Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. jul 2016, 13:04

Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.


Det er da fantastisk Ado :lun:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 9. jul 2016, 13:14

Skralde skrev:
Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.


Det er da fantastisk Ado :lun:

Ja, jeg må indrømme, at måden han har kontaktet mig på, gjorde at jeg blev sådan lidt. "Wow". Han virker gammeldags på den fede måde. Og altså, jeg tager det stille og roligt. Bliver det en god aften, så er jeg glad. Bliver det mere en flad aften, jamen...så er det sådan det er.
Men lige nu nyder jeg forventningen glæde. :genert:
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 9. jul 2016, 14:50

ManicNinja skrev:Så det date-agtige er lukket eller? Og hvad bestod det uelegante i? Fortæl! :D


Jep, det date-agtige er lukket :)

Og altså, det uelegante var bare måden jeg fik jokket rundt i formuleringer og værk. Du ved, sådan noget i stil med:


"Hvis du har lyst er jeg frisk på en kop kaffe en dag"

"Eller, altså, ikke "frisk" frisk, men... du ved"

"Nej altså, jeg mener bare jeg synes vi hygger os sammen"

"Shit. Nu kan jeg ikke gennemskue om jeg fik skrevet noget mellem linjerne, men det var ikke hensigten. Jeg har ingen hensigter. Bare kaffe og venskab"


-sådan noget i den retning fik jeg rodet mig ud i :lol:
7
MOGA
Indlæg: 4039
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 522
Likede indlæg: 7376

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. jul 2016, 15:11

Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.


Hvor gammel er du da?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 9. jul 2016, 15:42

MOGA skrev:
Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.


Hvor gammel er du da?

40.

Men det er ligemeget. Vælger jeg at sige. Det er jo bare en date. Vi skal ikke giftes. :D
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. jul 2016, 17:36

Ih, jeg har altså lidt for mange sommerfugle i maven lige nu! De skal altså lige dæmpe sig lidt inden i morgen tak.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 17:39

En mand på dating har skrevet til mig, at han synes, vi skal mødes, da han efter at have læst min profil har nogle ubesvarede spørgsmål, som jeg som den ubesejrede verdensmester i mit liv vil kunne svare på ...

Er der nogen, der vil holde mit hår, mens jeg kaster lidt op? Verdensmester i mit liv ... For fanden, hvis jeg ikke lige tager et kvarter væk fra computeren, frygter jeg sgu, jeg kommer til at skrive til ham, om han ikke kan ringe efter vagtlægen eller en anden anatomisk kompetent fætter, der lige kan hive den dér coachbog ud ad røven på ham ...

Og i øvrigt ... Nogle ubesvarede spørgsmål? Ja, det håber jeg kraftedderhylemig da, du har. Hvad havde du regnet med efter en fucking profiltekst? Gad vide, om han ikke selv kan høre, hvor stupidt det lyder.

Han skriver også noget med, at han er ny på siden og ikke helt ved, hvordan man åbner ballet. Nej, det skal jeg saftsuseme love for. :stoned: Men det lyder altså, som om du har prøvet at åbne det med den samme hilsen til ret mange forskellige, kammerat ... :fløjt:

Aj, jeg lader bare være med at svare. Sagde det jo: Er vranten i dag.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jul 2016, 17:44

Skralde skrev:Ih, jeg har altså lidt for mange sommerfugle i maven lige nu! De skal altså lige dæmpe sig lidt inden i morgen tak.

Jeg synes, det er sødt. Sommerfuglene skal nok blive tæmmet inden daten. Jeg synes altid, det er værst op til man mødes. Og hvor jeg håber, det går godt :kys:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6654
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9576

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 18:48

Spjaerten skrev:Jeg har lige "nægtet" at køre med på en sex talk.
Så fik besked om jeg var kedelig og farveller. Og så blev jeg slettet.

Havde forleden skrevet jeg var into at mødes og se om der var kemi og for hvad.

Men gider ikke sex talke eller aftale sex dates.

His bad!

Det er så hans tab :kys:

Kan i øvrigt sagtens følge dig :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6654
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9576

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 18:57

Skralde skrev:Ih, jeg har altså lidt for mange sommerfugle i maven lige nu! De skal altså lige dæmpe sig lidt inden i morgen tak.

Rigtig god date i morgen :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jul 2016, 19:03

Åh jeg har så kedelig en dag. Kan ikke rigtig være stille i min krop, ingen har tid til at lave noget, men heldigvis skal jeg i nattevagt..
Lige sådan en dag, har jeg brug for at folk tager kontakt. Men så er der stille på diverse medier.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6654
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9576

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:07

Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jul 2016, 19:19

FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:

Kender følelsen. Man mangler den der fortrolighed.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6654
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9576

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:22

Planten skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:

Kender følelsen. Man mangler den der fortrolighed.

Nemlig :genert:
Jeg hadede at komme til ting uden min kæreste da vi var sammen. Det gjorde jeg tit fordi han ikke orkede forholde sig til min familie og det mente han i øvrigt også var for besværligt :rulle:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6654
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9576

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:48

Dikus skrev:
FrøkenM skrev:
Planten skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:

Kender følelsen. Man mangler den der fortrolighed.

Nemlig :genert:
Jeg hadede at komme til ting uden min kæreste da vi var sammen. Det gjorde jeg tit fordi han ikke orkede forholde sig til min familie og det mente han i øvrigt også var for besværligt :rulle:


Jeg hader at gå til ting alene. Det er ingen buffer til akavet stilhed, hvor man ikke lige passer ind. Og man er tvunget til at tale med folk. Også dem, der ser ud som om de lider, mens de taler høflig small talk.


Lige præcis. I dag var jeg heldigvis super godt placeret i rigtig godt selskab :lol: så idag var det sådan set helt okay, men generelt synes jeg på ingen måde det er sjovt at dukke op til sådan noget alene.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"