Men hvad med de hjemløse!

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Men hvad med de hjemløse!

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. sep 2015, 09:07

dykkersild skrev:
DD_81 skrev:
dykkersild skrev:Jeg er lidt glad for den person som har startet denne indsamling. Sæt i gang har jeg skrevet på min FB side. Sjovt nok har kun 1 doneret - af alle dem som absolut ville støtte dansk og ikke "de åndsvage flygtninge". Jeg blive så meget bekræftet i mine fordomme - so shoot me.

https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/vil_du ... _svageste/



Lidt flere nu...
Men er helt på linje med dig!


Sorry - dårligt formuleret af min. Jeg mente, af dem på min FB som har opført som sig åndesvage brøleaber hele sidste uge.


:) - men der er stadig langt fra 2500 kr til 86.000.000 :fløjt:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Men hvad med de hjemløse!

Indlægaf dykkersild » 22. sep 2015, 09:17

DD_81 skrev:
dykkersild skrev:
DD_81 skrev:
dykkersild skrev:Jeg er lidt glad for den person som har startet denne indsamling. Sæt i gang har jeg skrevet på min FB side. Sjovt nok har kun 1 doneret - af alle dem som absolut ville støtte dansk og ikke "de åndsvage flygtninge". Jeg blive så meget bekræftet i mine fordomme - so shoot me.

https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/vil_du ... _svageste/



Lidt flere nu...
Men er helt på linje med dig!


Sorry - dårligt formuleret af min. Jeg mente, af dem på min FB som har opført som sig åndesvage brøleaber hele sidste uge.


:) - men der er stadig langt fra 2500 kr til 86.000.000 :fløjt:


Nej da - for alle vil da donere - det skrev de jo! Gode danske organisationer der aldrig bruge penge på administration, alle penge går direkte til den nødstedte Fru. Jensen som kun får bad hver 14 dag - og så taler vi slet ikke om de børn der skal til at slæbe deres små bare fødder igennem sneen. Nu får de sko - og hjemløse er en saga blot. Og det gode er, at når alle uligheder er udjævnet i DK - så vil de også gerne hjælpe i Syrien - det er sgu da en win-win om noget!
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Men hvad med de hjemløse!

Indlægaf vibbsen » 22. sep 2015, 17:31

dykkersild skrev:
Nej da - for alle vil da donere - det skrev de jo! Gode danske organisationer der aldrig bruge penge på administration, alle penge går direkte til den nødstedte Fru. Jensen som kun får bad hver 14 dag - og så taler vi slet ikke om de børn der skal til at slæbe deres små bare fødder igennem sneen. Nu får de sko - og hjemløse er en saga blot. Og det gode er, at når alle uligheder er udjævnet i DK - så vil de også gerne hjælpe i Syrien - det er sgu da en win-win om noget!


Jeps....2500/4 = 625 kroner....Så bliver det alligevel jul for både fru Jensen, de små frysende barnefødder, de psykisk syge og de hjemløse....

Eller nowet....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"