Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pityt » 3. jul 2016, 17:19

Han stod tidligt op i morges for at komme til noget familie-ting i en anden del af landet og ville egentlig bare tage hjem til sig selv, når han var tilbage på Sjælland i aften. Men så syntes han alligevel, at han savnede mig og at vi ikke havde haft nok weekend sammen, så han kommer herhjem :love:
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Studsgaard » 3. jul 2016, 17:37

Vi var ude og handle. Da varene skal i bilen begynder han at pakke dem i, imens jeg stiller mig og begynder at spise de friske ærter vi lige har købt - jeg vil bare drille ham og siger "jeg står bare lige her og spiser ærter og ser godt ud, så kan du arbejde"
Han svarer bare " jamen det er du også god til"

Total fedterøv, men det virker :D
6
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Danseprinsesse » 3. jul 2016, 17:40

Jeg ender de fleste nætter for tiden med at ligge mest ovenpå min dyne og bruge den som støtte for mave og hofte.
Jeg vågner som regel op og opdager, at min kæreste har lagt sin dyne over mig, så jeg ikke skal fryse, selvom det så betyder, at han selv sover uden dyne. :lun:
15
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Contrast » 4. jul 2016, 09:38

Min kæreste sendte mig en rigtig sød godmorgen-sms i morges, hvor han sagde at han glæder sig til når vi flytter sammen. :lun:
5
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 6. jul 2016, 10:22

Vi sover begge bedst på ryggen. Vores soverutine er derfor, at vi kort putter op ad hinanden inden vi vender os om på ryggen. Når vi ligger på ryggen, holder vi så i stedet i hånd. Min højre, hans venstre. Ned langs vores kroppe. Men i går frøs jeg og han havde det varmt, så min højre hånd lå under dynen og hans venstre hånd lå over dynen. Han får grabbet fast om dynen ind til han kan mærke min hånd og "fletter" så sine fingre med mine, på trods af flere cm dyne er i vejen. Det var lidt besværligt, og helt vildt sødt.
11
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Yuna » 6. jul 2016, 10:34

Vi bor ikke sammen, og jeg har ikke bil, så han kører mig tit hjem, men jeg spørger altid pænt først :)

"Vil altid gerne køre dig hjem, men kan nu bedre lide at hente dig" <3
9
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Bøtte » 7. jul 2016, 11:51

Ladet mig bestemme navnet på vores næste datter :love:
Han bestemte sidst så det er fair nok, men han vidste godt, hvilket navn jeg ville vælge og derfor troede jeg ikke, at jeg ville få det afgørende ord.
8
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 8. jul 2016, 15:28

Kommet forbi med min makeuppung, som jeg glemte hos ham i morges. Opdagede det først, da jeg var på vej i bad, men han tilbød at komme forbi med den, selvom han var sent på den til en aftale.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 11. jul 2016, 10:50

Vi passer jo det her kuld killinger for Kattens Værn og der gik ikke mange dage før vi blev enige om, at vi nok var nødt undersøge muligheden for at beholde nogle stykker af dem :blush: Især en af killingerne er meget glad for min mand og vil hele tiden ligge og putte hos ham og tror min mand var lidt nervøs for, om "hans" killing mon var lovet væk.

Jeg havde så skrevet en mail til kontaktpersonen ude på Kattens Værn for undersøge sagen og hun ringde så her til formiddag og fortalte at vi selvfølgelig er førstevælgere til de 2 killinger vi gerne vil købe.

Jeg skrev så en SMS til min mand med den gode nyhed og så fik jeg bare en SMS tilbage hvor der stod "YES! :D"

Det synes jeg var ret sødt :P
10
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MOGA » 12. jul 2016, 09:47

Smiling_Goat skrev:Vi har et lidt spøjst forhold til ting (det ved jeg ikke, om der er nogen, der kan huske.) De får køn, navn og personlighed, når de kommer ind i hjemmet. Vi har haft enhjørningebamsen, Jørgen, længe, men nu er jeg begyndt at hækle tøjdyr, fordi det er hyggeligt (og nogle kan sælges,) så nu er det helt slemt..

I aftes havde han sat to små enhjørningetøjdyr op på mit natbord, så de kunne holde øje med mig i nat, og i morges, da han ville sige farvel, aede han Jørgen, som lå lige ved siden af mig, på hornet. Jeg fnes så og spurgte, om han lige havde sagt farvel til bamsen, og han nikkede bekræftende, hvorefter han gik på runde i stuen og sagde farvel til alle tøjdyrene. Lige før han gik ud af døren vendte han sig mod soveværelset og sagde højt: "Nej, I kan godt sove videre" henvendt til enhjørningetøjdyrene.

Man skulle måske have været der :genert:


Jeg kan godt huske du har fortalt om det før, og I er simpelthen for sjove :D Jeg gad godt være flue på væggen hjemme hos jer!
0
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Flowergirl » 12. jul 2016, 09:58

synes det er så sødt, når han om natten leder efter min arm for at jeg kan holde om ham. :lun:
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Studsgaard » 12. jul 2016, 10:03

Jeg var lækkersulten i aftes.
Så var han så sød at komme med noget godt chokolade til mig
0
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf chokoladegris » 12. jul 2016, 18:57

Det er godt nok en gammel flirt fra godt og vel 3 år siden der gjorde det, men det var stadig mega sødt! Jeg fik hurtigt meldt ud at jeg var glad for chokolade, specielt mørk chokolade med orange. Det betød at hver gang han besøgte mig, havde han en plade mørk chokolade med orange med til mig :-D - hvis en fyr skal feje benene væk under mig, er chokolade svaret!
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jul 2016, 21:12

Han har brugt ret meget tid på at kramme mig, fordi jeg er så ked af, at min lille pige nu er flyttet hjemmefra.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Bøtte » 12. jul 2016, 21:14

Han blev oppe og ventede på jeg kom hjem fra ferie på trods af han var træt og det var sent, bare fordi jeg gerne ville have det :lun:
3

Tilbage til "Forhold og sex"