Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 8. jul 2016, 06:38

Novella skrev:At min unges pisselortemøgdyr af en kanin åbenbart har lært at planke den ud af indhegningen. Er I klar over, hvor svært det er at fange sådan en på friland?



Ja.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 07:14

Anilara skrev:
kidkomb skrev:Når fodboldfans buher og pifter, når modstanderholdet har bolden.
Mage til barnlig, usportslig og latterlig opførsel skal man lede længe efter!

Hva'!?
Det er sgu da en del af stemningen :lol: Det er ikke usportslig adfærd, det er konkurrencementalitet :-D

Nope. Det er konkurrencementalitet at ville være den bedste.
Ikke ar forsøge at få andre til at klare det dårligt.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 8. jul 2016, 07:19

Novella skrev:At min unges pisselortemøgdyr af en kanin åbenbart har lært at planke den ud af indhegningen. Er I klar over, hvor svært det er at fange sådan en på friland?


Ja!! Men hvis ikke I allerede bruger teknikken kan jeg oplyse, at et fiskenet gør øvelsen meget lettere :) (vigtigt at tage net og ikke stang - de bider aldrig på guleroden sådan nogle..)
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 07:24

At jeg er forkølet. Det har jeg ikke tid til!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Purple Haze » 8. jul 2016, 08:30

Justified Ancients of Mu Mu skrev:At jeg har mistet/smidt mit dankort væk endnu en gang! Arh, men det er så træls og så at der ringer en vel ca. 5 minutter efter jeg tabt det for lige at fortælle at det er fundet og så sidder jeg forvirret og anede ikke engang det var væk. Og jeg kan ikke engang forstå hvordan jeg har mistet det for jeg havde bare siddet i et tog og har kun lige skiftet, der var ikke engang en togkontrollør så jeg skulle have rejsekortet op af lommen. Nå, ja, så irriterer det mig også at jeg lige skulle bruge en halv aften på et hurtigt besøg, for at låne nogle kontanter af en ven.
Og hvorfor er det ikke rejsekortet eller togkortet eller....eller sygesikringsbeviset jeg taber, hver eneste effing gang, sådan cirkus en gang om året og det passer vel meget godt omkring nu, måske lige et par måneder for tidligt.


Kan kun for levende sætte mig ind i det.
Vil forsøge mig senere med at gå ned i banken og se om jeg kan hæve penge der, men tvivler lidt. Det ville jo være god service!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 8. jul 2016, 08:37

At der ikke kommer regn i morgen.. skal til familiefødseldag, og vi skal garanteret sidde udenfor og sikkert også grille.
Jeg gider det ikke. Hader at opholde mig i solen, hader endnu men bier, hvepse og andre insekter der konstant sværmer omkring.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 8. jul 2016, 08:50

Med hensyn til fodbold, så er noget der kan tænde mig fuldstændig af, når der bliver spillet nationalsange, at modstanderholdets fans ikke kan holde deres kæft med buhen og piften. Se det synes jeg er barnagtigt ud over alle grænser. Jeg havde også mest lyst til at sætte fans i gåseøjne, for efter mine begreber , så er du ikke ægte fan hvis ikke du kan respektere og holde din kæft mens de andres nationalsang bliver spillet. Basta !
8
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 09:08

At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

.. Er der nogen der mangler 15 kg kattegrus?
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 09:12

Novella: Det står i Odense :)

Jeg mener det - hvis nogen gider hente det, så er det deres!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 8. jul 2016, 09:18

Sophaya skrev:Novella: Det står i Odense :)

Jeg mener det - hvis nogen gider hente det, så er det deres!

Pokkers. Det bliver lidt langt :kys:
1
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 8. jul 2016, 10:00

Sophaya skrev:At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

.. Er der nogen der mangler 15 kg kattegrus?


Hvad med at høre kattens værn eller Inges kattehjem om de mangler?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 10:00

Når man skal overlade en opgave til en anden person, og på vej ud af døren spørger man gentagende gange om personen har styr på det og om der er spørgsmål til opgaven, men nej nej der er helt styr på det.
Lige indtil man er 10 meter nede af gangen og står med hånden på yderdørens håndtag. SÅ bliver der helt sikkert kaldt på én og man må tilbage igen.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 10:03

Lulu skrev:
Sophaya skrev:At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

.. Er der nogen der mangler 15 kg kattegrus?


Hvad med at høre kattens værn eller Inges kattehjem om de mangler?


Tror du de kører ud og henter den slags? Er ret sikker på at donationer skal afleveres, og jeg har ingen bil :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 8. jul 2016, 10:05

^ pas men du kan ringe og spørge.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 8. jul 2016, 10:24

Den gågaderenovering der er i gang j Herning. De er ved at stampe sand ud for butikken og det larmer helt ekstremt. Og vores kasse er selvfølgelig HELT oppe ved vinduet ud mod gaden.

Jeg. Bliver. Bims. !!!
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"