertil hvor jeg rent faktisk ønskede et barn! Min kæreste har været skruk ihvertfald 2 år - han ved at spiralen er væk nu, men han ved også at jeg jvf. Min stofskiftesygdomme formentlig vil få svært ved at blive gravid - Det tog et år for mig og en eks.- hvorefter jeg tabte det i 9. Uge Ca. - Og dengang var jeg 8 år yngre og jeg gjorde det kun fordi at han ville have et barn (mega lang historie kort).

Undskyld det her er mega forvirret - jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv!!! Jeg drømmer om alt muligt mærkeligt - det hele er bare så underligt !!!!!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 7. jul 2016, 14:06

MissHindenburg skrev:
Tusind tak skal du have!!

Jeg prøver virkelig på at tage den med ro - men alligevel er jeg gået i totalt redebygge mode, da vi flytter til et hus som er 3 x vores nuværende lejlighed + et kælder areal som alene er Ca. 10 kvm størrer end vores nuværende lejlighed.

Jeg har en stofskiftesygdomme og min kæreste har dårlig sædkvalitet - men bare det faktum at jeg er nået frem til rent faktisk at smide vores prævention - aaaaaaargh - det er så vildt og jeg googler alt muligt, på livet løs - og jeg burde bare tage den med ro! Det her er bare så stort for mig - jeg har aldrig nogensinde troet at jeg ville nå dertil hvor jeg rent faktisk ønskede et barn! Min kæreste har været skruk ihvertfald 2 år - han ved at spiralen er væk nu, men han ved også at jeg jvf. Min stofskiftesygdomme formentlig vil få svært ved at blive gravid - Det tog et år for mig og en eks.- hvorefter jeg tabte det i 9. Uge Ca. - Og dengang var jeg 8 år yngre og jeg gjorde det kun fordi at han ville have et barn (mega lang historie kort).

Undskyld det her er mega forvirret - jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv!!! Jeg drømmer om alt muligt mærkeligt - det hele er bare så underligt !!!!!


Er ked af at høre, at du har mistet før :( Men det lyder til, at du i sidste ende så kommer til at få børn med den rigtige mand.

Vi vidste også godt, da vi startede, at det formentlig ville blive op ad bakke at få mig gravid grundet kærestens sædkvalitet, men det til trods går man bare helt i selvsving :D Hos mig har det dog fortaget sig en del med tiden.. Man løber faktisk (næsten) tør for ting at Google :D :genert: Lige indtil det går op for en, at man skal i behandling, og så er der en millirad nye googleemner... har jeg hørt :genert:

Men nyd det og hinanden og den der helt fantastiske og vilde følelse det er, at kaste sig ud i det! Og så håber jeg, I trodser oddsene og det lykkes relativt smertefrit!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 7. jul 2016, 14:48

Howitz skrev:Velkommen til MissHindenburg :wave2: Jeg kan godt forstå at du er super spændt, det var jeg også helt vildt, da vi gik igang :panik: Jeg håber, at du får et kort ophold her i storketråden :D

Majer: Sidst han fik den testet var i april og så har han faktisk været på vitaminerne i næsten 3 måneder. Han har dog været på B-Daddy siden januar/februar :lol: Så tålmodig var jeg :genert: Han har så også fået akupunktur de sidste 6 uger :)


Det er dæleme en flot ændring på 3 md :)
Sidst gik vi til kinesiolog og hun anbefalede en masse kosttilskud til mon kæreste. Og det var dem der virkede ved jeg ikke, men gravid det blev jeg :)
Jeg kan ikke helt huske hvad han tog, så nu prøver vi de tre her.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 8. jul 2016, 05:44

Drømte at jeg tog en positiv test i nat :lun: Shit hvor var jeg glad da jeg vågnede og nøj hvor blev jeg skuffet da det gik op for mig at det bare var en drøm :(

Tænkte at måske drømmen var på vej til at gå i opfyldelse, for jeg havde ret meget murren og prikken i underlivet da jeg vågnede. Men så læste jeg tilbage i mine gamle indlæg og igen i denne cyklus er det det samme. Virkelig mensagtige smerter på CD 21. argh :tie:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jul 2016, 06:24

Majer skrev:Drømte at jeg tog en positiv test i nat :lun: Shit hvor var jeg glad da jeg vågnede og nøj hvor blev jeg skuffet da det gik op for mig at det bare var en drøm :(

Tænkte at måske drømmen var på vej til at gå i opfyldelse, for jeg havde ret meget murren og prikken i underlivet da jeg vågnede. Men så læste jeg tilbage i mine gamle indlæg og igen i denne cyklus er det det samme. Virkelig mensagtige smerter på CD 21. argh :tie:


Ihhh, beeen there! Man bliver bare tæskeskuffet, når man vågner og indser realiteterne. :ae:

Håber stadig, den er der for dig - der er jo mange, der faktisk ikke oplever de store ændringer i kroppen i de første uger :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jul 2016, 06:26

Vi arbejder ihærdigt på at få omsat det fine æg, vi så i tirsdags til en baby, men er sådan set holdt op med at tro, det sker naturligt. Lidt en befrielse faktisk, men jo også lidt trist. Vi bliver dog naturligvis ved med at prøve ;)
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 8. jul 2016, 07:06

MyGirl skrev:
Majer skrev:Drømte at jeg tog en positiv test i nat :lun: Shit hvor var jeg glad da jeg vågnede og nøj hvor blev jeg skuffet da det gik op for mig at det bare var en drøm :(

Tænkte at måske drømmen var på vej til at gå i opfyldelse, for jeg havde ret meget murren og prikken i underlivet da jeg vågnede. Men så læste jeg tilbage i mine gamle indlæg og igen i denne cyklus er det det samme. Virkelig mensagtige smerter på CD 21. argh :tie:


Ihhh, beeen there! Man bliver bare tæskeskuffet, når man vågner og indser realiteterne. :ae:

Håber stadig, den er der for dig - der er jo mange, der faktisk ikke oplever de store ændringer i kroppen i de første uger :)


De to andre gange jeg har været gravid har første tegn været svimmelhed når jeg rejste mig op. Men det er først kommet i dagene op til at jeg skulle have mens.

Jeg tror sgu ikke på det denne gang. Alt føles som det plejer :rulle:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 8. jul 2016, 07:10

MyGirl skrev:Vi arbejder ihærdigt på at få omsat det fine æg, vi så i tirsdags til en baby, men er sådan set holdt op med at tro, det sker naturligt. Lidt en befrielse faktisk, men jo også lidt trist. Vi bliver dog naturligvis ved med at prøve ;)


Ved du hvad? Man må heller ikke stoppe med at håbe. Kan prøve at puste lidt gang i dit håb ved, at fortælle om første gang jeg blev gravid. Vi var til gynækolog første gang i forbindelse med opstart at udredning. Hun scannede mig og sagde at jeg ville have ægløsning dagen efter, så vi skulle hjem på lagnerne.
Jeg skulle til julefrokost med mit arbejde dagen efter, så ville ikke se min kæreste hele den dag. Skæbnen ville dog, at der havde været voldsom storm i DK den nat og min kæreste måtte derfor vende om på vej på job. Så vi kunne lige nå en hurtig tur inden jeg skulle på arbejde. Og søreme om ikke der kom en graviditet ud af det :)

Den endte desværre i en MA, men det er jo ikke det der er pointen :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jul 2016, 07:49

Majer skrev:
MyGirl skrev:Vi arbejder ihærdigt på at få omsat det fine æg, vi så i tirsdags til en baby, men er sådan set holdt op med at tro, det sker naturligt. Lidt en befrielse faktisk, men jo også lidt trist. Vi bliver dog naturligvis ved med at prøve ;)


Ved du hvad? Man må heller ikke stoppe med at håbe. Kan prøve at puste lidt gang i dit håb ved, at fortælle om første gang jeg blev gravid. Vi var til gynækolog første gang i forbindelse med opstart at udredning. Hun scannede mig og sagde at jeg ville have ægløsning dagen efter, så vi skulle hjem på lagnerne.
Jeg skulle til julefrokost med mit arbejde dagen efter, så ville ikke se min kæreste hele den dag. Skæbnen ville dog, at der havde været voldsom storm i DK den nat og min kæreste måtte derfor vende om på vej på job. Så vi kunne lige nå en hurtig tur inden jeg skulle på arbejde. Og søreme om ikke der kom en graviditet ud af det :)

Den endte desværre i en MA, men det er jo ikke det der er pointen :)


Tak :) Og ja, man hører jo heldigvis historier om, at det kan lykkes trods dårlige odds. Vi håber skam også stadig, men bare ikke på den der "holde vejret en uge op til mens"-måden, hvis du forstår. Vi er stadig meget aktive omkring æl, men nok bare på lidt mere afslappet vis. Det har faktisk også gjort underværker for vores samvær :genert:

Kan godt forstå, du prøver at indstille dig på, at det ikke er denne måned, men derfor tillader jeg mig stadig at håbe for jer :D
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 8. jul 2016, 08:26

Majer skrev:
Howitz skrev:Velkommen til MissHindenburg :wave2: Jeg kan godt forstå at du er super spændt, det var jeg også helt vildt, da vi gik igang :panik: Jeg håber, at du får et kort ophold her i storketråden :D

Majer: Sidst han fik den testet var i april og så har han faktisk været på vitaminerne i næsten 3 måneder. Han har dog været på B-Daddy siden januar/februar :lol: Så tålmodig var jeg :genert: Han har så også fået akupunktur de sidste 6 uger :)


Det er dæleme en flot ændring på 3 md :)
Sidst gik vi til kinesiolog og hun anbefalede en masse kosttilskud til mon kæreste. Og det var dem der virkede ved jeg ikke, men gravid det blev jeg :)
Jeg kan ikke helt huske hvad han tog, så nu prøver vi de tre her.


Man vil jo gerne tro på at det er det der har virket :D Jeg håber, at vi er lige så heldige, som I var :lun:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 8. jul 2016, 08:29

MyGirl: Jeg har det på samme måde. Jeg ved at der kan ske et mirakel, så der er altid håb, men det er et meget lille håb, når man har så dårlige odds.

Majer: Åh.. de der drømme er så hårde :trist: For følelsen sidder stadig i kroppen, når man vågner.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jul 2016, 08:32

Howitz skrev:MyGirl: Jeg har det på samme måde. Jeg ved at der kan ske et mirakel, så der er altid håb, men det er et meget lille håb, når man har så dårlige odds.

Majer: Åh.. de der drømme er så hårde :trist: For følelsen sidder stadig i kroppen, når man vågner.


Lige præcis :) Jeg har mentalt indstillet mig på, at vi formentlig kommer til at skrive 2017, før jeg tager en positiv test, men det er også ok. I er for resten ikke henvist til IVF, vel?
0

Tilbage til "Graviditet"