Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 6. jul 2016, 05:21

Da Mikkel opdagede, at han ikke skulle have fugl til morgenmad (se, hvilke uhyrligheder, har du udsat dit monster for), blev han så fortørnet, at han lavede "hvad kan jeg vælte på gulvet, for at få opmærksomhed"-finten. Altså den, hvor han kigger op på mig, lige inden han puffer til nærmeste dims, så den kan komme ned på gulvet, hvor den hører til... Møgkræ.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 6. jul 2016, 09:36

Da jeg i nat vågnede ved at min krop ramte gulvet i stedet for at ligge oppe i sengen. :cuss:
0
...
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf didas » 7. jul 2016, 14:04

Da jeg blev vækket klokken 2 i nat af 8 kilo kat, der syntes hun skulle bruge min mave som trampolin. Jeg er kattesitter for min far og hun skal leveres tilbage i morgen, hvilket passer mig rigtig godt :lol:
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 7. jul 2016, 20:09

For 5 min siden hvor han hoppede op og hagede sig fast i dørkarmen og tilføjede lidt ekstra ridser til dem han allerede har lavet. Jeg er SÅ frustreret! Hvordan fanden får man ham til at lade være?!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 8. jul 2016, 09:07

Har du prøvet at sætte folie på? Generelt hader katte at få fat i folie...
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 8. jul 2016, 10:46

JoyNips skrev:Hests sommerfold er 900 meter lang. Hest insisterer på at stå i fjerneste hjørne. Når menneske vil hente hest kalder mennesket halvvejs. Hest løfter hovedet og kigger efter menneske, mens hun går resten af vejen ned efter hest. Måske vrinsker hest endda efter sit menneske. Men går hest sit menneske i møde?!

Hest er en lort.


I forlængelse heraf:
Bagerste del af sommerfold er mose. Mose er våd. Der er nogle steder på sommerfold, hvor der står ca. 10-15 cm vand i en måske 1,5 meter bred bræmme. Hest er meget fin dressurhest, der sagtens kan komme i shampoobad, men ikke gå igennem vandpytter. Så når hest skal hentes i føromtalte fjerneste hjørne skal menneske finde en rute hvorpå lortehest kan komme tørskoet op fra sommerfold.
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 8. jul 2016, 11:26

Venus222 skrev:Har du prøvet at sætte folie på? Generelt hader katte at få fat i folie...

Ikke ifølge youtube

Men jeg ved heller ikke hvor meget bedre det er at have tapeseret med sølvpapir over det hele
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 8. jul 2016, 18:08

Forhelvedaltså!

Min kat har ædt ståltråd!
Hvor dum kan man være? :rulle:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 8. jul 2016, 18:11

Min ene kat kan finde ud af at åbne låget til vores skraldespand. Den anden kat har så lært at hvis den hopper op og rammer låget, så kan den skubbe hele overdelen af.

Resultat er kødemballage i hele køkkenet. Skod kræ
0
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Newsugar » 8. jul 2016, 19:47

Hver gang han skal have mad. Han nægter at spise af madskålen, det skal hældes på gulvet eller sofaen (tørfoder til lille hund) og så skal lege at man vil tage det, før han gider spise det. Derudover knurrer han og vil gerne bide lidt i ens fingre imens :evil:

Nogengange går han ud i køkkenet og kommer med et bjæf! Hvis jeg så går derud, er det helt sikkert at han står og springer glad foran skabet med godbidder :lol2:

Men jeg elsker stadig den lille skid :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 8. jul 2016, 20:21

Kommodedyret skrev:Forhelvedaltså!

Min kat har ædt ståltråd!
Hvor dum kan man være? :rulle:


Av. Den er dyr sådan en fredag aften!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf icelady » 12. jul 2016, 08:28

Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...


Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Ganske underholdende at se.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf mitze » 12. jul 2016, 08:45

icelady skrev:Ikke fordi hun er en nar; det er mere ovre i "Hvad faen går der af dyret"-agtigt...


Hunkatten Misty har fået en tendens til nogle gange efter at have været på bakke at tonse afsted med 120 i timen.

Hun kradser lige i bakken efter at have tisset/skidt, og så drøner hun ellers en 4-5 gange frem og tilbage i lejligheden for fuld hammer. Når hun når den ene ende af lejligheden stopper hun op, kommer med et højt og langtrukket "miiiauv" (dybt toneleje) og så spæner hun ellers afsted igen :D

Ganske underholdende at se.



Det gør min gamle tosse også, nogle gange har hun så meget fart på så hun brager ind i væggen i begge ender af lejligheden :forvirret2:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf icelady » 12. jul 2016, 08:58

mitze skrev:

Det gør min gamle tosse også, nogle gange har hun så meget fart på så hun brager ind i væggen i begge ender af lejligheden :forvirret2:




Min store Main Coon løber også nogle gange frem og tilbage...han glemmer så bare at i stuen er der trægulv og i gangen linolium...så nogle gange skrider bagbenene for ham når han kommer til linoliummet og han kurer ind i væggen. :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 12. jul 2016, 16:53

Da han spermede på mig.... Klamme svin :puke: :sur: ! Til hans forsvar sov han (på ryggen, og fik skudt klatten pænt langt...)

Spermtrolden er i øvrigt en bulldog.
3

Tilbage til "Kæledyr"