Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 9. jul 2016, 20:18

ManicNinja skrev:En mand på dating har skrevet til mig, at han synes, vi skal mødes, da han efter at have læst min profil har nogle ubesvarede spørgsmål, som jeg som den ubesejrede verdensmester i mit liv vil kunne svare på ...

Er der nogen, der vil holde mit hår, mens jeg kaster lidt op? Verdensmester i mit liv ... For fanden, hvis jeg ikke lige tager et kvarter væk fra computeren, frygter jeg sgu, jeg kommer til at skrive til ham, om han ikke kan ringe efter vagtlægen eller en anden anatomisk kompetent fætter, der lige kan hive den dér coachbog ud ad røven på ham ...

Og i øvrigt ... Nogle ubesvarede spørgsmål? Ja, det håber jeg kraftedderhylemig da, du har. Hvad havde du regnet med efter en fucking profiltekst? Gad vide, om han ikke selv kan høre, hvor stupidt det lyder.

Han skriver også noget med, at han er ny på siden og ikke helt ved, hvordan man åbner ballet. Nej, det skal jeg saftsuseme love for. :stoned: Men det lyder altså, som om du har prøvet at åbne det med den samme hilsen til ret mange forskellige, kammerat ... :fløjt:

Aj, jeg lader bare være med at svare. Sagde det jo: Er vranten i dag.


Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)
6
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 9. jul 2016, 20:23

Nøj, hvor er ham jeg skal ses med igen god for mit selvværd :lol: han virker ret hooked, og det tror jeg også godt jeg kunne blive.
11
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. jul 2016, 20:41

Ado skrev:
MOGA skrev:
Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.


Hvor gammel er du da?

40.

Men det er ligemeget. Vælger jeg at sige. Det er jo bare en date. Vi skal ikke giftes. :D


Men så er det da lige meget. Jeg kunne forstå betænkeligheden, hvis du var 25. Hvis han er sød, I svinger og alt det der, så er alderen vel ikke så vigtig :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 20:52

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:En mand på dating har skrevet til mig, at han synes, vi skal mødes, da han efter at have læst min profil har nogle ubesvarede spørgsmål, som jeg som den ubesejrede verdensmester i mit liv vil kunne svare på ...

Er der nogen, der vil holde mit hår, mens jeg kaster lidt op? Verdensmester i mit liv ... For fanden, hvis jeg ikke lige tager et kvarter væk fra computeren, frygter jeg sgu, jeg kommer til at skrive til ham, om han ikke kan ringe efter vagtlægen eller en anden anatomisk kompetent fætter, der lige kan hive den dér coachbog ud ad røven på ham ...

Og i øvrigt ... Nogle ubesvarede spørgsmål? Ja, det håber jeg kraftedderhylemig da, du har. Hvad havde du regnet med efter en fucking profiltekst? Gad vide, om han ikke selv kan høre, hvor stupidt det lyder.

Han skriver også noget med, at han er ny på siden og ikke helt ved, hvordan man åbner ballet. Nej, det skal jeg saftsuseme love for. :stoned: Men det lyder altså, som om du har prøvet at åbne det med den samme hilsen til ret mange forskellige, kammerat ... :fløjt:

Aj, jeg lader bare være med at svare. Sagde det jo: Er vranten i dag.


Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)



Haha - ham her er da for formodentlig ikke nogen douchebag. Han er bare en klovn til at formulere sig. Og når man er indrettet som jeg, så kan man ikke lade være med at hån-le lidt i skægget over det. That's all.

Helt i orden, du spørger. Synes nu faktisk stort set ikke, jeg har omtalt nogen konkrete, aktuelle eksempler herinde - simpelthen fordi det er meget, meget begrænset, hvor meget tid jeg bruger på datingsider. Jo, et par stykker har jeg nævnt og gjort tykt grin af. Og så har jeg nævnt et par stykker, som jeg fandt interessante. Og skrev til. Det er da vist meget stille og roligt.

Hvis du synes, du har set flere satiriske indlæg fra mig, handler det nok mere om erfaringer over mange år. Og dér er jeg sådan indrettet, at de kiksede/mærkelige/mislykkede jo tit er mere underholdende at fortælle om end dem, hvor jeg bare blev tordnende forelsket, og så kørte vi. :) Det kan godt være, det giver et skævt billede af mig som en evigt skeptisk, hånlig stodder. So be it. Underholdning ftw. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 21:01

Code71 skrev:
Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)


Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 9. jul 2016, 21:19

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)


Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D


Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 21:35

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)


Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D


Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D


Jamen, du har da ret! Nogle af os er da STRIDE kællinger. Og hvis man VIL, så kan man/jeg jo vende en hvilken som helst profiltekst om til den rene ynk og komik.
Når dét er sagt, tror jeg virkelig, man skal huske to ting, når man læser eller hører de dér evigt kritiske/hånlige røster om dating: Noget af det er simpelthen rent forsvar - hvis vi kan finde en "fejl"/en dum formulering/whatever hos den arme mand, så er vi jo fri for at skulle kaste os ud i det. Så kan vi bare feje ham væk. Den anden ting er ... humor og omkostningsfri latter. Altså, når vi sidder herinde og skraldgriner over en eller anden datingprofil, så får dens ejermand det jo formodentligt (!) aldrig at vide. Og meget af det ER jo bare sjov og sådan lidt ... nu kører vi hinanden op. Det "gutterne i omklædningsrummet", bare for kvinder.

Det er i øvrigt bestemt ingen hemmelighed, at jeg tit sidder og griner ad mig selv og min egen vrantenhed, fordi jeg simpelthen tager mig selv i at synes, at NU bliver jeg for streng. :D Og så bliver jeg for resten så glad, når der er mænd, som skriver til mig på dating og udmærket kan se, at jeg tit overdriver og elsker at tage den dér sure maske på for sjov. Andre tror, jeg mener det hele dybt seriøst ... :gisp: Undskyld, Code, men dem kommer jeg altså til at grine over. Og jeg ved ikke, om det er mig, der er uhøflig og en lille anarkist, men det bekymrer mig altså ikke ret meget, at nogle helt fremmede får fuldstændigt galt i halsen, hvem jeg er. :engel:

Men det kunne da godt være, jeg skulle begynde at nævne herinde, når jeg får breve fra mænd, jeg synes siger kloge og skarpe og rigtigt sjove ting. Det sker skam jævnligt. Jeg kan nok bare ikke rigtigt se, hvorfor jeg skulle skrive det her i tråden fx. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 9. jul 2016, 21:44

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)


Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D


Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D


Jamen, du har da ret! Nogle af os er da STRIDE kællinger. Og hvis man VIL, så kan man/jeg jo vende en hvilken som helst profiltekst om til den rene ynk og komik.
Når dét er sagt, tror jeg virkelig, man skal huske to ting, når man læser eller hører de dér evigt kritiske/hånlige røster om dating: Noget af det er simpelthen rent forsvar - hvis vi kan finde en "fejl"/en dum formulering/whatever hos den arme mand, så er vi jo fri for at skulle kaste os ud i det. Så kan vi bare feje ham væk. Den anden ting er ... humor og omkostningsfri latter. Altså, når vi sidder herinde og skraldgriner over en eller anden datingprofil, så får dens ejermand det jo formodentligt (!) aldrig at vide. Og meget af det ER jo bare sjov og sådan lidt ... nu kører vi hinanden op. Det "gutterne i omklædningsrummet", bare for kvinder.

Det er i øvrigt bestemt ingen hemmelighed, at jeg tit sidder og griner ad mig selv og min egen vrantenhed, fordi jeg simpelthen tager mig selv i at synes, at NU bliver jeg for streng. :D Og så bliver jeg for resten så glad, når der er mænd, som skriver til mig på dating og udmærket kan se, at jeg tit overdriver og elsker at tage den dér sure maske på for sjov. Andre tror, jeg mener det hele dybt seriøst ... :gisp: Undskyld, Code, men dem kommer jeg altså til at grine over. Og jeg ved ikke, om det er mig, der er uhøflig og en lille anarkist, men det bekymrer mig altså ikke ret meget, at nogle helt fremmede får fuldstændigt galt i halsen, hvem jeg er. :engel:

Men det kunne da godt være, jeg skulle begynde at nævne herinde, når jeg får breve fra mænd, jeg synes siger kloge og skarpe og rigtigt sjove ting. Det sker skam jævnligt. Jeg kan nok bare ikke rigtigt se, hvorfor jeg skulle skrive det her i tråden fx. :)


Altså nu var det hverken et angreb på/mod dig eller et forsøg på at snige ind i samtalen at du er en anarkistisk kost eller hvad du skriver :lol: Det er jeg trods alt godt klar over at et debat site ikke giver svar på ud fra de indlæg vedkommende poster. At der er meget mere til det, than meets the eye

Men jeg synes da også at det er vigtigt nogle gange at skrive om succes historierne i tråden her? Jeg læser med konstant ret entusiastisk og som du, griner af de mange kiksede fortrinsvis fyre (da de fleste deltagere i tråden jo er kvinder) Men jeg er da også vild med at læse indlæg som dem hvor de beskriver hvor godt en date er gået osv

Nu er jeg lige nok ikke single, så jeg er ikke selv på dating markedet lige nu. Men jeg vil da stadig gerne læse med og hygge mig med tråden
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 21:53

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)


Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D


Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D


Jamen, du har da ret! Nogle af os er da STRIDE kællinger. Og hvis man VIL, så kan man/jeg jo vende en hvilken som helst profiltekst om til den rene ynk og komik.
Når dét er sagt, tror jeg virkelig, man skal huske to ting, når man læser eller hører de dér evigt kritiske/hånlige røster om dating: Noget af det er simpelthen rent forsvar - hvis vi kan finde en "fejl"/en dum formulering/whatever hos den arme mand, så er vi jo fri for at skulle kaste os ud i det. Så kan vi bare feje ham væk. Den anden ting er ... humor og omkostningsfri latter. Altså, når vi sidder herinde og skraldgriner over en eller anden datingprofil, så får dens ejermand det jo formodentligt (!) aldrig at vide. Og meget af det ER jo bare sjov og sådan lidt ... nu kører vi hinanden op. Det "gutterne i omklædningsrummet", bare for kvinder.

Det er i øvrigt bestemt ingen hemmelighed, at jeg tit sidder og griner ad mig selv og min egen vrantenhed, fordi jeg simpelthen tager mig selv i at synes, at NU bliver jeg for streng. :D Og så bliver jeg for resten så glad, når der er mænd, som skriver til mig på dating og udmærket kan se, at jeg tit overdriver og elsker at tage den dér sure maske på for sjov. Andre tror, jeg mener det hele dybt seriøst ... :gisp: Undskyld, Code, men dem kommer jeg altså til at grine over. Og jeg ved ikke, om det er mig, der er uhøflig og en lille anarkist, men det bekymrer mig altså ikke ret meget, at nogle helt fremmede får fuldstændigt galt i halsen, hvem jeg er. :engel:

Men det kunne da godt være, jeg skulle begynde at nævne herinde, når jeg får breve fra mænd, jeg synes siger kloge og skarpe og rigtigt sjove ting. Det sker skam jævnligt. Jeg kan nok bare ikke rigtigt se, hvorfor jeg skulle skrive det her i tråden fx. :)


Altså nu var det hverken et angreb på/mod dig eller et forsøg på at snige ind i samtalen at du er en anarkistisk kost eller hvad du skriver :lol: Det er jeg trods alt godt klar over at et debat site ikke giver svar på ud fra de indlæg vedkommende poster. At der er meget mere til det, than meets the eye

Men jeg synes da også at det er vigtigt nogle gange at skrive om succes historierne i tråden her? Jeg læser med konstant ret entusiastisk og som du, griner af de mange kiksede fortrinsvis fyre (da de fleste deltagere i tråden jo er kvinder) Men jeg er da også vild med at læse indlæg som dem hvor de beskriver hvor godt en date er gået osv

Nu er jeg lige nok ikke single, så jeg er ikke selv på dating markedet lige nu. Men jeg vil da stadig gerne læse med og hygge mig med tråden


Nej? Det siger jeg heller ikke, du siger? :D JEG siger om mig selv, at jeg er en værre satiriker. Og at jeg godt ved, jeg (og andre herinde) ind imellem kan ses som stride ift det her med mænd og dating. Jeg gav dig sådan set bare ret. Puds nu lige brillerne og læs indenad, ing?

Og ja, positive historier er fine. Bestemt. Det bliver nok bare ikke fra mig, de kommer fra. Ikke fordi jeg ikke kan have kontakt til interessante, gode mænd. Men fordi ... Jeg ser ingen grund til at dele det. Det føles meget privat og ikke som noget, jeg har behov for at dele. Hverken med Debatten eller med veninder eller ... Jeg har nok altid været meget en "lonely wolf" på den måde.

Jeg er fuld af beundring for, at andre herinde deler deres dateforløb, mens de står på - fra første brev over sommerfugle i maven inden første date til evaluering af daten til måske forhold. Selv er jeg ALT for genert til nogensinde at ville krænge den slags ud herinde, i hvert fald i den dér første fase, hvor man ikke ANER, hvad det bliver til. :blomst:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jul 2016, 22:47

Jeg har i hvert fald bidraget rigtig meget i den anden tråd, og jeg kan da så sige mht snakken om at der nævnes flere negative end positive ting, at jeg har fundet en sød mand nu. Selvom vi ikke sådan rigtigt officielt er kærester så holder vi os til hinanden og nyder at ses jævnligt, så det endte faktisk godt alt sammen :) (Jeg har bare ikke den samme store trang til at "læsse af" omkring dét, som dengang jeg var aktiv på datingsiden).
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jul 2016, 23:14

Forresten fandt jeg ham ikke på en datingside :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13004
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 10. jul 2016, 08:41

Kender I også det, at der kan være "tørke", hvor man slet ikke finder nogle mænd interessante og hvor ingen mænd giver en opmærksomhed. Men når man så falder i snak med en, som er interesseret, så er det som om der er en rede der bliver udklækket af andre mænd, der pludselig også viser interesse? :D

Jeg har en date på onsdag. En anden mand vil gerne date mig - vi har småkysset lidt tidligere. En 3. mand, som jeg fjumrede lidt rundt med har også givet et pip fra sig og nu er der en 4. mand i dag, som skriver og skriver og skriver. :D

Nå, men onsdagsdaten har lige skrevet og spurgt lidt ind til hvilken slags mad jeg kan lide. Han glæder sig meget til "at forkæle og opvarte" mig. Der er sgu stil over ham.
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 10. jul 2016, 10:23

Jeg har været sammen fra fredag aften til søndag middag med ham min kammerat. Vi var hos ham, og gik ture med hunden, var inde i byen og købte Warhammer figurer, som vi sad og malede på. Og generelt bare hygge.
Det bevæger sig jo nok i en retning, men det går nærmest i slowmotion fordi vi begge har brug for tid. Men vi snakker 100% ærligt og åbent, også om at vi ser andre, og det føles rigtig godt, ærligt og omsorgsfuldt.
Uanset hvad der sker, er det her godt for mig. Og det er også rart at der ikke er krav, forpligtelser eller grænser per se. Jeg er ikke jaloux, og jeg har brug for at komme ud og opleve mennesker, og ikke bare dedikere mig til én. Hvilket er helt omvendt af, hvordan det ellers har været, men jeg tror at det er sundt. Og det er det, jeg føler for lige nu.

Jeg har en Tinder date i aften. Vi skal spille brætspil på en café, og der er sluttidspunkt på, fordi han skal på nattevagt. Jeg er fan af sluttidspunkter, for det sætter en meget fast ramme for daten, og fjerner et pres jeg ellers nemt føler, om at tingene skal udvikle sig - hvilket indtil videre har stammet fra mig selv og ikke daten, så det er jo fjollet.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 10. jul 2016, 13:40

Jeg var på en date i går. Det var hyggeligt og han var da sød nok. Faktisk var han ret sød... men... den dér følelse var der bare ikke, og jeg synes ikke vi havde voldsomt meget tilfælles. Havde håbet jeg bare kunne lade den glide ud i sandet sådan stille og roligt og ubemærket. Men nu har han lige skrevet og inviteret mig på middag i næste uge :mellow: Jeg er så voldsomt dårlig til at afvise andre, og føler mig som verdens tarveligste menneske at skulle afslå. Ved ikke hvordan jeg skal formulere mit afslag... :boo:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jul 2016, 13:53

Medd skrev:Jeg var på en date i går. Det var hyggeligt og han var da sød nok. Faktisk var han ret sød... men... den dér følelse var der bare ikke, og jeg synes ikke vi havde voldsomt meget tilfælles. Havde håbet jeg bare kunne lade den glide ud i sandet sådan stille og roligt og ubemærket. Men nu har han lige skrevet og inviteret mig på middag i næste uge :mellow: Jeg er så voldsomt dårlig til at afvise andre, og føler mig som verdens tarveligste menneske at skulle afslå. Ved ikke hvordan jeg skal formulere mit afslag... :boo:

Jeg ved ikke, jeg synes, det er hurtigt at beslutte, om det er noget. Det er vel en mavefornemmelse uanset hvad, men i din situation tror jeg faktisk, at jeg ville takke ja til invitationen.

Hvis du ikke vil af sted, ville jeg skrive det, du skriver her og sige, at du ikke synes, at der er noget at bygge videre på.
2
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"